loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 8 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

مبارک دوشنبه به شما، و خوشحال دوشنبه تا موتورولا تحرک ، که گوگل اعلام کرده است و تبدیل به کسب بعدی آن است. این می آید گرم بر روی پاشنه از دست دادن خالص Q2 56،000،000 $ برای موتور - و مدیر عامل شرکت سانجی جها در کمتر از نکات ظریف در مورد رفتن ماهیگیری برای حق امتیاز آندروید مربوط به ثبت اختراع . در حال حاضر، در قیمت 40 دلار در هر سهم در مجموع حدود 12.5 میلیارد دلار، بزرگ G خواهد ساخت موتور" اختصاصی شریک آندروید " را به " لبریز اکوسیستم اندیشه" و " افزایش رقابت در محاسبات تلفن همراه . "

لری پیج این به مورد معامله گویند به حال :

تعهد موتورولا تحرک برای آندروید طبیعی مناسب برای دو شرکت ما ایجاد کرده است. با هم ، ما تجربه کاربر شگفت انگیز است که لبریز کل اکوسیستم آندروید به نفع مصرف کنندگان ، شرکا و توسعه دهندگان ایجاد کنید. من منتظر استقبال Motorolans را به خانواده ما از گوگل .

بعدی چه اتفاقی می افتد ؟ در حالی که این البته تقویت روابط بین سخت افزار و نرم افزار، گوگل متعهد به ادامه ارائه آندروید به عنوان یک پلت فرم باز - موتور آن را مجوز و دیگران قادر خواهند بود مثل همیشه . علاوه بر این، گوگل ادامه خواهد داد به کار اسباب بازی جدید خود را به عنوان یک کسب و کار جداگانه و آن را به سخت افزار بال در خانه جلوه های ویژه گرافیکی نیست. اما ، یکی تعجب است این بدان معنی است برای شرکت هایی مانند سامسونگ ، که از نزدیک با گوگل در رابطه S همکاری ، و البته HTC ، که منتشر شد یک رابطه و G1 یاد. و پس از آن سوال بزرگ وجود دارد : تنها جایی که هیچ موتور تاری به این معادله مناسب؟

به روز رسانی : نقل قول بیشتر از شرکای آندروید پس از شکستن .

پیتر چو، مدیر عامل شرکت، HTC :

ما این خبر را از کسب امروز ، که نشان می دهد که گوگل عمیقا متعهد به دفاع از اندیشه، شرکای آن و کل اکوسیستم است خوش آمدید.

برت Nordberg ، رئیس و مدیر عامل شرکت، سونی اریکسون :

من تعهد گوگل به دفاع از اندروید و شرکای آن استقبال می کنیم.

جونگ سوک پارک ، رئیس و مدیر عامل شرکت، LG :

ما تعهد گوگل به دفاع از اندروید و شرکای آن استقبال می کنیم.

J.K. شین ، رئیس جمهور ، سامسونگ ، ارتباطات تلفن همراه بخش :

ما اخبار امروز که نشان دهنده تعهد عمیق گوگل به دفاع از اندیشه،

گوگل برای به دست آوردن تحرک موتورولا

ترکیب خواهد آندروید لبریز ، افزایش رقابت ، و ارائه تجارب کاربر فوق العاده

VIEW MOUNTAIN ، کالیفرنیا و LIBERTYVILLE ، ایلینویز - ( WIRE کسب و کار ) - شرکت گوگل ( NASDAQ : GOOG ) و موتورولا تحرک منابع ، شرکت ( NYSE: MMI ) امروز اعلام کرد که آنها را به یک توافق قطعی که تحت آن وارد گوگل موتورولا تحرک برای $ 40.00 در هر سهم به صورت نقد و یا در مجموع در حدود 12.5 میلیارد دلار حق بیمه از 63 ٪ به قیمت بسته شدن سهام موتورولا تحرک در تاریخ جمعه، 2011 اوت 12 به دست آوردن. معامله به اتفاق آراء توسط هیئت مدیره هر دو شرکت تایید شده است.

" تعهد موتورولا تحرک برای آندروید طبیعی مناسب برای دو شرکت ما ایجاد کرده است. با هم ، ما تجربه کاربر شگفت انگیز است که لبریز کل اکوسیستم آندروید به نفع مصرف کنندگان ، شرکا و توسعه دهندگان ایجاد کنید. من منتظر استقبال Motorolans را به خانواده ما از گوگل . "

کسب موتورولا تحرک ، یک شریک اختصاصی آندروید ، گوگل را قادر به لبریز اکوسیستم آندروید و رقابت در محاسبات تلفن همراه را بالا ببرد. موتورولا تحرک باقی خواهد ماند نمایندگی رسمی از اندیشه و اندیشه باز خواهد ماند. گوگل به عنوان یک کسب و کار جداگانه را اجرا خواهد کرد موتورولا تحرک .

