loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 20 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

engkeyrobot-narenji_ir.jpg

 

تقریبا 30 ربات را شروع کرده اند آموزش زبان انگلیسی به جوانان در شهرستان های کره جنوبی ، مقامات آموزش و پرورش گفت: سه شنبه، در یک پروژه آزمایشی طراحی شده برای پرورش صنعت ربات در حال تولد .

Engkey ، یک ، ربات تخم مرغ شکل به رنگ سفید توسط موسسه کره علم و فناوری ( کیست ) ، شروع به گرفتن کلاس های دوشنبه در 21 مدرسه ابتدایی در شهرستان جنوب شرقی دائگو .

29 ربات ، حدود یک متر ( 3.3 فوت) با یک صفحه نمایش تلویزیون برای صورت، چرخ در اطراف کلاس درس در حالی که صحبت کردن به دانش آموزان ، خواندن کتاب به آنها و رقص به موسیقی با حرکت سر و سلاح های خود را .

روبات ها، که به نمایش یک صورت نماد یک زن سفید پوست، از راه دور توسط معلمان زبان انگلیسی در فیلیپین کنترل - که می تواند از طریق یک سیستم کنترل از راه دور دیدن و شنیدن کودکان.

دوربین های تشخیص حالات چهره معلمان فیلیپینی و بلافاصله بازتاب آنها را در صورت نماد ، گفت Sagong سئونگ - دائه ، یک دانشمند ارشد در کیست .

"خوب تحصیل ، معلمان فیلیپینی با تجربه به مراتب ارزان تر از همتایان خود در جای دیگر ، از جمله کره جنوبی ،" او به خبرگزاری فرانسه گفت .

به غیر از خواندن کتاب، روبات ها استفاده از نرم افزار از پیش برنامه ریزی شده به خواندن آهنگ ها و بازی بازی های الفبا با کودکان .

" بچه ها به نظر می رسید آن را دوست دارم از ربات نگاه کنید، خوب، زیبا و جالب است. اما برخی از بزرگسالان نیز ابراز علاقه کرد و گفت که آنها ممکن است کمتر عصبی احساس صحبت کردن با ربات از یک فرد واقعی ، گفت:" کیم سکته قلبی ، جوان ، یک مقام رسمی در دائگو دفتر آموزش و پرورش شهرستان.

کیم گفت: برخی ممکن است به مناطق روستایی از راه دور از کره جنوبی طرد شده توسط معلمان انگلیسی خارجی ارسال می شود.

او گفت که ربات ها هنوز در حال آزمایش است . اما مقامات بایستی آنها را تمام وقت اگر دانشمندان آنها را ارتقاء داده شده و آنها را آسان تر برای مدیریت و مقرون به صرفه تر .

" به ویژه آنهایی که خجالتی ترس از سخن گفتن به معلمان بشر، داشتن ربات در کلاس درس دانش آموزان به شرکت فعال تر می کند ، " کیم گفت .

او تاکید آزمایش در مورد جایگزین معلمان انسان با روبات نیست. "ما در حال کمک به ارتقاء یک کلید ، صنعت استراتژیک و در حالی که همه به کودکان علاقه بیشتری به آنچه که آنها یاد بگیرند. "

برنامه آزمایشی چهار ماه توسط دولت ، که سرمایه گذاری 1580000000 ₩ (1.37 میلیون دلار ) برگزار شده بود .

دانشمندان برنامه های آزمایشی را در مدارس از سال 2009 به منظور توسعه روبات برای آموزش زبان انگلیسی ، ریاضی ، علوم و دیگر در سطوح مختلف با قیمت مورد نظر از پنج تا 8،000،000 ₩ برگزار شد .

Sagong تاکید کرد که روبات ها، که در حال حاضر هزینه 10 میلیون هر یک، به دست آورد تا حد زیادی به بالا و معلمان انسان اما در نهایت نقش بزرگتری داشته باشد.

