loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

دو دانشمندان آمریکایی در سال 2012 جایزه نوبل شیمی در روز چهارشنبه برای تحقیق در مورد چگونگی سلول به محرک های خارجی است که کمک به توسعه داروهای بهتر برای مبارزه با بیماری هایی مانند دیابت، سرطان و افسردگی پاسخ می دهند به دست آورد.

آکادمی سلطنتی علوم سوئد گفت: 8 میلیون تاج (1.2 میلیون دلار) جایزه برای کشف عملکرد داخلی G-پروتئین همراه گیرنده، که اجازه می دهد سلول برای پاسخ به پیام های شیمیایی به رابرت Lefkowitz، 69، و برایان Kobilka، 57، رفت مانند آدرنالین سراسیمه.

 

"حدود نیمی از داروها از طریق این گیرنده ها عمل می کنند، در میان آنها مسدود کننده های بتا، آنتی هیستامین ها و انواع داروهای اعصاب و روان،" کمیته جایزه نوبل گفت.

کار از راه های بهتر برای هدف قرار دادن گیرنده ، شناخته شده به عنوان GPCRs ، به مساحت علاقه زیادی به شرکت های داروسازی و بیوتکنولوژی است .

Lefkowitz با تلفن در یک کنفرانس خبری گفت که او به خواب رفته بود زمانی که تماس تلفنی از سوئد آمد .

" - من باید با شما در میان بگذارم که من می پوشند شاخه گوش به خواب پس همسر من به من آرنج پس از آن بود، یک شوک کل و تعجب من آن را نمی شنوند . " او گفت.

او گفت که او هیچ ایده چه چیزی او را با پول جایزه او با Kobilka ، که در اوایل زندگی حرفه ای خود را در آزمایشگاه Lefkowitz ' در دانشگاه دوک صرف سهام انجام خواهد داد.

"این خنده دار . من صادقانه می تواند به شما آن را حدود یک ساعت پس از این بود همه آمار، آن را در من برای اولین بار که این مقدار زیادی از پول خطور ،" او به رویترز بعد از خانه اش در دورهام، کارولینای شمالی گفت .

"این بیش از یک دلار میل به اشتراک گذاشتن با برایان Kobilka . من را نشانه . همانطور که می گویند ، آن است که در مورد پول نیست. "

Kobilka گفت: زمانی که تماس تلفنی برای اولین بار در از استکهلم آمد ، آن را به یک تماس میل لنگ و یا شماره اشتباه بود.

"سپس آن را دوباره زنگ زد. شما توسط این اعضای کمیته سوئدی و چیزهایی اتفاق می افتد بسیار سریع تبریک گفت ،" او در یک مصاحبه تلفنی از خانه اش در پالو آلتو، کالیفرنیا گفت .

او گفت که او در حال در درجه اول برای کار خود را در تعیین ساختار گیرنده و آنچه مانند در سه بعد نگاه به رسمیت شناخته شد .

 

" ، احتمالا قطعه مشخصات بیشتری از کار در سال گذشته منتشر شد ، که در آن ما یک ساختار بلوری از گیرنده فعال کردن پروتئین G . این در عمل ، سیگنال را از غشای گرفتار " او گفت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 2,273