loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

یک خط ریز تقسیم رمان از اخبار وجود دارد، و جدید از RockStar Belkin در (20 $) است که در سمت راست، ارائه کاربران آی پاد های جدید گزینه ای سرگرم کننده به اشتراک گذاری موسیقی است که کاملا به همان شیوه انجام نشده است قبل از. در درجه اول ساخته شده از پلاستیک سفید و سبز، توپی های صوتی ارزان قیمت می تواند مورد استفاده قرار گیرد به اجازه تا پنج کاربر شنیدن یک آی پاد، سه کاربر شنیدن موسیقی مختلط از سه آی پاد، و یا یک کاربر مخلوط تا پنج آی پاد، و نیز ترکیبات دیگر.

 

 

این ایده در اینجا نسبتا سر راست است. کشتی BELKIN را عنوان خوانده شده شش منتقل شده با یک مجتمع کابل های صوتی سبز و یک کابل قابل جدا شدن، نیاز شما را به اتصال حداقل یک دستگاه صوتی را به اشتراک گذاشته شود، می روم و پنج پورت های اضافی برای هر هدفون و یا دستگاه های اضافی باز. پلاگین در آی پاد یا آی فون و بنادر قادر خواهند بود برای شنیدن موسیقی خود را، فقط به عنوان اگر شما دو پورت شایع تر شکافهدفون با استفاده از.

 

 

آموزش mms همراه اول


 

 

 

 

 

مهدی بازدید : 5 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

نمایش مشخصات عمومی برای ویندوز تلفن است در نهایت پس از رسیدن به امروز. نوکیا به اندازه کافی نمایش مشخصات عمومی تحت فشار برای متقاعد کردن سرویس به اشتراک گذاری عکس برای توسعه نرم افزار برای سیستم عامل موبایل مایکروسافت ، و آن را در فروشگاه تلفن ویندوز راه اندازی کرد امروز. در حالی که تعدادی از کاربران تلفن ویندوز شده اند مصرف استفاده از برنامه نمایش مشخصات عمومی غیر رسمی بر روی پلت فرم در حالی که برای آزادی امروز یکی از مهم برای تلاش های تلفن همراه مایکروسافت است . نمایش مشخصات عمومی اخیرا به 150 میلیون کاربر فعال ، و حمایت رسمی برای ویندوز تلفن بدون شک باز خواهد شد تا فروش دستگاه به یک بازار جدید است.

ویندوز نرم افزار تلفن نمایش مشخصات عمومی شامل همه فیلتر های عکس معمول در در iOS و نسخه های آندروید ، اما آن را از دست رفته یکی از ویژگی های بزرگ : ویدئو . عدم ویدیو حذف عجیب و غریب با توجه به افزایش محبوبیت به اشتراک گذاری ویدیو در خدمات می باشد. "ما در حال به پایان رسید و تیم ما در حال توسعه نرم افزار تلفن ویندوز برای حفظ آزاد ویژگی ها و آوردن شما بهترین نمایش مشخصات عمومی ممکن است ادامه خواهد داد ، می گوید:"سخنگوی نمایش مشخصات عمومی . دیگر ویژگی های از دست رفته شامل عدم توانایی به برچسب افراد در عکس ها و نقشه های از عکس geotagged . اگر شما در یک عکس برچسب ، شما هنوز هم قادر خواهید بود برای خودتان untag و مشاهده برچسب ها افراد دیگر از طریق برنامه تلفن ویندوز باشد.

نمایش مشخصات عمومی ادعا می کند که برنامه در برنامه پشتیبانی از عکس برداری نیست، اما ما متوجه شدیم که کار می کند فقط خوب است. کاربران تلفن ویندوز خواهد شد به رول دوربین خود را به جای یک رابط دوربین در ابتدا به کارگردانی ، اما یک دکمه دوربین را در پایین منجر به UI دوربین که در آن شما می توانید یک عکس ضربه محکم و ناگهانی و قبل از به اشتراک گذاری از یک صافی . این همان در نرم افزار عکس ها بر روی دستگاه های iOS یا اندروید گرفتن در دسترس نیست ، اما نتیجه نهایی همان است.

