loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 5 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

صفحه نمایش AMOLED bendy در این دستگاه پخش رسانه ای نمونه است آن است که تا کنون خارج از لانه خرگوش و غیره توسعه مخفی سامسونگ ساخته شده است، اما این یک نگاه اجمالی از آنچه که آینده تلفن همراه ما می خواهد است. 
صفحه نمایش 4.5 اینچ AMOLED پشت که نمونه بالا از یک زیر لایه پلاستیکی است که به یک فویل فولاد ذوب شده ساخته شده است. این وضوح WVGA محترم (840 * 480)، آن را به خوبی و روشن، بازی می کند ویدیو حرکت کامل، و آن خم می شود. بسیاری. شما ظاهرا می توانید آن را جمع کردن به یک سیگار برگ کمی با شعاع یک سانتی متر تک، اگر چه من می تواند آن مرد سامسونگ متقاعد به انجام آن برای من.
اکنون انعطاف پذیری می آید از این واقعیت است که صفحه نمایش بسیار، بسیار، بسیار نازک است. در حدود 0.3mm در مقطع، آن را بسیار باریک است که آن را در واقع زمانی که آن را لبه در شما از بین می رود: 

سامسونگ می گوید که نمونه اولیه در نهایت نشان خواهد داد تا در تلفن و قرص PC نمایش هوشمند، و آنها در حال حاضر در تولید انبوه کار. آنها این کار یک دستگاه پخش رسانه ای کار (بررسی از این گالری برای چند عکس فوق العاده) که روکشی از صفحه نمایش در پلاستیکی محافظ، اما من مشتاقانه منتظر است تا در روز وقتی که من فقط می تواند به جمع کردن کل گوشی من و چوب آن را پشت گوش من وقتی که من استفاده از آن نیست.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 211
  • بازدید کلی : 2,406