loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 4 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

سیستم عامل دسکتاپ  است به عنوان یک مرکز سود بزرگ، و اپل تنها ارائهاگهی در گذشت .

در میان از بهبود تدریجی به قرص اپل و لپ تاپ های مک بوک ، اپل امروز اعلام کرد برخی از اخبار نقطه عطفی در مورد قدیمی ترین سیستم عامل باقی مانده است: مهم نیست که برای آخرین به روز رسانی بزرگ شارژ ، مک OS X 10.9 ماوریکس ، شکستن از یک سنت است که می رود 16 سال و درخشان نور در برگشت طولانی مدت اتفاق می افتند در چه سود فناوری پیشرفته ساخته شده است. هجده سال پیش، شرکت غالب در صنعت فن آوری ساخته شده است نزدیک به نیمی از فروش درآمد مجوز OS آن است. در حال حاضر، به عنوان اپل فقط تایید ، قیمت مجوز OS به سمت zilch کنه.

قیمت اپل مک OS X از مدت ها رو به افول بوده است. پس از چهار منتشر شده است که 129 $ هزینه ، اپل به $ 29 به OS 2009 X 10.6 پلنگ برفی کاهش یافته است قیمت ارتقا سیستم عامل ، و سپس به 19 دلار با OS سال گذشته X 10.8 کوه شیر . مایکروسافت - پادشاه سیستم عامل در '80s و '90s و به aughts - هنوز اتهامات عنوان شده علیه سازندگان PC که فروش سیستم عامل ویندوز قبل نصب بر روی دسکتاپ و لپ تاپ ماشین آلات خود را ، اما این کسب و کار کوچک شدن است ، قدردانی در یک قسمت بزرگ به موفقیت اپل ادامه داد. و هفته ی گذشته ، مایکروسافت اعلام کرد که ، بسیار شبیه به اپل ، آن را مصرف کنندگان که ماشین آلات خود را به آخرین نسخه از ویندوز ، نسخه 8.1 ارتقاء به اتهام نیست.

بخشی از آنچه اتفاق افتاده این است که کم هزینه اکوسیستم های تلفن همراه راه مردم در مورد نرم افزار سیستم عامل فکر می کنم تغییر کرده است. گوشی های هوشمند و قرص کامپیوتر سنتی در گرد و غبار را ترک کرده اند ، و سیستم عامل و برنامه های خود را به شدت آزاد است. ارتقاء به اپل پلت فرم IOS - که قدرت iPads ها قرص های این شرکت و اپل - از مدت ها آزاد شده است ، به عنوان نسخه های جدید سیستم عامل آندروید گوگل برای موبایل است. مانند مایکروسافت، گوگل تامین سیستم عامل به سازندگان سخت افزار در خارج ، اما بر خلاف مایکروسافت، آن را نشانی از آنها را برای نرم افزار به اتهام نیست. سازندگان تلفن و قرص می تواند آندروید بر روی دستگاه های خود را به صورت رایگان بارگذاری.

بنابراین، به عنوان تلفن همراه جهان طول می کشد خاموش ، آن را تنها طبیعی است که دسکتاپ و لپ تاپ جهان را نسبت به مدل های آزاد و نیز حرکت می کند.

مایکروسافت فروش سیستم عامل یک بار تولید 47 درصد از درآمد خود را ، اما آنها فقط به 25 درصد در سال گذشته در شتاب منفی صدور مجوز ویندوز کمک کرده ( و حتی این رقم توسط درآمد تبلیغات از ویندوز زنده باد ) . در پاسخ ، مایکروسافت در حال بازسازی به عنوان یک " دستگاه ها و خدمات " کسب و کار - به معنی یک شرکت که مبادرت به فروش سخت افزار مانند ایکس باکس و خدمات وب مانند لاجورد . به عبارت دیگر ، آن را هر چه بیشتر به اپل . اپل واقعا یک شرکت نرم افزاری نیست. این باعث می شود نرم افزار و خدمات است که در دستگاه های سخت افزاری خود را اجرا کنید.