او گفت که این ماشین می تواند یک ابزار کارآمد به منظور افزایش مهارت های زبان برای بسیاری از مردم که احساس عصبی در مورد گفتگو با خارجی ها گوشت و خون است.

" به علاوه، آنها نه در مورد بیمه درمانی ، مرخصی استعلاجی و بسته بندی مجزایی شکایت یا ترک در سه ماه برای یک کار بهتر پرداخت در ژاپن ... همه شما نیاز به یک تعمیر و ارتقاء هر یک بار در در حالی که . "

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

 

مهدی بازدید : 4 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

 

ما دوست داریم به خودمان بگویید که یادگیری با انجام بهترین استراتژی برای بهبود مهارت های ما است، اما ما به ندرت که فلسفه اعمال می شود به ربات ما؛ به جز چند استثنا ، آنها فقط قرار است که بدانید آنچه که از آغاز انجام دهد. محققان در دانشگاه فنی دارمشتات اختلاف نظر دارند و الگوریتم اثبات این است که سلاح های ربات فقط نیاز به تمرین ، تمرین، تمرین برای یادگیری فعالیت های پیچیده را توسعه داده اند . پس از دست برگزاری لفظی با یک انسان به درک اصول اولیه نوسان پینگ پنگ ، یک ربات TUD می تواند به تدریج انتزاعی این حرکات و برگشت توپ در موقعیت فراتر از مثال های اولیه . این روش به اندازه کافی موثر است که بازوی آزمون در زمان یک ساعت صرف از عمل به موفقیت جستن به عقب 88 درصد از عکس و رقابت با انسان است. که قطعا بهتر از بسیاری از ما پس از اولین بازی ما شانس . اگر همه می رود ، این علم می تواند به ربات ها از هر نوع که تنها نیاز به یک پایه کمی از کد برای به انجام رساندن تعداد زیادی منجر شود. فقط امیدواریم که که مبارزه اجتناب ناپذیر بین انسان و ربات با بازی پینگ پنگ حل و فصل نیست ... ممکن است بد به پایان برسد.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

 

مهدی بازدید : 4 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

این معضل کلاسیک است - چگونه می تواند ولرم آبجو و یا بطری شراب شما آرامش خودت را حفظ و آن را به سرعت ؟ پاسخ معمول این است که چوب آن را در فریزر و منتظر بمانید حدود 30 دقیقه . اما این سیستم این است که بدون گسل خود را به عنوان هر کسی که تا به حال کشیده منجمد نیست، می تواند تغییر شکل از یخچال می داند همه به خوبی .

 

ورود به انفجار چیلر - از ویژگی های جدید در LG الکترونیک سایت 's یخچال و فریزر حق بیمه در دسترس است بعد از این سال - که وعده به نوبه خود به آن اتاق در دمای 12 اونس می تواند ( و یا نوشابه ) سرد در پنج دقیقه دم . آیا می خواهید به خنک یک بطری شراب ؟ هشت دقیقه. این همان مقدار از زمان به سرد دو قوطی در همان زمان .

 

 

LG الکترونیک یکی از ویژگی های یخچال و فریزر جدید از ال جی الکترونیک به نام انفجار چیلر وعده برای خنک کردن نوشابه در پنج دقیقه .

LG گفت که این فن آوری جدید انفجار قوطی با تندبادها هوا یخ زده سرد با قدرت از موتور جت. ( این یک شوخی نیست . ) به منظور اطمینان حاصل شود که کریستال های یخ را شکل داد، سیستم به آرامی چرخش قوطی در حالی که ضربات هوای سرد .

 

کار این شرکت در حال توسعه دیگر لوازم خانگی نقش کلیدی در توسعه از انفجار چیلر بازی . سیستم جت های خنک کننده ناشی از کار LG در حال توسعه سیستم های تهویه مطبوع خود را ، در حالی که لرزش ملایم است که از کار خود در ساخت ماشین لباسشویی مشتق شده است.