به طور کلی برنامه خوب متناسب با مایکروسافت ویندوز رابط کاربر مسطح تلفن ، و زبانه سریع برای دسترسی به کاوش ، اخبار ، اس اس ، و پروفایل ها وجود دارد. اگر شما یک کاربر سنگین ویدئو نمایش مشخصات عمومی هستید و سپس شما ممکن است بخواهید برای نگهداری به مشتریان نمایش مشخصات عمومی غیر رسمی مانند 6tag برای کمی طولانی تر تا زمانی که نرم افزار رسمی به طور کامل به روز شد. نمایش مشخصات عمومی به ما می گوید آزادی که امروز به سادگی یک بتا از نمایش مشخصات عمومی برای ویندوز تلفن ، بنابراین باید ویژگی های اضافی به زودی وجود داشته باشد . نمایش مشخصات عمومی ما می گوید که برنامه در فروشگاه ویندوز فون در 2:00 ET زنده خواهد بود .

بروز رسانی: کاربران تلفن نمایش مشخصات عمومی ویندوز می توانید برنامه برای آپلود عکس استفاده کنید، اما آنها باید به ساقه عکس به طور جداگانه با استفاده از دوربین به عنوان مثال هیچ در نرم افزار پشتیبانی مستقیم دوربین وجود دارد. یک دکمه در داخل نرم افزار لینک به خارج از دوربین و عکس پس از آن گرفته شده استفاده از یک صافی و ارسال آن را برمی گرداند. نمایش مشخصات عمومی می گوید: " همانطور که با هر پلت فرم ما را به حساب آورد که چگونه کاربران با استفاده از پلت فرم بومی ، و فکر کردم این بهترین روش بود. "

 

آموزش mms موبایل ویندوز


مهدی بازدید : 14 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 

شرکت SSD مشکل می آید به پایان غلتکی حماسه ذخیره به عنوان وام دهنده توقیف حساب بانکی و مذاکرات شروع به فروش دارایی .

ocz1t OCZ ، اعلام ورشکستگی ، دارایی به احتمال زیاد توسط توشیبا خرید

OCZ تا در نهایت اعلام کرد که در آن شکست خورده است .

SSD ساز مشکل گزارش شده است که آن را برای ورشکستگی پر شد در پایانمعاملات روز چهارشنبه در نیویورک، آن را به عنوان سهام که آن روز صبح حالت تعلیق در آمد در انتظار اعلام بزرگ. در انتشار اخبار ، OCZ گفت که توشیبا برای به دست آوردن تمام دارایی های موضوع شرکت به تعدادی از شرایط از جمله حفظ همه کارکنان موافقت کرده است.

سال گذشته در یک کنفرانس تلفنی مدیر عامل تازه منصوب رالف اشمیت اعتراف کرد که شرکت خود را به سهامداران شکست خورده بود .

" ، ما در اینجا برای ایجاد ارزش برای سهامداران ، و ما در این ماموریت شکست خورده ام " او گفت. «ما اعتبار از دست داده ام ، اما ما آن را با اعدام سازگار است که نتایج موثر دستیابی خواهد دست آوردن دوباره . "

OCZ تا به یک سود در پنج سال اعلام شده است ، و توسط تعدادی از چالش و رسوایی در آن زمان به لرزه درآورد . این قادر به تامین امنیت یک منبع ثابت از تراشه های NAND ، یک ماده کلیدی در SSD ها بوده است ، و مدیر عامل شرکت که منافع ممکن است با شرکت تراز وسط قرار دارد شده است مواجه شده است. رایان پترسون است گفت: به axed یک معامله تصاحب از شرکت Seagate هنگامی که او یک کرسی در هیئت مدیره داده است. پس از آن، او را به پاناما و جو در زمان و قطع ارتباط با این شرکت بود که به احتمال زیاد علت تاخیر طولانی در پر کردن گزارش درآمد با SEC .

