loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

LG_G_Pad_8.3_review_14-580-90

 

ما شنیده شایعه که گوگل با ASUS همکاری شد را به یک رابطه 8 قرص. که من احساس می کنم که فروش بسیار خوبی . من، به همراه بسیاری دیگر، یک قرص 10 اینچ می خواهید نیست، اما فکر می کنم یک تبلت 7 اینچی بیش از حد کوچک است . در حال حاضر به نظر می رسد مثل یک قرص LG- V510 را از طریق بلوتوث SIG گذشت . همچنین تاریخ پذیرش اکتبر 25 تنها چند روز پیش بود .

 

چه جالب است در اینجا این است که LG -V500LG G پد 8.3 است ، به طوری که LG- V510 فقط می تواند نوع دیگری از G پد 8.3 . شاید نسخه LTE . یا آن می تواند یک رابطه 8 بعد از LG G پد 8.3 مدل سازی ، خواهد بود که خوب با من . مشخصات برای رابطه 7 با توجه به دستگاه مفهومی آن را به یک صفحه نمایش با وضوح 1920 × 1200 ، همراه با 1.7GHz چهار هسته ای گل میمون 600 پردازنده باGPU Adreno 320 . قرص همچنین دارای یک دوربین رو به عقب 3MP و 2MP در جلو ، همراه با حافظه داخلی 8GB برای 199 $. حالا که همچنین یک دستگاه مفهوم بود ، پس از آن بیش از احتمال واقعی است.

 

تصویر زیر یک تصویر از گواهینامه بلوتوث در LG- V510 است . ما هنوز هم مطمئن نیستید اگر آن را فقط یک LG G پد 8.3 نوع و یا چیز دیگری نیست. من امیدوار است برای دستگاه Travian.ir :: تراوین 8 ، که من دوست دارم که یک قرص کمی بزرگتر از رابطه 7 ، اما نه چیزی به عنوان بزرگ به عنوان رابطه 10 . امیدوارم ما به زودی به عنوان انتظار می رود برای دیدن یک رویداد و یا اعلام از گوگل با آندروید 4.4 ، رابطه 5 و رابطه 10 . امیدوارم ما یک رابطه 8 و smartwatch Travian.ir :: تراوین در این رویداد و یا اعلام نیز مراجعه کنید.

 

آموزش اینترنت همراه اول


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 2,368