loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

ace-robot_narenji_ir.jpg

 

 

روبات ها در حال گرفتن بهتر است در پیدا کردن راه خود را در سراسر مناطق ناشناخته ، و ساخت نقشه ها خود را به آنها اکتشاف . اما ربات های از دست رفته در مناطق شهری لازم نیست که در دانشکده های خود تکیه می کنند تا از محل را به جای خود، roboticists آلمان نشان داده اند .

 

ربات خود را به سادگی رول تا به هر انسان در این نزدیکی هست و درخواست جهت. با استفاده از این استراتژی ، ربات خود را تبدیل به یکی از اولین به درستی اجازه دهید شل در دنیای واقعی ، نه تنها محیط به دقت کنترل می شود.

 

تیم مارتین باس در دانشگاه فنی مونیخ ربات تلفن همراه خود را در خارج از دانشگاه می انداختند و دستور آن را به پیدا کردن راه خود را به Marienplatz در مرکز مونیخ ، برخی از 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

 

راهنما و مانع

 

ربات - به نام ACE برای خودمختار شهر اکسپلورر - فاقد نقشه های داخلی مونیخ یا یک سیستم GPS . مانند یک انسان از دست رفته در یک وضعیت مشابه، همه آن را می تواند انجام دهد بخواهید برای جهات بود.

 

ACE با استفاده از دوربین و نرم افزار برای تشخیص انسان در این نزدیکی هست ، بر اساس حرکت و حالت ایستاده . همانطور که می بندد در بر یاور به احتمال زیاد، "سر" ACE را - تحمل یک صفحه نمایش لمسی و یک صفحه نمایش دوم نمایشدهان متحرک - تبدیل می شود به صورت فرد انتخاب شده است.

 

سخنران مشغول به کار در هماهنگی با دهان متحرک استفاده می شود برای جلب توجه فرد و از آنها بخواهید برای لمس روی صفحه نمایش اگر آنها می خواهند به شما کمک کند. راهنماهای مایل هستند و سپس پرسید: به نقطه ربات در جهت صحیح ، با پاسخ توسط نرم افزار تشخیص وضعیت تجزیه و تحلیل . مجموعه ای جهت، ACE می گوید: "متشکرم" قبل از غلتان است.

 

به این ترتیب

 

وی با اشاره ، به جای گفتن این ربات که در آن به ، جلوگیری از سردرگمی ناشی از این واقعیت است که روبات و عابر پیاده رو به هر کدام از حس های مختلف از چپ و راست .

 

هر چند که با 38 نفر در طی یک دوره از حدود پنج ساعت به تعامل - ACE بود، سرانجام به مقصد خود برسد. در واقع ، این تیم را گزارش می دهد که ربات در حال پیشرفت بسیار خوبی تا زمانی که آن را به یک منطقه شلوغ عابر پیاده که محبوبیت خود را به یک مشکل تبدیل شد.

 

ACE را تنها با 12 نفر قبل از آن نقطه تعامل بود، اما 21 رهگذران کنجکاو را متوقف به صحبت کردن با ربات آن را به عنوان عبور از منطقه عابر پیاده مشغول است.

 

فقط یک بار ACE داده شده بود جهت اشتباه است، در نهایت نیاز به توقف به علت موانع پس از آن شخص دیگری را برای کمک خواست ، که آن را به عقب در البته .

 

" در تئوری ربات قادر به ادامه نادرست خود را تا زمانی که به آن نیاز دارد اطلاعات جدید ، " می گوید تیم عضو آندریا باور ، " این است که چرا ما در حال حاضر بر روی یک سیستم کار برای بررسی اطلاعات را از انسان معقول . "

 

" راه رفتن "

 

پل نیومن ، یک ربات در دانشگاه آکسفورد در انگلستان ، با این بررسی جدید را تحت تاثیر قرار . " این کاملا راه را برای رفتن ، " او می گوید. مرور یک محیط در حال تغییر می تواند یک کار پیچیده شناختی ، و " انسان استناد به زمان مناسب " می تواند یک راه ساده برای ربات برای برخورد با چالش .

 

در اوایل سال جاری ، تیم نیومن نشان داد که سیستم تشخیص تصویر پیچیده توسعه یافته برای ربات خود را می تواند از مکان آن بوده است قبل از تشخیص حتی زمانی که دوربین changedMovie صحنه - زمانی که اتومبیل های پارک شده به نظر می رسد و یا ناپدید شد، به عنوان مثال.

 

گروه آکسفورد به تازگی آغاز یک پروژه اروپایی وسیعی است که تلاش خواهد کرد به ربات ارتباط برقرار کردن به طور طبیعی بیشتر با محیط های پر جمعیت . مطالعه مونیخ به عنوان مثال از نوع راه حل آنها در نظر است ، نیومن می گوید .

 

" روبات با استفاده از ریاضیات داخلی به حرکت، اما این راه که می خواهید آنها را به ارتباط به مردم cohabiting با یک ماشین نیست،" او می گوید. " اگر یک ساختمان را به آتش شما نمی خواهید به یک مامور اتش نشانی یک نقشه ربات کشیده و یا یک مدل ریاضی وجود دارد، شما می خواهم بگویم : " راهرو ، درب سوم در سمت راست "

 

آموزش نقشه ساخت ربات برای برقراری ارتباط در نظر انسان آنها را برای استفاده در دنیای واقعی آماده می کند، او می گوید.

 

آموزش اینترنت همراه اول


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 2,231