OCZ گزارش آن را از دست 125،800،000 $ در حالی که ایجاد درآمد از 334 میلیون دلار در سال مالی اخیر .

 

آموزش mms موبایل ویندوز


مهدی بازدید : 8 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

 

این شرکت با هدف انجام دور با کوچک، بد صدایی بلندگوهای بلوتوث، سیستم موسیقی Rocki از Wi-Fi دانگل Wi-Fi را که شما به هر سخنران ضمیمه ها از طریق RCA و یا یک کابل 3.5mm است. هنگامی که شما در انجام این کار، همه شما باید انجام دهید تا برنامه را روی گوشی های هوشمند و یا PC شما است و شما همه در حال تنظیم به موسیقی جریان از آن. 

این بدان معنی است که شما لازم نیست که در مورد اینکه آیا رئیس شما ساخته شده است در پشتیبانی از بلوتوث نگران، و یا نیاز به پشتیبانی از پخش اختصاصی اپل برای دریافت آهنگ های خود را بازی بی سیم. بهترین چیز در مورد این دانگل ساده این است که آن را حتی با سیستم های اسپیکر های قدیمی تر، از جمله رادیو نوار کاست قابل حمل است که شما را به گوشه گرد و خاکی از انبار خود را که مدت ها قبل chucked کار خواهد کرد. 

اگر موفق به دریافت در Kickstarter تامین می شود، Rocki تخمین می زند که شما دانگل به عنوان اوایل ماه آینده دریافت کنید. ارزان ترین گزینه 45 $ آمریکا است، اما این فقط برای پرندگان - قیمت معمول 49 $ آمریکا است.بسته سه شما را به عقب $ 135 ایالات متحده است.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 

این فقط یک روز بنر برای نرم افزار تلفن ویندوز است. در حال حاضر امروز، ما شما را از تکامل از موسیقی نوکیا به نوکیا MixRadio گفته ام ، و تنها چند ساعت پیش ما از پورت WP8 مدتها در انتظار از نمایش مشخصات عمومی در نهایت در دسترس است دیدم . ما یک کراس پلت فرم ورود به برنامه به اشتراک گذاشتن با شما قبل از ما انجام می شود ، گرفتن کلمه که گوگل متعلق به وزی ساخته شده است خود ویندوز اولین فروشگاه تلفن خود را دارید .

این یک بیت از یک وزی بازگشت به ریشه های آن است، به عنوان برنامه بر روی ویندوز موبایل بود در روز است . ما یک برنامه WP7 می کنید ، اما یاد گرفتم از کار بر روی بتا WP8 خصوصی در تابستان . امروز ما می بینیم که ثمرات این تلاش ها، به عنوان نسخه WP8 از وزی در حال حاضر در دسترس برای همه برای لذت بردن.

وزی ، همانطور که شما ممکن است به یاد داشته باشید ، با استفاده از وردپرس برای جمع آوری اطلاعات در شرایط ترافیک و تصادفات، بسته شدن جاده ها، و مانند شما هشدار . حتی اگر شما به طور فعال با استفاده از برنامه نیست، به سادگی نگه داشتن آن در حال اجرا در حالی که شما در ماشین شما می تواند کمک به بهبود اطلاعات در دسترس برای دیگران.

ما می دانیم ، آن را بدون یوتیوب، اما این آخرین نشانه ای از ما از تورم های اخیر مورد توجه گوگل در برنامه های تلفن ویندوز را دیده ایم می باشد. فقط یک تصادف ، ما تعجب می کنم ، و یا نشانه آن است که جزر و مد ممکن است تبدیل 

 

آموزش اینترنت همراه اول



مهدی بازدید : 5 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

رئوس برنامه نه چندان مخفی سامسونگ برای سلطه بر جهان Tizen در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر روشن است. 

آنها می دانند که آنها را یک فرصت برای شکستن تسلط گوگل و اپل از بازار گوشی های هوشمند در هر زمان به زودی ندارد. بنابراین سامسونگ در حال ایجاد یک پایان اجرا در اطراف آن. آیا Tizen هر چیز دیگری اجرا می شود و با زمان کمی و آرزوی موفقیت گوشی های هوشمند ممکن است مراقبت از خود را. 