 

لری پیج ، مدیر عامل شرکت گوگل، گفت: " با هم ، ما تجربه کاربر شگفت انگیز است که لبریز کل اکوسیستم آندروید به نفع مصرف کنندگان ، شرکا و توسعه دهندگان ایجاد تعهد موتورولا تحرک برای آندروید طبیعی مناسب برای دو شرکت ما ایجاد کرده است. من منتظر استقبال Motorolans را به خانواده ما از گوگل . "

سانجی جها ، مدیر عامل شرکت موتورولا تحرک ، گفت: " این معامله ارائه می دهد ارزش قابل توجهی برای سهامداران موتورولا تحرک را فراهم می کند و فرصت های جدید فوتی و فوری برای کارکنان ، مشتریان و شرکای سراسر جهان است. ما همکاری سازنده با گوگل برای پیشبرد پلت فرم آندروید به اشتراک گذاشته اند ، و در حال حاضر از طریق این ترکیب ما قادر به انجام حتی بیشتر به نوآوری و ارائه راه حل های تحرک و برجسته در سراسر دستگاه های تلفن همراه ما و کسب و کار خانه می شود. "

اندی روبین، معاون ارشد رئیس جمهور از تلفن همراه در گوگل، گفت: " ما انتظار داریم که این ترکیب ما را قادر به ایجاد زمینه جدید برای اکوسیستم آندروید . با این حال، چشم انداز ما برای اندروید تغییر نکرده است و گوگل باقی مانده است بصورتی پایدار و محکم متعهد به عنوان یک پلت فرم باز آندروید و یک جامعه منبع باز پر جنب و جوش . ما به همکاری با تمام شرکای آندروید با ارزش ما برای توسعه و توزیع دستگاه های نوآورانه اندیشه، پیگیری ادامه خواهد داد. "

معامله منوط به شرایط بسته شدن مرسوم ، از جمله دریافت تاییدیه های نظارتی در ایالات متحده ، اتحادیه اروپا و دیگر حوزه های قضایی ، و تصویب سهامداران موتورولا تحرک است. معامله انتظار می رود که بسته تا پایان سال 2011 یا اوایل 2012 .

اطلاعات پخش

گوگل و موتورولا تحرک یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران مالی به بحث در مورد این اعلام امروز در ساعت 8:30 ET نگه دارد. شماره گیری در شماره تلفن رایگان برای تماس 877-616-4476 ( : 92،149،124 کنفرانس ID ) است . تماس نیز زندگی می کنند در پخش می شود http://investor.shareholder.com/media/eventdetail.cfm?eventid=101369&CompanyID=ABEA-3VZHGF&e=1&mediaKey=A21887C59EBAAC12F1BCF4D43C080953. نسخه پخش زنده کنفرانس تلفنی از طریق لینک زیر همان کنفرانس تلفنی در دسترس خواهد بود .

 

درباره شرکت گوگل

 

فن آوری های جستجوی ابتکاری گوگل هر روز اتصال میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان با اطلاعات است. در سال 1998 توسط دانشگاه استنفورد دکتری تاسیس شده دانش آموزان لری پیج و سرگئی برین ، امروز گوگل یک ویژگی بالا در تمام بازارهای عمده جهانی است. برنامه تبلیغات هدفمند گوگل را فراهم می کند کسب و کار از تمام اندازه ها با نتایج قابل اندازه گیری ، در حالی که افزایش تجربه وب به طور کلی برای کاربران . گوگل در سیلیکون ولی با دفاتر در سراسر آمریکا، اروپا و آسیا که مقر آن . برای اطلاعات بیشتر، www.google.com مراجعه کنید.

 

درباره تحرک موتورولا

موتورولا تحرک منابع ، شرکت فیوز فن آوری های نوآورانه با بینش انسان را به ایجاد تجربیات است که ساده ، اتصال و غنی سازی زندگی مردم است. نمونه کارها ما شامل دستگاه های همگرا تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و قرص ، لوازم جانبی بی سیم؛ پایان به پایان ویدئو و داده تحویل و راه حل های مدیریت ، از جمله مجموعه تاپ و دستگاه های دسترسی به داده ها . برای اطلاعات بیشتر، motorola.com / تحرک .

