loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 10 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

آندروید 80 درصد از سهم بازار برای اولین بار پیشی گرفته است و ویندوز شروع به پریدن کرد تا به 156 ٪ ، در حالی که در iOS 1.5٪ به 12.9 ٪ سهم بازار در سه ماهه سوم سال 2013، کاهش یافته است با توجه به IDC .

سیستم عامل آندروید گوگل نقطه عطفی جدید در سه ماهه سوم سال 2013 ( 3Q13 ) ، با توجه به شرکت بین المللی داده ها ( IDC ) در سراسر جهان فصلنامه تلفن همراه داخلی است. با پایگاه مجموع 211،600،000 واحد گوشی های هوشمند در سه ماهه حمل ، آندروید به حساب برای 81.0 ٪ از تمام محموله های گوشی های هوشمند ، به مناسبت اولین بار است که آندروید 80٪ در عمر کوتاه خود در صدر است. با وجود نرخ های اشباع بالا در تعدادی از بازارهای بالغ ، فضای کلی گوشی های هوشمند 39.9 ٪ در سال بیش از سال در سه ماهه سوم افزایش یافت.

همچنین رسیدن به یک نقطه عطف مایکروسافت تلفن ویندوز ، که یک سال 156.0 ٪ شگفت انگیز بیش از سال بزرگ شده بود. اعطا شده، حجم از پایه های کوچک از 3.7 میلیون واحد آغاز یک سال پیش و سهم کل بازار است که هنوز هم کمتر از پنج درصد است. اما تلاش های مایکروسافت ، با پشتیبانی نوکیا در پشت آن، کمک درایو پلت فرم به ردیف های متعدد و نقاط قیمت .


" اندیشه و ویندوز تلفن ادامه به گام های قابل توجهی در سه ماهه سوم را علیرغم تفاوت در سهم بازار ، آنها هر دو دارای یکی از عوامل مهم موفقیت پشت سر خود : قیمت ، گفت:" رامون Llamas از ، مدیریت پژوهش با تیم تلفن همراه IDC است. " هر دو سیستم عامل دارای مجموعه ای از دستگاه های موجود با قیمت های پایین به اندازه کافی به مقرون به صرفه به بازار انبوه، و آن را به بازار انبوه است که رانندگی کل بازار رو به جلو است . "

قابل توجه است ، به طور متوسط ​​قیمت فروش یک گوشی هوشمند 12.5 ٪ در 3Q13 به قیمت به طور متوسط ​​از 317 $ کاهش یافت. Phablets تبدیل شده اند افزایش محبوب و به قیمت بالاتر از حد متوسط ​​بازار در 443 $ ، با این حال ، این نیز پایین تر از سال گذشته به طور متوسط ​​قیمت phablet از $ 573. Phablets در حال حاضر برای 21 درصد از بازار گوشی های هوشمند تشکیل می دهند. که از 3 ٪ یک سال پیش.

نکات برجسته سیستم عامل

● آندروید سهم بازار گذشته 80٪ برای اولین بار در 3Q13 تحت فشار قرار دادند ، به عهد به فهرست گسترده و عمیق خود را از فروشندگان ، از جمله چهار نفر از پنج فروشندگان در سراسر جهان. در حالی که اندیشه، به عنوان یک کل ، نقل مکان کرد و رو به جلو ، اکثریت قریب به اتفاق فروشندگان آن هنوز هم تلاش برای پیدا کردن سهم بازار معنی دار است. سامسونگ به حساب برای 39.9 ٪ از تمام محموله های آندروید در سه ماهه ، در حالی که بقیه از فروشندگان یا دیدم سهم بازار تک رقمی و یا ، در مورد اکثر فروشندگان ، سهم بازار از کمتر از 1٪ .