آنها در حال حاضر آغاز شده در این مسیر حرکت با دوربین های هوشمند، در حال کار بر روی تلویزیون های هوشمند، صحبت کردن به سازندگان خودرو در مورد در خودرو-Infotanment سیستم، و به زودی راه اندازی یک Tizen بر اساس محصول ... 

یخچال هوشمند.

بله. شما آن را حق شنیده می شود. به گفته کره ای DDaily، سامسونگ در نظر دارد تا در اوایل سال آینده آن Tizen بر هوشمند یخچال اعلام در CES. 

یخچال خواهد شد که ساخته شده است در PAD با صفحه نمایش بزرگ، و در برنامه پردازشگر Nexell با یا 512 یا 256MB RAM را اجرا خواهد کرد، Wi-Fi را ب / گرم / N پشتیبانی و چند برنامه ای از ساخته شده است در ذخیره سازی فلش. 

چرا شما نیاز به چنین چیزی برای یخچال شما؟ 

من مطمئن هستم که سامسونگ چیزی فکر می کنم هستم. جریان آخرین اخبار فیلم یا کلیپ های یوتیوب در صبحانه، یادآوری که شیر گرفتن بیات، و یا توصیه دستور العمل های جالب، برای شروع. 

 

یا، شاید، فقط از حقوق رجزخوانی برای عنوان بزرگترین گیک در محله ها کافی خواهد بود برای شما برای دریافت یک.

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 9 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

برای بسیاری از مردم ، ویندوز به نظر می رسد به کم کردن سرعت در طول زمان. کاملا چند نفر این را ثابت شده به طور منظم از نصب مجدد ویندوز . اما آیا شما واقعا نیاز به طور منظم نصب مجدد ویندوز ؟ و اگر چنین است، چگونه به طور منظم شما نیاز به نصب مجدد آن ؟

 

نصب مجدد ویندوز ناخوشایند است. شما باید از تمام اطلاعات خود را ، رفتن را از طریق فرایند نصب ، نصب مجدد تمام برنامه های مورد علاقه خود، و بازگرداندن آن داده. این لینک تا زمان ارزشمند است.

 

چرا ویندوز را کند می کند در طول زمان

دلیل اصلی این افراد نصب مجدد ویندوز است چرا که بدن افت می کند در طول زمان. اما چرا سیستم های ویندوز، کاهش سرعت در طول زمان ؟

 

برنامه های راه اندازی : بررسی یک سیستم ویندوز است که آهسته و شما به احتمال زیاد برای پیدا کردن بسیاری از برنامه های اضافی راه اندازی نصب شده اند ، طول فرآیند بوت ، به هم ریختن سینی سیستم با آیکون های بی فایده، و مصرف CPU ، حافظه، و دیگر منابع سیستم در پس زمینه . بدتر نشده است، برخی از کامپیوترها ممکن است با مقدار زیادی از برنامه های بی فایده راه اندازی از لطف جعبه به Bloatware ها راحت نصب شده توسط سازنده است.

اکسپلورر پلاگین، خدمات ، و بیشتر : برنامه های کاربردی که کلید های میانبر به منوی زمینه ویندوز اکسپلورر اضافه می توانید با راست کلیک کردن بر روی فایل ها را را بسیار طولانی اگر آنها بد برنامه ریزی شده . برنامه های دیگر ممکن است خود را به عنوان یک سرویس سیستم نصب کنید، به طوری که آنها در حال اجرا در پس زمینه در حال حتی اگر شما نمی توانید آنها را ببینید. حتی اگر آنها در سینی سیستم نیست، برنامه های بی فایده می تواند کاهش سرعت کامپیوتر شما.

مجموعه های امنیتی سنگین : مجموعه های امنیتی مانند نورتون اغلب بسیار سنگین، مصرف مقدار زیادی از منابع به انجام تمام وظایف خود عمل کنند . شما واقعا نیاز به یک مجموعه امنیتی کامل - فقط یک برنامه آنتی ویروس .