 

مدیران LG اذعان کرد که این ویژگی به تنهایی احتمالا مصرف کنندگان فشار به خرید یک یخچال جدید . با این حال، هدف ، آنها می گویند ، این است که در بالای لیست باشد زمانی که مصرف کنندگان شروع به خرید. قوطی های ولرم آبجو نمی خواهد گنجانده شود.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 10 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

همه ما می دانیم که دانش آموزان در MIT دوست دارم یک هک خوب است، اما چه چیزی بهتر از بازی یک بازی در حالی که آن را انجام؟ تاریخ و زمان آخرین شب، یک تیم در طول زمان در کنار ساختمان سبز MIT و آن را به یک غول پیکر، قابل پخش، چند رنگ بازی تتریس تبدیل شده است. 

 

صفحه اصلی گروه مؤسسه از زمین، جو و علوم سیاره ای، ساخت و ساز سبز خود را به عنوان یک شبکه ایده آل برای بازی بوجود می آورد. با توجه به IHTFP هک گالری، "هکرها MIT از مدت ها در نظر گرفته 'تتریس در ساختمان سبز' به جام مقدس از هک." 

 

بازی کردن با استفاده از پیمایش کلمه آغاز شده "تتریس" و به عنوان بازیکنان نقل مکان کرد، سطح به تدریج سخت تر شد. سطح دوم لگد کردن با رنگ های کم رنگ و بیشتر، در حالی که سوم شامل رنگ تغییر بر روی صفحه نمایش. هنگامی که فردی از دست رفته بازی، تمام بلوک را به پایین ساختمان سقوط. فقط به بررسی هوش و ذکاوت برای خودتان. (جایزه: یک ویدئو در زیر تصاویر به صورت خودکار وجود دارد.)

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

largest-elevator_narenji_ir.jpg

اگر تا کنون شده توسط بی صبرانه منتظر آسانسور ساختمان اداری اذیت ، این فقط ممکن است ساختمان مناسب برای شما باشد. هر یک از دستگاه آسانسور جدید توسط میتسوبیشی الکتریک در منطقه دفتر جدید Umeda Hankyu ساختمان در اوزاکا نصب شده است، ژاپن را اندازه 11.2 X 9.2 فوت در منطقه 8.5 فوت ارتفاع ( 3.4M عرض، 2.8M طولانی و 2.6M ) است. این اجازه می دهد تا برای ظرفیت 80 نفر عظیم ، و یا بیش از £ 11،500 ( به طور خاص یک بار 5250 کیلوگرم با توجه به شرکت ) . آیا برخی از ریاضی سریع ، و این بدان معنی است که این پنج دستگاه آسانسور به تنهایی می تواند به 400 نفر در یک بار حرکت به بالا .

mitsubishi-electric-elevators1_t3oqk_3868.jpg

و اگر شما فکر می کنم که به یک آسانسور با 79 نفر دیگر کهنه به نظر می رسد کمی ناراحت کننده باشد، را به آرامش در این واقعیت است که ماشین دارای پنجره های شیشه ای ، اجازه می دهد تا شما را به لذت بردن از نمایش به عنوان شما در حال بالا رفتن . آسانسور بخش فروشگاه بخش پایین تر از ساختمان متصل ، در طبقه B2 تا 13 ، و دفاتر بالا ، از طبقه 15 از 41 .

 

وقتی که من نماینده میتسوبیشی پرسید که آیا این در واقع بزرگترین آسانسور جهان، او تنها می تواند تایید کند که " این بزرگترین ظرفیت دستگاه آسانسور مسافری به روز در ژاپن است " . در تحقیقات شخصی من، من هنوز برای پیدا کردن یک بزرگتر در سراسر جهان.

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

به عنوان نمونه مهندسی راه خود را به OEM ها، اطلاعات بیشتر در مورد اولین HSA AMD در حمایت از APU انتظار می رود به زودی.