● IOS، با وجود دیدن کل حجم آن را افزایش دهد و به رکورد حجم سه ماهه سوم جدید، کاهش سهم بازار خود را دیدم در 3Q13 ، به احتمال زیاد به دلیل تقاضای نرم در هفته منتهی به راه اندازی در iOS 7 تلفن های هوشمند . با این حال، در صورتی که 9 میلیون واحد فروخته شده در طول هفته گذشته ماه سپتامبر هر گونه نشانه ای از پذیرش آینده است ، به iOS مخفف به درو چهارم رکورد دیگری را در نظر حجم ، سهم بازار، و در سال جاری بیش از سال رشد .

● تلفن ویندوز ارسال شده در بزرگترین رشد سال بیش از سال در سراسر جهان از هر یک از سیستم عامل های پیشرو ، در نتیجه در درجه اول توسط پشتیبانی از نوکیا هدایت می شود. به خودی خود، حساب برای نوکیا 93.2 ٪ از تمام تلفن مجهز به ویندوز گوشی های هوشمنددر سه ماهه حمل می شود ، علامت گذاری نقطه عطفی جدید در تاریخ کوتاه این شرکت بر روی پلت فرم مایکروسافت . مشارکت از فروشندگان دیگر ، در عین حال ، هنوز هم به نظر می رسید کیسه مخلوط با فروشندگان بیشتری شرکت کننده از یک سال پیش ، اما حجم هنوز بسیار عقب نوکیا خود .

● شاه توت بزرگ ترین کاهش در سال جاری بیش از سال در میان سیستم عامل های پیشرو در 3Q13 ثبت شده است. تقویت پایه ساختمان پایه نتایج آن تقاضا نرمتر جدید سیستم عامل BB10 و ادامه تقاضا برای BB7 های قدیمی تر خود را در بازارهای در حال ظهور بود. در حال حاضر بامدیر عامل جدید در محل و تزریق 1 میلیارد دلار، آنچه باقی مانده است دیده می شود این است که چگونه و هنگامی که سیستم عامل تحت محاصره قادر خواهد بود برای تغییر آن مسیر در برابر فشار از آندروید ، IOS، ویندوز و تلفن .

 

آموزش mms موبایل ویندوز


مهدی بازدید : 4 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

این یک چیز بود که برنامه های گوگل کروم موفق به شکستن خارج از مرورگر و تبدیل واقعی، برنامه های آنلاین ، اما به وضوح این است که بازی های طولانی مدت و واقعی گوگل نیست. بروز رسانی های اخیر به نسخه برنامه نویس Google Chrome اساسا اجرا می شود سیستم عامل کروم در داخل ویندوز 8 .

از ویژگی های جدید ، از طرف آستانه حفر شده ، اساسا اجازه می دهد "مترو " برای رابط کاربر کروم به نوبه خود به خود کوچک رومیزی چند پنجرهدار خود را ، با یک نوار پایین برنامه های Chrome و هر چیز دیگری تقریبا شما می توانید از مرورگر انتظار OS است.

برای لحظه ای، قابلیت های فوق العاده حشره دار ، ما زمان سخت شدن دسکتاپ برای نمایش کامل روی صفحه نمایش ، و حتی پس از آن ماوس عجیب نابجا بود. و حتی اگر این سیستم عامل شبه کروم در حال اجرا است در "مترو " حالت ، آن نیاز به مرورگر به ریشه های واقعی خود را در دسکتاپ . این بدان معناست که این ترفند تنها برای ویندوز 8 طرفدار و نه RT کار می کند. وجود ندارد و حتی کروم برای RT .

با این حال، این یک حرکت توسط گوگل است که آن را آسان تر برای مردم را به در برنامه ها و خدمات و خود را حتی رابط و سبک خاص خود را دارد OS حتی در سیستم عامل رقبای تکیه می باشد . شما می توانید آن را با دانلود نسخه توسعه دهنده از کروم بر روی یک نرم افزار دستگاه ویندوز 8 تیک بزنید.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

سیستم عامل دسکتاپ  است به عنوان یک مرکز سود بزرگ، و اپل تنها ارائهاگهی در گذشت .