PC ابزار تمیز کردن : تمیز کردن ابزار PC به طور کلی کلاهبرداری . برعکس، آنها می توانند کامپیوتر خود را حتی کندتر اگر آنها خود را به عنوان یک برنامه راه اندازی اضافه را و در پس زمینه اجرا شود. scammiest تمیز کردن برنامه های PC حتی ممکن است نصب نرم افزارهای جاسوسی اضافی و ناخواسته. استفاده از CCleaner نرم افزار رایگان به جای پرداخت می شود تمیز کردن ابزار PC .

دیگر جنس اوراق و شکسته : ضعیف نوشته شده برنامه های کاربردی ممکن است سیستم شما را با فایل های DLL بی فایده درهم و برهمی و با نوشته های بی فایده را پر کنید رجیستری شما. بدترین برنامه های کاربردی ممکن است تمیز کنند تا به درستی از خود ، می روم از این ماده بر روی سیستم شما حتی بعد از اینکه شما آنها را حذف .

نوار ابزار مرورگر : افزونه های مرورگر قانونی می تواند کاهش سرعت مرورگر شما به اندازه کافی است، اما ناخواسته افزودنی مانند نوار ابزار Ask.com وحشتناک می تواند کارها را حتی بیشتر کند .

به عبارت دیگر، علت اصلی یک سیستم ویندوز کم کردن سرعت در طول زمان نصب نرم افزار های ناخواسته.

 

چگونه برای جلوگیری از ویندوز از کند شدن در طول زمان

برای نگه داشتن سیستم شما ویندوز در حال اجرا مانند جدید ، شما نیاز به مراقبت مناسب از آن است.


نصب تنها نرم افزار در واقع شما می خواهید استفاده کنید. خوب نوشته شده ، برنامه های سبک وزن است که احترام به سیستم شما به جای کند شدن آن را انتخاب کنید .

توجه هنگام نصب نرم افزار و جلوگیری از نصب نوار ابزار مرورگر ، نرم افزارهای جاسوسی و دیگر نرم افزار های زباله که می تواند کاهش سرعت کامپیوتر شما.

نرم افزار به طور منظم حذف شما از کنترل پنل استفاده کنید. حتی نرم افزار مفید ممکن است در پس زمینه و چیزهای کم کردن سرعت اجرا شود.

گاهی اوقات استفاده از ابزار مانند CCleaner یا پاکسازی دیسک به حذف فایل های موقت به هدر رفتن فضا در هارد دیسک شما. شما لازم نیست به نصب مجدد ویندوز می توانید از این خلاص شوید.

مراقبت مناسب از مرورگر وب خود، بیش از حد. استفاده از انتخاب حداقل از پسوند مرورگر . اگر شما یک برنامه افزودنی مرورگر استفاده کنید، حذف آن - آن را فقط مصرف منابع سیستم و کند شدن مرورگر خود را کاهش دهید بدون هیچ دلیل خوب است.

با دقت بسیار سبک وزن ، برنامه های امنیتی حداقل را انتخاب کنید. همه شما واقعا نیاز به نصب بر روی ویندوز در حال حاضر یک آنتی ویروس است - و کاربران ویندوز 8 حتی نیاز به نصب است که .

 

استفاده از یک ابزار مدیریت راه اندازی مثل یک همراه با CCleaner یا از یک ساخته شده را به ویندوز 8 برای هرس کردن برنامه های بی فایده را از فرآیند راه اندازی خود را .

آموزش mms همراه اول


مهدی بازدید : 7 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)

 

بیل گیتس ساخته شده بسیاری از تصمیمات استثنایی در حالی که او منجر مایکروسافت را به موفقیت بسیار زیاد. او، با این حال، به چند خطا است.

در ابتدا طراحی شده به شکلی موثر در راه اندازی مجدد کامپیوتر - - به عنوان راهی برای ورود به ویندوز یکی از این ایده استفاده از "کنترل-ALT-حذف" بود. 