 

در نهایت به نظر می رسد همه چیز به آینده با هم برای راه اندازی Kaveri. 

 

اولین HSA APU حمایت از AMD را قرار است در CES در 7 ژانویه راه اندازی می شود، با انتشار به کانال در ماه فوریه. مصرف کنندگان باید قادر به گرفتن دست خود را بر روی سیستم های با تراشه در آنها و در مستقل خرده فروشی در مدت کوتاهی پس از آن باشد. 

 

اطلاعات بیشتر در مورد Kaveri در کنفرانس APU AMD در این ماه در سن خوزه انتظار می رود، به عنوان AMD در حال حاضر تصمیم گرفت تا برای پرواز از مطبوعات به کنفرانس پرداخت. پیش از مطبوعات گفته شد که تا به حال به راه خود وجود دارد، به این معنا که وجود دارد نخواهد بود بزرگ نشان می دهد در هفته ای نشان می دهد.

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Aperion_Intimus_4T_Summit_Wireless_5-1_NoLegend_72dpiB.jpg

 

 

LAS VEGAS - از nerds سینمای خانگی توصیه شما را به صرف ساعت اندازه گیری و کالیبراسیون فراگیر خود را بلندگو صدا، تنظیم زمان تاخیر و افزایش سرعت سطح حجم را به جای "نقطه شیرین" سیستم در این بازی کامل با شیار الاغ کهنه در مبل خود را. 

 

در حال حاضر، شما می توانید آنها را توصیه به آن را خورد. ام ما فقط دیده می شود نسخه ی نمایشی از یک سیستم صوتی HD بی سیم برای خانه تئاتر در اینجا در CES است که فقط چند دقیقه طول می کشد به راه اندازی، برای تلفن های موبایل بسیار جذاب، و هیچ لعنتی که در آن شما نشسته نمی دهد. 

 

شما از سخنرانان باز کردن و فقط آنها را با صدای تلپ را در اتاق خود را در هر کجا که بهترین جا داد. سپس شما بر روی نیمکت بنشینید و فشار یک دکمه بر روی کنترل از راه دور. این سیستم در واقع همه از سخنرانان و اختصاص به کانال مناسب برای هر یک از: راست جلو، مرکز، چپ عقب و غیره. این نیز سنجیدن همه از بلندگو، تنظیم حجم و تاخیر از هر یک به صورت جداگانه.

این خودکار بهینه سازی اماکن نقطه شیرین از سینمای خانگی خود را در موقعیت دقیق که در آن شما نشسته زمانی که دکمه را فشار دهید . کالیبراسیون طول می کشد فقط یک ثانیه ، به معنای واقعی کلمه - از راه دور می فرستد ازپینگ با فرکانس بالا فوق العاده ، هر پاسخ بلندگو، و سیستم را محاسبه فاصله بر اساس تاخیر. بلند شو و حرکت به صندلی دیگر، دکمه را مجددا فشار دهید ، و نقطه شیرین جهش به محل جدید خود را .

 

بهترین از همه، این سیستم برای تلفن های موبایل کاملا شگفت انگیز است. این صدا به طور کامل غیر فشرده HD ( کیلو هرتز 24-bit/48 ، با 96 قابلیت کیلو هرتز ) ، بنابراین هیچ مصنوعات فشرده سازی تند و زننده gunking کردن صدا وجود دارد.

 

فن آوری های اجلاس های بی سیم ایجاد شده است. این شرکت در حال حاضر آن را به صدور مجوز به اسپیکر و تولید کنندگان تلویزیون ، با اولین محصولات به بازار در ماه آینده . سیستم اجلاس استفاده از باند بی سیم U- NII ، بنابراین داده های صوتی در خارج از 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز فرکانسهای مورد استفاده توسط اکثر دستگاه های بی سیم مصرف کننده جریان ، نگه داشتن دخالت به حداقل برساند. همچنین با استفاده از تصحیح خطای خود و تکنولوژی زمان بندی . نشست بی سیم می گوید که تاخیر دارد به پایین بین 2 میلی ثانیه و 5 میلی ثانیه - کم به اندازه کافی برای بازی ، و کمتر از آنچه که برای فیلم های مورد نیاز، از آنجا که بیشتر انسان ها شروع به توجه مشکلات لب همگام سازی تا حدود 9 یا 10 میلی ثانیه . من قطعا از هر گونه مسائل همگام سازی در نسخه ی نمایشی متوجه نشدم.

