loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 9 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

برای بسیاری از مردم ، ویندوز به نظر می رسد به کم کردن سرعت در طول زمان. کاملا چند نفر این را ثابت شده به طور منظم از نصب مجدد ویندوز . اما آیا شما واقعا نیاز به طور منظم نصب مجدد ویندوز ؟ و اگر چنین است، چگونه به طور منظم شما نیاز به نصب مجدد آن ؟

 

نصب مجدد ویندوز ناخوشایند است. شما باید از تمام اطلاعات خود را ، رفتن را از طریق فرایند نصب ، نصب مجدد تمام برنامه های مورد علاقه خود، و بازگرداندن آن داده. این لینک تا زمان ارزشمند است.

 

چرا ویندوز را کند می کند در طول زمان

دلیل اصلی این افراد نصب مجدد ویندوز است چرا که بدن افت می کند در طول زمان. اما چرا سیستم های ویندوز، کاهش سرعت در طول زمان ؟

 

برنامه های راه اندازی : بررسی یک سیستم ویندوز است که آهسته و شما به احتمال زیاد برای پیدا کردن بسیاری از برنامه های اضافی راه اندازی نصب شده اند ، طول فرآیند بوت ، به هم ریختن سینی سیستم با آیکون های بی فایده، و مصرف CPU ، حافظه، و دیگر منابع سیستم در پس زمینه . بدتر نشده است، برخی از کامپیوترها ممکن است با مقدار زیادی از برنامه های بی فایده راه اندازی از لطف جعبه به Bloatware ها راحت نصب شده توسط سازنده است.

اکسپلورر پلاگین، خدمات ، و بیشتر : برنامه های کاربردی که کلید های میانبر به منوی زمینه ویندوز اکسپلورر اضافه می توانید با راست کلیک کردن بر روی فایل ها را را بسیار طولانی اگر آنها بد برنامه ریزی شده . برنامه های دیگر ممکن است خود را به عنوان یک سرویس سیستم نصب کنید، به طوری که آنها در حال اجرا در پس زمینه در حال حتی اگر شما نمی توانید آنها را ببینید. حتی اگر آنها در سینی سیستم نیست، برنامه های بی فایده می تواند کاهش سرعت کامپیوتر شما.

مجموعه های امنیتی سنگین : مجموعه های امنیتی مانند نورتون اغلب بسیار سنگین، مصرف مقدار زیادی از منابع به انجام تمام وظایف خود عمل کنند . شما واقعا نیاز به یک مجموعه امنیتی کامل - فقط یک برنامه آنتی ویروس .

PC ابزار تمیز کردن : تمیز کردن ابزار PC به طور کلی کلاهبرداری . برعکس، آنها می توانند کامپیوتر خود را حتی کندتر اگر آنها خود را به عنوان یک برنامه راه اندازی اضافه را و در پس زمینه اجرا شود. scammiest تمیز کردن برنامه های PC حتی ممکن است نصب نرم افزارهای جاسوسی اضافی و ناخواسته. استفاده از CCleaner نرم افزار رایگان به جای پرداخت می شود تمیز کردن ابزار PC .

دیگر جنس اوراق و شکسته : ضعیف نوشته شده برنامه های کاربردی ممکن است سیستم شما را با فایل های DLL بی فایده درهم و برهمی و با نوشته های بی فایده را پر کنید رجیستری شما. بدترین برنامه های کاربردی ممکن است تمیز کنند تا به درستی از خود ، می روم از این ماده بر روی سیستم شما حتی بعد از اینکه شما آنها را حذف .

نوار ابزار مرورگر : افزونه های مرورگر قانونی می تواند کاهش سرعت مرورگر شما به اندازه کافی است، اما ناخواسته افزودنی مانند نوار ابزار Ask.com وحشتناک می تواند کارها را حتی بیشتر کند .

به عبارت دیگر، علت اصلی یک سیستم ویندوز کم کردن سرعت در طول زمان نصب نرم افزار های ناخواسته.

 

چگونه برای جلوگیری از ویندوز از کند شدن در طول زمان

برای نگه داشتن سیستم شما ویندوز در حال اجرا مانند جدید ، شما نیاز به مراقبت مناسب از آن است.


نصب تنها نرم افزار در واقع شما می خواهید استفاده کنید. خوب نوشته شده ، برنامه های سبک وزن است که احترام به سیستم شما به جای کند شدن آن را انتخاب کنید .

توجه هنگام نصب نرم افزار و جلوگیری از نصب نوار ابزار مرورگر ، نرم افزارهای جاسوسی و دیگر نرم افزار های زباله که می تواند کاهش سرعت کامپیوتر شما.

نرم افزار به طور منظم حذف شما از کنترل پنل استفاده کنید. حتی نرم افزار مفید ممکن است در پس زمینه و چیزهای کم کردن سرعت اجرا شود.

گاهی اوقات استفاده از ابزار مانند CCleaner یا پاکسازی دیسک به حذف فایل های موقت به هدر رفتن فضا در هارد دیسک شما. شما لازم نیست به نصب مجدد ویندوز می توانید از این خلاص شوید.

مراقبت مناسب از مرورگر وب خود، بیش از حد. استفاده از انتخاب حداقل از پسوند مرورگر . اگر شما یک برنامه افزودنی مرورگر استفاده کنید، حذف آن - آن را فقط مصرف منابع سیستم و کند شدن مرورگر خود را کاهش دهید بدون هیچ دلیل خوب است.

با دقت بسیار سبک وزن ، برنامه های امنیتی حداقل را انتخاب کنید. همه شما واقعا نیاز به نصب بر روی ویندوز در حال حاضر یک آنتی ویروس است - و کاربران ویندوز 8 حتی نیاز به نصب است که .

 

استفاده از یک ابزار مدیریت راه اندازی مثل یک همراه با CCleaner یا از یک ساخته شده را به ویندوز 8 برای هرس کردن برنامه های بی فایده را از فرآیند راه اندازی خود را .

آموزش mms همراه اول


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 2,374