در طی یک بحث فوق العاده در هفته گذشته در یک کمپین جمع آوری کمک های هاروارد، گیتس اعتراف کرد که آن را یک اشتباه بود به اجبار کاربران به استفاده از پایین نگه داشتن "کنترل + دگرساز + دل" برای ورود به رایانه های خود را. 

"چرا، وقتی که من می خواهم به نوبه خود در نرم افزار من و کامپیوتر، نیاز من به سه انگشت در کنترل، ALT، حذف شود؟" خواسته دیوید روبنشتاین، هاروارد کمپین همکاری صندلی. "ایده چه کسانی بود؟" 

گیتس پس از آن توضیح داده شده مایکروسافت به همین دلیل تصمیم به اجرای دستور. 

 

"شما می خواهید به چیزی است که شما با صفحه کلید است که سیگنال را به یک سطح بسیار پایین نرم افزار انجام دهید - در واقع سخت رمزی در سخت افزار - که آن را واقعا در آوردن سیستم عامل شما انتظار می رود، به جای فقط یک تکه های خنده دار از نرم افزار قرار می دهد که یک صفحه نمایش است که به نظر می رسد مانند ورود در روی صفحه نمایش، و سپس آن را به رمز عبور خود را گوش و سپس آن را قادر به انجام این کار، گیتس گفت: ".

مایکروسافت از بنیانگذاران گفت این بود که گزینه ای را برای ایجاد یک دکمه برای چنین فرمان وجود دارد، اما IBM طراح صفحه کلید نمی خواست به مایکروسافت یک دکمه . بنابراین مایکروسافت تصمیم به استفاده از "کنترل + دگرساز + دل" به عنوان راهی برای ورود به ویندوز .

" این یک اشتباه بود ، " گیتس گفت ، رسم خنده بزرگ از جمعیت.

دیوید برادلی ، یک طراح از IBM اصلی PC ، مسئول اختراع "کنترل -ALT- حذف " دستور برای راه اندازی مجدد سیستم می باشد. او معروف پاپ در گیتس در صحنه در 20 سالگرد IBM از IBM PC برخوردی خشن روبرو .

برادلی گفت: «من ممکن است آن را اختراع کرده است، اما بیل آن را به معروف، " .

ده سال بعد در مصاحبه ای با CNET ، برادلی گفت که او واقعا نمی دانید مایکروسافت به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا اختراع خود را خود را به ورود در فرمان.

"چرا آنها را برای ورود به سیستم ، در هم ، من نمی دانم استفاده می شود، " او گفت. "من حدس می زنم آن حس را برای آنها ساخته شده است. "

 

توصیه من به تماشای تمام صحبت های گیتس ، که کمک به جشن راه اندازی کمپین هاروارد . روبنشتاین آیا واقعا یک کار خوب هدایت یک بحث است که در تعدادی از موضوعات جالب از روزهای اولیه گیتس در مایکروسافت به کار خود را در بنیاد بیل و ملیندا گیتس ، تمام راه را به او چگونه اولین بار ملاقات ملیندا و چند سال لمس او در نظر دارد در کار برای .

آموزش mms همراه اول


مهدی بازدید : 5 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

رویای تبدیل شدن به یک فوق انسانی و ماشین آلات به کمک فقط به لطف واقعی تر به کار دانشگاه پنسیلوانیا دانش آموزان است. این گروه، اخیرا جایزه جیمز دایسون برای بازو تیتان خود، یک پوشش محافظ خارجی روباتیک است که قدرت به طور کلی دست پوشنده لباس را افزایش می دهد به دست آورد. 

همچنین نگاه کنید به: اسکلت خارجی: تقویت آینده از بدن انسان 

آن را موجب افزایش قدرت یک فرد را تا 40 پوند، باطری و تا حدودی بزرگ، بازوی روباتیک بخشی از یک تسمه که تسمه پوشنده لباس را بر روی پشت خود است. 

