loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

mose_arm_rest_narenji.ir.jpg

بعد از ساعت های طولانی از بازی و یا در حال حاضر در شبکه، می تواند بازوی خود را کمی ناراحت کننده را. با تونل carpul که چنین ترس بزرگ برای کسانی است که زندگی خود را بر روی کامپیوتر، بقیه مثل این ممکن است کمک کند. من بعد از اتمام دوز روزانه من از وبلاگ نویسی من به یک ظرف غذا با بازی های کامپیوتری مثل دانم. که من قرار می دهد در مقابل کامپیوتر حتی دیگر. این استراحت می ​​کنم دست خود را در زاویه مناسب، کل زمان را نگه دارید و از برگزاری بازوی خود را در هر زاویه بد جلوگیری کند. 
این قطعه نیز می تواند زمانی که استفاده نمی کنیم تا شما کمتر احتمال دارد به دست انداز جاده را در آن تمام وقت. آن را با بستن در متصل، پس از آن به راحتی می تواند به میز خود را وصل کنید و یا اگر شما به جای یک کشو صفحه کلید. آن را با میز که تا 5cm ضخامت دارد کار می کنند. دیگر نکته مهم، از آن فقط در می گیره می تواند آن را در محل کار استفاده کنید و آن را به خانه با شما به پیوست به میز کار خود را در خانه. این از جنس پلاستیک ساخته شده است و می آید به رنگ خاکستری، زرد و یا سیاه و سفید است و برای $ 19.99 به فروش می رسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 2,246