loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

در میان افسانه ای مکالمات ایمیل کارکنان طولانی که ما در اینجا در MakeUseOf ، که واقعا طولانی و واقعا گرم شد در مورد این موضوع از عینک گوگل بود. طرفدار و ضد - به - کارکنان به سرعت به دو اردوگاه تقسیم شده و نبرد آغاز شد. به عنوان درمانگر وبگاه ( و همچنین به عنوان سردبیر و پرستار بچه ) ، من آنها را توصیه به کار کردن تفاوت خود را با نوشتن مقالات در مورد آن، و به همین ترتیب جیمز موظف با نوشتن به همین دلیل او فکر می کند آن را به کار خواهد کرد، کریس توضیح داد که چرا آن خواهد شد بسیار جذاب ، فقیر و دیو به ما گفت چرا از آن او را بترساند ( همه ما به او در آغوش گرفتن گروه اطمینان ) .

من شخصا فکر می کنم عینک در حال رفتن به پا زدن الاغ و زمانی که آنها را برای فروش آمده است ، من احتمالا به سرعت مغلوب وسوسه و خرید خودم یک جفت. اگر چه من آن را ترجیح می دهم اگر آنها به عنوان استاندارد عینک آفتابی به دنبال آمد تا muggers درک نمی کنند چه هستند و سعی کنید به آنها ربودن کردن به صورت من . من در نوشتن و ویرایش ، اما در حال اجرا پس از کسی که عینک من ؟ نه، من و در حال اجرا می باشد بازی خوب نیست. من فقط می خواهم تسلیم شدن نیست و ادعا می کنند یک جفت جدید در بیمه !

امروز infographic ما به تشریح برخی از مزایای استفاده ممکن از پروژه های شیشه ای. برخی از آنهایی که جالب تر از جمله داشتن بازی های مجازی جهان مخلوط با دنیای واقعی، در پایان از قرص های دستی ( می تواند شیشه های گوگل واقعا کشتن اپل ؟ ) و ناوبری GPS مجازی که احتمالا کراوات در با نقشه های گوگل ، اطمینان شما هرگز دوباره از دست داد. یا دست کم ، حصول اطمینان از شما کسی را در صندلی مسافر ندارد با یک نقشه ، شکایت "من فکر می کنم ما در حال رفتن راه اشتباه است ! "

اجازه بدهید به ما در نظرات می دانم آنچه شما در مورد infographic فکر می کنم . آیا گوگل شیشه هرالد در مرحله بعدی از فن آوری و کشتن قرص ؟ و یا آن را در روبات های ترمیناتور خواستار " لباس های خود، چکمه های خود را و موتور سیکلت خود را " طلیعه چیزی بودن ؟

 

آموزش اینترنت همراه اول


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 2,253