loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 7 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

، ژانویه 24، 2011- فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX ) امروز اعلام کرد راه اندازی فدرال اکسپرس عمیق یخ زده حمل و نقل راه حل ، ارائه می دهد پایان به پایان خدمات نوآورانه برای حمل و نقل از محصولات بهداشتی حساس به دما در اطراف جهان است. ارائه جدید یک جزء مهم از گسترده تر فدرال اکسپرس بهداشت و درمان راه حل مجموعه ای از خدمات را برای مشتریان در علوم زیستی و صنایع biopharma است .

راه حل استفاده از نیتروژن مایع و خشک و بخار است که نگهداری یک درجه حرارت از زیر -150 درجه سانتیگراد به مدت 10 روز با استفاده از CryoPort اکسپرس ® خشک اهرم . بر خلاف یخ خشک، این فن آوری به عنوان غیر خطرناک طبقه بندی شده ، را حذف پیچیدگی های مرتبط با این که به عنوان کالاهای خطرناک طبقه بندی شده. علاوه بر این، روند کلی ساده است. مشتریان سفارش آنلاین از طریق فدرال اکسپرس پورتال سفارشی. فدرال اکسپرس فراهم می کند ظرف پیش شرطی برای مشتری به بار محصول حساس به دما است. فدرال اکسپرس و سپس ارائه ظرف به مقصد نهایی خود را در حالی که به طور فعال نظارت بر حمل و نقل و مداخله در صورت در حمل و نقل مورد نیاز است. در نهایت، فدرال اکسپرس میدارد تا ظرف و بازده آن برای نوسازی .

"فدرال اکسپرس عمیق یخ زده حمل و نقل راه حل ترکیبی از فن آوری و خشک و بخار نوآورانه با اعتبار فدرال اکسپرس مدیریت تدارکات به مشتریان با ارائه بالاترین سطح از یکپارچگی و امنیت بالا ارزش خود را از محموله های یخ زده در سراسر جهان ، گفت:" راج Subramaniam می ، معاون رئيس جمهور ارشد از بازاریابی جهانی برای فدرال اکسپرس . " این واقعا یک راه حل کامل است که موجب گسترش خدمات در حال حاضر ما شما را به مشتریان بهداشت و درمان ما، به آنهاصلح و حتی بیشتر از ذهن داشته باشند. "

مشتریان درگیر با آزمایش های بالینی ، تشخیص ، بیوتکنولوژی و یا ساخت دارو از راه حل با ویژگی ها و مزایای زیر بهره مند شوند :

تا 10 روز از زمان ( < - 150C ) برگزاری برای حمایت از حرکت های پیچیده بین المللی

رفع یخ خشک ، از بین بردن نیاز به محموله دوباره یخ و یا خرید ، موجودی و مدیریت جعبه عایق

بدون نیاز به آموزش کارکنان در دست زدن به مواد خطرناک

اثرات زیست محیطی کاهش می یابد از ظرف کالاهای غیر خطرناک است بازیافت و نیتروژن مایع تبخیر و بدون خطر

نظارت فعال و مداخله از مبدا تا مقصد ، ایجاد شفافیت به محموله از طریق اولویت فدرال اکسپرس هشدار ( SM ) خدمات

"ما از مشتریان شنیده ام که آنها می خواهند جایگزین ساده تر برای حمل و نقل از محصولات حساس به دما را حذف پیچیدگی های درگیر با یخ خشک ، گفت:" کارل آسموس ، معاون رئيس جمهور از توسعه بازار بین المللی FedEx.The فدرال اکسپرس عمیق یخ زده حمل و نقل راه حل تحت طبقه بندی شده انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی ( IATA ) به عنوان محموله کشتی خشک غیر خطرناک و الزامات که مسئولیت رسیدگی به هر دو مواد عفونی ( UN3373 ) و نمونه های بالینی غیر عفونی .

            " این سرویس جدید است نه تنها غیر خطرناک ، اما آن را نیز از طریق استفاده از یک ظرف قابل بازیافت و نیتروژن مایع ، که بدون ضرر به تبخیر را کاهش می دهد اثرات زیست محیطی . ما دریافته ایم که مشتریان درک آن است که یک راه حل پایان به پایان است که در سطح فدرال اکسپرس از کیفیت آنها را درک کرده اند از تیم راه حل های بهداشت و درمان ما حمایت می شود ، " آسموس اضافه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فدرال اکسپرس عمیق یخ زده حمل و نقل راه حل ، مشتریان می توانند با شماره تلفن 1 -800- GoFedEx ( 1-800-463-3339 ) با حرفه ای فروش متصل می شوند.

 

درباره فدرال اکسپرس بهداشت و درمان راه حل

فدرال اکسپرس بهداشت و درمان راه حل است که به ارائه خدمات تخصصی به صنعت بهداشت و درمان متعهد است. علاوه بر خدمات حمل و نقل هسته ای، فدرال اکسپرس نیز ارائه می دهد راه حل های سفارشی از جمله زمین با دمای کنترل شده و حمل و نقل هوایی ، درجه بالایی از دید و انطباق با نظارت 24 ساعته ، و راه حل پایان به پایان که مسئولیت رسیدگی به ذخیره سازی، تحقق و توزیع موجودی . از جمله ویژگی های هواپیمای جدید بوئینگ 777که بین ایالات متحده و آسیا مستقر نیز بهره مند شوند مشتریان مراقبت های بهداشتی که نیاز به حمل و نقل بار کوتاه تر و وانت بعد. تیم پشتیبانی بهداشت و درمان اختصاص داده شده کار دست در دست با شرکت های مهندسی راه حل ایده آل برای کمک به مشتریان بهداشت و درمان باقی بماند رقابتی می باشد.

 

 درباره فدرال اکسپرس

 

فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX ) فراهم می کند مشتریان و کسب و کار در سراسر جهان با مجموعه گسترده ای از حمل و نقل، تجارت الکترونیک و خدمات کسب و کار . با درآمد سالانه 37 میلیارد دلار، این شرکت ارائه می دهد برنامه های کاربردی کسب و کار یکپارچه از طریق شرکت های عامل رقابت جمعی و مدیریت مشارکتی ، تحت نام تجاری احترام فدرال اکسپرس . همواره در میان کارفرمایان شگفت انگیزترین و قابل اعتماد در جهان رتبه بندی شده، فدرال اکسپرس ، الهام بخش بیش از 285،000 تن از اعضای تیم خود را به باقی می ماند " کاملا مثبت " با تمرکز بر ایمنی، بالاترین استانداردهای اخلاقی و حرفه ای و نیازهای مشتریان و جوامع خود را . برای اطلاعات بیشتر، news.fedex.com مراجعه کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 2,238