 

این شرکت خوش شانس به کشتی برای اولین بار از بلندگوهای بی سیم اجلاس مجهز Aperion ، که هر دو 5.1 و 7.1 نسخه از Intimus 4T سیستم های سینمای خانگی خود را از ورود در ماه فوریه است . این سخنرانان من شنیده ام امروز می باشد. آنها واحد فعال ( هر سخنران تا به خود در هیئت مدیره آمپر آن ) می باشد و این سیستم شامل کنترل از راه دور و ایستگاه پایه بی سیم است که به TV خود را با یک کابل HDMI متصل می شود.

 

سخنرانان Aperion را صدا قاتل ، اما آنها بزرگ و گران قیمت هستند. این سیستم 5.1 $ 2500 است و سیستم 7.1 $ 3000 است . با این حال، اجلاس نیز با شرکت های دیگر کار به منظور توسعه یک سیستم در 1،000 فرعی $ فراگیر و یک سیستم soundbar . نشست همچنین می گوید آن را " در گفت و گو " با چند تولید کنندگان تلویزیون برای تولید تلویزیون های اجلاس سازگار ، که آماده شود تا سال 2012 .

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 7 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

در حالی که اکثر تلفن های کوچک تر شدن هستند و با قابلیت غیر تلفن، "شصت" تلفن بی سیم از شرکت فرانسوی Sagemcom harks برگشت به زنان زودتر از ارتباطات داخلی ... با تزریق طراحی و فن آوری 21 قرن کهنه.

شصت و ارائه پیچ و تاب های جدید در باکالیت تلفن در سال 1960 با تبدیل به صورت دوار کلفت به یک خورده، طراحی SLIMLINE و اضافه کردن یک فاسیا زمان دیجیتال و صفحه نمایش لمسی خازنی. قابلیت غیر یکپارچهسازی با سیستمعامل شامل دست آزاد مکالمه، شماره تماس گیرنده، 150 نام و دفترچه تلفن شماره، تلفن کنفرانس، چند زبان، و یک دستگاه یکپارچه جواب های دیجیتال است. 

 

تن زنگ حفاری از زمانی بسیار دور شده است با بیش زنگ های پلی فونیک مدرن جایگزین، اگر چه این شامل تولید مثل از اصل "حلقه حلقه" برای کسانی که می خواهند برای حفظ برخی از احساس های قدیمی SKOOL. همچنین چراغ های گردان و جلوه های صوتی در هنگام شماره گیری وجود دارد.

به جای یک گوشی بی سیم با طول عمر باتری 10 ساعت وجود دارد - یکی از 1960s به عنصر که یک باز گشت را نمی بند ناف تلفن مجعد است. 

 

Sagecom شصت دسترس برای £ 99.99 (167 دلار) است ... و آن را در هر رنگی دوست دارید تا زمانی که آن را به رنگ نارنجی است.