اظهارات به جلو نگاه

این آزادی مطبوعات شامل اظهارات به جلو نگاه در معنای بخش 27A از قانون اوراق بهادار سال 1933 و بخش 21E از قانون بورس اوراق بهادار 1934. این اظهارات به جلو نگاه به طور کلی می تواند با عباراتی مانند گوگل، موتورولا و یا مدیریت هر دو شرکت " معتقد است ، " شناسایی " انتظار "، " پیش بینی "، " پیش بینی "، " پیش بینی "، " تخمین " و یا کلمات یا عبارات دیگر واردات مشابه . به طور مشابه، اظهارات در اینجا است که توصیف معامله پیشنهادی ، از جمله تاثیر مالی خود را ، و اظهارات دیگر از اعتقادات مدیریت ، اهداف و اهداف نیز رو به جلو ، به دنبال اظهارات . این نامشخص است که آیا هر یک از وقایع پیش بینی شده توسط اظهارات به جلو نگاه خواهد رخنه و یا رخ می دهد ، و یا اگر هر یک از آنها را انجام دهد ، چه تاثیر آنها بر نتایج عملیات و وضعیت مالی شرکت در ترکیب و یا قیمت از گوگل و یا سهام موتورولا . این اظهارات به جلو نگاه شامل خطرات خاص و عدم قطعیت است که می تواند نتایج واقعی متفاوت مادی از آن نشان داد در چنین اظهارات به جلو نگاه ، از جمله اما به توانایی احزاب به کمال معامله پیشنهاد و رضایت از شرایط سابقه محدود نشده است به از انجام معامله پیشنهادی ، از جمله توانایی برای تضمین مصوبات نظارتی در تمام و یا در به موقع ، توانایی گوگل برای یکپارچه سازی موفق عملیات موتورولا ، خطوط تولید و فن آوری؛ توانایی گوگل برای اجرای برنامه های خود ، پیش بینی و انتظارات دیگر با توجه به کسب و کار موتورولا پس از اتمام معامله و تحقق بخشیدن به فرصت های بیشتر برای رشد و نوآوری و خطرات دیگر و عوامل مهم موجود و شناخته شده در گوگل و خرده های موتورولا با بورس و اوراق بهادار کمیسیون (" SEC " ) ، مانند فصلنامه مربوطه می باشند گزارش در فرم 10 -Q و گزارش سالانه در فرم 10 -K، هر یک از آن می تواند نتایج واقعی متفاوت مادی از اظهارات به جلو نگاه . اظهارات به جلو نگاه موجود در این آزادی مطبوعات فقط از تاریخ در این خصوص ساخته شده است. نه گوگل و نه موتورولا متعهد هر گونه تعهد برای به روز رسانی اظهارات به جلو نگاهبه بازتاب وقایع پس از آن و یا شرایط .

اطلاعات اضافی و از کجا آن را پیدا کنید

موتورولا در نظر دارد تا فایل با SEC بیانیه پروکسی در ارتباط با معامله پیشنهادی با Google . در این بیانیه پروکسی قطعی ارسال خواهد شد و یا داده شده به سهامداران از موتورولا و اطلاعات مهم در مورد معامله پیشنهادی و مسائل مرتبط باشد. دارندگان SECURITY می خواست به خواندن بیانیه PROXY وقتی که با دقت می شود IT در دسترس است. در این بیانیه پروکسی و سایر مواد مربوطه (در صورت تبدیل شدن آنها ) و اسناد دیگر در زمینه های موتورولا با SEC ، ممکن است به صورت رایگان در وب سایت SEC به دست آمده ، در www.sec.gov . روابط سرمایه گذاران ، 600 شمالی بزرگراه های ایالات متحده 45 ، Libertyville ، IL 60048 : علاوه بر این، دارندگان امنیتی قادر به بدست آوردن نسخه رایگان از این بیانیه پروکسی از موتورولا با تماس با روابط سرمایه گذاران از طریق پست در قابل توجه خواهد بود .

شرکت کنندگان در این درخواست

موتورولا و مدیران و افسران اجرایی آن ممکن است تلقی می شود شرکت کنندگان در این درخواست از پراکسی از سهامداران موتورولا در ارتباط با معامله ارائه شده است. اطلاعات در مورد مدیران موتورولا و ماموران اجرایی که در بیانیه پروکسی خود را برای 2011 نشست آن سالانه سهامداران ، که با SEC در 2011 مارس 15 واصل شد ، و گزارش سالانه خود را در فرم 10 -K در سال به پایان رسید 31 ماه دسامبر تعیین شده است ، 2010، در 2011 فوریه 18 ب. این اسناد در دسترس است رایگان در وب سایت SEC در www.sec.gov هستند و از طریق پست در توجه: روابط سرمایه گذاران ، 600 شمالی بزرگراه های ایالات متحده 45 ، Libertyville ، IL 60048 ، و یا با رفتن به صفحه روابط سرمایه گذاران موتورولا در وب سایت شرکت خود را در http://investors.motorola.com . برای اطلاعات بیشتر درباره منافع شرکت کنندگان در این درخواست از پراکسی در ارتباط با معامله خواهد شد در بیانیه پروکسی شامل است که موتورولا در نظر دارد تا فایل با SEC .

آموزش اینترنت همراه اول


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 2,279