loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 10 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

آندروید 80 درصد از سهم بازار برای اولین بار پیشی گرفته است و ویندوز شروع به پریدن کرد تا به 156 ٪ ، در حالی که در iOS 1.5٪ به 12.9 ٪ سهم بازار در سه ماهه سوم سال 2013، کاهش یافته است با توجه به IDC .

سیستم عامل آندروید گوگل نقطه عطفی جدید در سه ماهه سوم سال 2013 ( 3Q13 ) ، با توجه به شرکت بین المللی داده ها ( IDC ) در سراسر جهان فصلنامه تلفن همراه داخلی است. با پایگاه مجموع 211،600،000 واحد گوشی های هوشمند در سه ماهه حمل ، آندروید به حساب برای 81.0 ٪ از تمام محموله های گوشی های هوشمند ، به مناسبت اولین بار است که آندروید 80٪ در عمر کوتاه خود در صدر است. با وجود نرخ های اشباع بالا در تعدادی از بازارهای بالغ ، فضای کلی گوشی های هوشمند 39.9 ٪ در سال بیش از سال در سه ماهه سوم افزایش یافت.

همچنین رسیدن به یک نقطه عطف مایکروسافت تلفن ویندوز ، که یک سال 156.0 ٪ شگفت انگیز بیش از سال بزرگ شده بود. اعطا شده، حجم از پایه های کوچک از 3.7 میلیون واحد آغاز یک سال پیش و سهم کل بازار است که هنوز هم کمتر از پنج درصد است. اما تلاش های مایکروسافت ، با پشتیبانی نوکیا در پشت آن، کمک درایو پلت فرم به ردیف های متعدد و نقاط قیمت .


" اندیشه و ویندوز تلفن ادامه به گام های قابل توجهی در سه ماهه سوم را علیرغم تفاوت در سهم بازار ، آنها هر دو دارای یکی از عوامل مهم موفقیت پشت سر خود : قیمت ، گفت:" رامون Llamas از ، مدیریت پژوهش با تیم تلفن همراه IDC است. " هر دو سیستم عامل دارای مجموعه ای از دستگاه های موجود با قیمت های پایین به اندازه کافی به مقرون به صرفه به بازار انبوه، و آن را به بازار انبوه است که رانندگی کل بازار رو به جلو است . "

قابل توجه است ، به طور متوسط ​​قیمت فروش یک گوشی هوشمند 12.5 ٪ در 3Q13 به قیمت به طور متوسط ​​از 317 $ کاهش یافت. Phablets تبدیل شده اند افزایش محبوب و به قیمت بالاتر از حد متوسط ​​بازار در 443 $ ، با این حال ، این نیز پایین تر از سال گذشته به طور متوسط ​​قیمت phablet از $ 573. Phablets در حال حاضر برای 21 درصد از بازار گوشی های هوشمند تشکیل می دهند. که از 3 ٪ یک سال پیش.

نکات برجسته سیستم عامل

● آندروید سهم بازار گذشته 80٪ برای اولین بار در 3Q13 تحت فشار قرار دادند ، به عهد به فهرست گسترده و عمیق خود را از فروشندگان ، از جمله چهار نفر از پنج فروشندگان در سراسر جهان. در حالی که اندیشه، به عنوان یک کل ، نقل مکان کرد و رو به جلو ، اکثریت قریب به اتفاق فروشندگان آن هنوز هم تلاش برای پیدا کردن سهم بازار معنی دار است. سامسونگ به حساب برای 39.9 ٪ از تمام محموله های آندروید در سه ماهه ، در حالی که بقیه از فروشندگان یا دیدم سهم بازار تک رقمی و یا ، در مورد اکثر فروشندگان ، سهم بازار از کمتر از 1٪ .

● IOS، با وجود دیدن کل حجم آن را افزایش دهد و به رکورد حجم سه ماهه سوم جدید، کاهش سهم بازار خود را دیدم در 3Q13 ، به احتمال زیاد به دلیل تقاضای نرم در هفته منتهی به راه اندازی در iOS 7 تلفن های هوشمند . با این حال، در صورتی که 9 میلیون واحد فروخته شده در طول هفته گذشته ماه سپتامبر هر گونه نشانه ای از پذیرش آینده است ، به iOS مخفف به درو چهارم رکورد دیگری را در نظر حجم ، سهم بازار، و در سال جاری بیش از سال رشد .

● تلفن ویندوز ارسال شده در بزرگترین رشد سال بیش از سال در سراسر جهان از هر یک از سیستم عامل های پیشرو ، در نتیجه در درجه اول توسط پشتیبانی از نوکیا هدایت می شود. به خودی خود، حساب برای نوکیا 93.2 ٪ از تمام تلفن مجهز به ویندوز گوشی های هوشمنددر سه ماهه حمل می شود ، علامت گذاری نقطه عطفی جدید در تاریخ کوتاه این شرکت بر روی پلت فرم مایکروسافت . مشارکت از فروشندگان دیگر ، در عین حال ، هنوز هم به نظر می رسید کیسه مخلوط با فروشندگان بیشتری شرکت کننده از یک سال پیش ، اما حجم هنوز بسیار عقب نوکیا خود .

● شاه توت بزرگ ترین کاهش در سال جاری بیش از سال در میان سیستم عامل های پیشرو در 3Q13 ثبت شده است. تقویت پایه ساختمان پایه نتایج آن تقاضا نرمتر جدید سیستم عامل BB10 و ادامه تقاضا برای BB7 های قدیمی تر خود را در بازارهای در حال ظهور بود. در حال حاضر بامدیر عامل جدید در محل و تزریق 1 میلیارد دلار، آنچه باقی مانده است دیده می شود این است که چگونه و هنگامی که سیستم عامل تحت محاصره قادر خواهد بود برای تغییر آن مسیر در برابر فشار از آندروید ، IOS، ویندوز و تلفن .

 

آموزش mms موبایل ویندوز


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 197
  • بازدید کلی : 2,392