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 12 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

کار با موس برای سال ها می تواند درد در دست ها، بازوها و در گردن و شانه ها می شود. دانشمندان در دانشگاه های علوم پزشکی روتردام و ماستریخت در نتیجه یک ماوس جدید به نام 'HandshoeMouse. اما آنچه می تواند این موس انجام دهید که دیگران نمی توانند؟

ماوس - به عنوان اوایل 1960s به در موسسه تحقیقاتی استنفورد در کالیفرنیا اختراع - انقلابی در بهره برداری از رایانه است. در حال حرکت به سمت و انتخاب توابع، متون و فایل های بر روی مانیتور آسان است، بصری و راحت تبدیل شد. این است که فقط ماوس خود را راحت به استفاده از: به منظور کنترل آن، میلیون ها نفر از حرکات بسیار کوچک با حالت دست و انگشتان که اغلب به درد در دراز مدت منجر می شود لازم است. این شکایت شده اند ثابت شده است که علت بسیاری از حوادث ناشی از کار و یک نام خاص: RSI، همچنین به عنوان کامپیوتر یا موس در تاریخ شناخته شده

تنش عضلانی در انگشتان دست

با هدف توسعه یک موش است که به عنوان سالم که ممکن است، دانشمندان در دانشگاه های علوم پزشکی روتردام و ماستریخت تنش عضلانی در دست و پا از کاربران از موس اندازه گیری و رفتار کنترل در طی یک دوره 4 ساله مورد تجزیه و تحلیل . آنها کشف کردند که افراد مورد آزمایش ایجاد تنش عضلانی غیر ضروری قوی، حتی زمانی که آنها موس در حال حرکت است. پروژه رهبری پروفسور دکتر Snijders توضیح می دهد : " بلافاصله آن را برای ما روشن شد که این بخش مهمی از مشکلات RSI است . برای تنش در انگشتان دست نیز به طور مستقیمگروه های عضلانی در گردن و شانه ها تاثیر می گذارد. ' بنابراین یک راه حل مورد نیاز به عنوان به نحوه کار با تنش حداقل ممکن عضلانی در انگشتان دست و که آن را غیر ممکن برای چسبیدن بر روی موش یافت می شود. Snijders توضیح می دهد که طراحی Hippus موش به شرح زیر است : ' ما قرار داده است که تمام دست به عنوان مثال هم توپ رو از انگشت شست - بر روی موس در مد آرام است. " مزیت دیگر این است ، با توجه به Snijders ، کنترل . این در ترکیب با ساعد رخ می دهد و - به انجام حرکات کوچک - با مچ دست. که کمک های اضافی به عضلات را تحت تاثیر قرار فراهم می کند .

سه اندازه و سه رنگ 

برای طراحی ارگونومیک به کار، به اندازه موس باید با دست طراحی شده است. به همین دلیل است HandshoeMouse می آید در سه اندازه: کوچک، متوسط ​​و بزرگ است. اما از ماوس است فقط راحت نیست - آن را نیز به خوبی در به لطف شکل خاص خود را نگاه کنید. آن را در سه رنگ مختلف را با توجه به تمامی سلیقه ها می آید: برف سفید، شفاف و جت سیاه و سفید. این اجرا می شود کاملا بدون درایور بر روی ویندوز، اپل و لینوکس است و می تواند به محض آن شده است به هر پورت USB وصل شده استفاده می شود. این اسکن نوری 800dpi، دو دکمه ارگونومی طراحی و چرخ اسکرول.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

usb_warming_mousepad1.jpg

 

توضیحات: 

این یک پد گرم تر در داخل، محیطی مناسب برای نگه داشتن دست نمی سرد در زمستان. 

پشتیبانی از ویندوز و مکینتاش و انجام یک کار بزرگ د پوشش دست شما. 

 

ویژگی ها: 

رابط USB 

پشتیبانی از ویندوز یا مکینتاش و انجام یک کار بزرگ د پوشش دست شما 

ساخته شده از پشم با کیفیت بالا و پنبه 

مناسب برای نوری / trackball ماوس 

آسان برای کنترل موس خود را در داخل این پد موس گرم 

باز کردن کابل موس 

حداکثر گرم شدن کره زمین در حدود 42 ° C (107 ° F). 

طول کابل: 120cm باشد (تقریبا) 

ابعاد: 29cm X 27cm (تقریبا) 

وزن: 88g

 

آموزش اینترنت همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 2,247