الیزابت Beattie، نیک مک گیل، نیک Parrotta و نیکو Vladimirov $ 45،000 در پول جایزه برای اختراع خود را به دست آورد. این پول در جهت بهبود نمونه اولیه و تامین امنیت اختراع ثبت شده در طراحی بروید.

طراح صنعتی مشهور جیمز دایسون به بازوی تیتان به عنوان برنده در میان ده ها تن از دیگر نوشته های نوآورانه از سراسر جهان را انتخاب کرد.

" بازو تیتان واضح است که یک طراحی مبتکرانه است، اما استفاده این تیم از مدرن، سریع - و نسبتا ارزان - روش های تولید باعث می شود این پروژه حتی بیشتر فوتی و فوری ، " دایسون در بیانیه ای گفت .

" چگونه [ بازوی تیتان ] از لباس های موجود متفاوت است که آنها تمایل به استفاده از موتورهای نان شیرین و پهن ، که به طور مستقیم متناسب در مشترک فعال ، " Parrotta Mashable گفت : "آنها بسیار کوچک و بسیار جمع و جور است. اما آنها نیز تمایل به بسیار گران است. "

" [ دیگران] استفاده از نوع خاصی از انتقال به نام یک درایو هماهنگ، و گرایش به یک جزء بسیار گران است، " او اضافه شده است. " بنابراین بهCyberdyne ژاپن بیشترین توجه در سال های اخیر برای ربات کت و شلوار نرم و صاف کردن آن HAL، که طراحی شده است برای کمک به راه رفتن سالمندان و اختلال از لحاظ جسمی با سهولت بیشتری دست آورد. هر چند دست کت و شلوار است به طور کلی برای فروش نیست، آن است که برای اجاره در آلمان و ژاپن ارائه شده، با شروع در حدود 1600 $ در هر ماه. 


"بعد از ایالات متحده است،" Taku Ishida، سخنگوی Cyberdyne، Mashable گفت. "اما روند FDA وجود دارد. شاید در یک تا سه سال بعدی آن در دسترس خواهد بود. "

همانطور که برای آینده از بازو تیتان، پول جایزه به احتمال زیاد ارائه یک افزایش قابل توجهی را به توسعه محصول، به ویژه با توجه به اینکه آن را تنها هزینه 2000 $ برای تولید. 

Parrotta گفت: "ما امیدواریم که که بازوی تیتان واقعا می تواند در توانمند سازی مردم را به انجام چیزهایی را که ممکن است به طور معمول امکان پذیر است،".جای ما در یک درایو کابل نگاه به ارزان برای نیروهای اجازه می دهد تا از محرک قرار دارد منتقل می شود در پشت . "

اگر چه دستگاه است به دور از یک محصول تجاری ، سازندگان اعتقاد دارند که این می تواند یک روز تبدیل به یک ابزار ضروری برای بیماران rehabbing پشت صدمات ، و همچنین به عنوان کارگران تحویل در نیاز به افزایش فوق العاده از قدرت است.

 

در حالی که برخی ممکن است زمینه اسکلت خارجی روباتیک به عنوان چیزی از یک رمان علمی تخیلی را ببینید ، چندین شرکت در حال کار به آنها بخشی از زندگی روزمره ما را.

 

آموزش اینترنت همراه اول




مهدی بازدید : 5 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بحث در مورد آن را سخت در خود: هال LASKO، از نظر قانونی نابینا 97 ساله است، با استفاده از مایکروسافت رنگ از ویندوز 95 برای ایجاد هنر. 

MS رنگ، به خصوص در تکرار های قدیمی تر خود، برنامه طراحی بدنام قابلیت وجود ندارد مایکروسافت است. در واقع، آن چنان اساسی است که ایجاد هر چیزی ارزش نگاه کردن به یک چالش است.

آن را واقعا ناراحت نمی LASKO، که دهه های نرم افزار پیش کشف و صرف 10 ساعت در نقاشی روز. او آن استفاده می کند برای ایجاد نقاشی که شبیه هر دو نقاشی نقطه نقطه و هنر 8 بیتی.

 


شارژ اتوماتیک همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 2,285