در راه، سیستم عامل به ریشه های خود را از بازگشت به عنوان یک نوع از رهبر از دست دادن . قبل از انقلاب رایانه های شخصی از اواخر 1970s ، سیستم عامل فقط یک قطعه در یک پشته به صورت عمودی یکپارچه از فن آوری ، پشته است که همچنین نیز شامل سخت افزار و خدمات پشتیبانی بودند. سیستم عامل ها مانند یونیکس و VMS را به فروش مینی کامپیوتر های ایستگاه های کاری مورد استفاده قرار گرفت ، و شرکت های سود خود را در سخت افزار و پشتیبانی قرارداد ساخته شده است. سیستم عاملها مانند BSD UNIX کاملا آزاد بودند، و برنامه نویسان آنها را در اطراف در خواهد شد منتقل می کند. در همان فلسفه ، اپل نسخه های جدید سیستم عامل مکینتاش خود را به دور تا سال بحران از اواخر 1990s ، زمانی که فروش سخت افزار به طور چشمگیری کاهش یافته است .

 

در بازار گوشی های هوشمند و قرص به سرعت در حال توسعه ، پشته محکم همراه می باشد یک بار دیگر غالب است، بنابراین سازندگان OS می تواند به سیستم عامل خود را با سود حاصل از محصولات یکپارچه را به آنها یارانه. گوگل، به عنوان مثال، یارانه OS تلفن همراه خود را با فروش تبلیغات آنلاین، و ، در تئوری حداقل ، با فروش سخت افزار موتورولا مارک . سود اپل آیفون از سخت افزار و خدمات پس از فروش ، نه OS آمده است.

 

دلار 0 [ ماوریکس ] قیمت به روند ادغام عمودی مرتبط است، می گوید: " برنامه نویس و طولانی مدت OS X فرشته جان Siracusa . "A شرکت است که باعث می شود هر دو سخت افزار و نرم افزار برای دستگاه می توانید انتخاب کنید که در آن برای قرار دادن حاشیه سود خود را . با توجه به سحر و جادو ثابت از «آزاد» در ذهن مصرف کنندگان ، بهتر است برای قرار دادن تمام سود در یک سبد واحد. سخت افزار رایگان سخت به جلو و خاموش است ، بنابراین نرم افزار می شود با سر اشاره : . خرید سخت افزار ما، دریافت نرم افزار ما به صورت رایگان "


بله ، حتی مایکروسافت به سمت پشته عمودی حرکت می کند. این تازگی به دست آورد سازنده تلفن های نوکیا و فروش قرص خود را دارد. اما این بازی متقابل یارانه به سیستم عامل خواهد شد سخت تر برای مایکروسافت است ، از آنجا که شرکت هیچ اپل که آن را به سخت افزار می آید - و نه گوگل که آن را به خدمات آنلاین می آید . این شرکت به شهرت در دوران PC افقی افزایش یافت، زمانی که مایکروسافت می تواند یکی از فروشندگان سخت افزار در برابر یکی دیگر از بازی ، دیکته قیمت ، و حفظ سنگین نشانه گذاری OS کامپیوتر پنهان از مصرف کنندگان است. آنروز بود.

"OS همیشه به نظر می رسید " رایگان. شما آن را با کامپیوتر شما ، می گوید: " Microsoftie سابق جوئل Spolsky . " به این معنا نیست آن را به یک مرکز سود نیست. احتمالا تنها کسانی هستند که متوجه قیمت ویندوز افرادی که به فروشگاه رفت به خرید یک سیستم عامل جدید برای کامپیوتر های قدیمی تر خود را به آن ارتقا دهید ، اما من فکر نمی کنم که یک چیز فوق العاده جریان اصلی را به انجام بود. اکثر مردم OS خود را ارتقا دهید نه تا زمانی که یک کامپیوتر جدید است. "

 

بنابراین به طور متوسط ​​مصرف کننده ،21 تغییر این قرن در قیمت گذاری OS ممکن است به خصوص آشکار . اما به سهامداران مایکروسافت ، آن را بسیار واقعی و بسیار ترسناک است. این شرکت باید 25 درصد در جایی دیگر را تشکیل می دهند .

 

آموزش mms همراه اول


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 2,382