در میان از بهبود تدریجی به قرص اپل و لپ تاپ های مک بوک ، اپل امروز اعلام کرد برخی از اخبار نقطه عطفی در مورد قدیمی ترین سیستم عامل باقی مانده است: مهم نیست که برای آخرین به روز رسانی بزرگ شارژ ، مک OS X 10.9 ماوریکس ، شکستن از یک سنت است که می رود 16 سال و درخشان نور در برگشت طولانی مدت اتفاق می افتند در چه سود فناوری پیشرفته ساخته شده است. هجده سال پیش، شرکت غالب در صنعت فن آوری ساخته شده است نزدیک به نیمی از فروش درآمد مجوز OS آن است. در حال حاضر، به عنوان اپل فقط تایید ، قیمت مجوز OS به سمت zilch کنه.

قیمت اپل مک OS X از مدت ها رو به افول بوده است. پس از چهار منتشر شده است که 129 $ هزینه ، اپل به $ 29 به OS 2009 X 10.6 پلنگ برفی کاهش یافته است قیمت ارتقا سیستم عامل ، و سپس به 19 دلار با OS سال گذشته X 10.8 کوه شیر . مایکروسافت - پادشاه سیستم عامل در '80s و '90s و به aughts - هنوز اتهامات عنوان شده علیه سازندگان PC که فروش سیستم عامل ویندوز قبل نصب بر روی دسکتاپ و لپ تاپ ماشین آلات خود را ، اما این کسب و کار کوچک شدن است ، قدردانی در یک قسمت بزرگ به موفقیت اپل ادامه داد. و هفته ی گذشته ، مایکروسافت اعلام کرد که ، بسیار شبیه به اپل ، آن را مصرف کنندگان که ماشین آلات خود را به آخرین نسخه از ویندوز ، نسخه 8.1 ارتقاء به اتهام نیست.

بخشی از آنچه اتفاق افتاده این است که کم هزینه اکوسیستم های تلفن همراه راه مردم در مورد نرم افزار سیستم عامل فکر می کنم تغییر کرده است. گوشی های هوشمند و قرص کامپیوتر سنتی در گرد و غبار را ترک کرده اند ، و سیستم عامل و برنامه های خود را به شدت آزاد است. ارتقاء به اپل پلت فرم IOS - که قدرت iPads ها قرص های این شرکت و اپل - از مدت ها آزاد شده است ، به عنوان نسخه های جدید سیستم عامل آندروید گوگل برای موبایل است. مانند مایکروسافت، گوگل تامین سیستم عامل به سازندگان سخت افزار در خارج ، اما بر خلاف مایکروسافت، آن را نشانی از آنها را برای نرم افزار به اتهام نیست. سازندگان تلفن و قرص می تواند آندروید بر روی دستگاه های خود را به صورت رایگان بارگذاری.

بنابراین، به عنوان تلفن همراه جهان طول می کشد خاموش ، آن را تنها طبیعی است که دسکتاپ و لپ تاپ جهان را نسبت به مدل های آزاد و نیز حرکت می کند.

مایکروسافت فروش سیستم عامل یک بار تولید 47 درصد از درآمد خود را ، اما آنها فقط به 25 درصد در سال گذشته در شتاب منفی صدور مجوز ویندوز کمک کرده ( و حتی این رقم توسط درآمد تبلیغات از ویندوز زنده باد ) . در پاسخ ، مایکروسافت در حال بازسازی به عنوان یک " دستگاه ها و خدمات " کسب و کار - به معنی یک شرکت که مبادرت به فروش سخت افزار مانند ایکس باکس و خدمات وب مانند لاجورد . به عبارت دیگر ، آن را هر چه بیشتر به اپل . اپل واقعا یک شرکت نرم افزاری نیست. این باعث می شود نرم افزار و خدمات است که در دستگاه های سخت افزاری خود را اجرا کنید.

در راه، سیستم عامل به ریشه های خود را از بازگشت به عنوان یک نوع از رهبر از دست دادن . قبل از انقلاب رایانه های شخصی از اواخر 1970s ، سیستم عامل فقط یک قطعه در یک پشته به صورت عمودی یکپارچه از فن آوری ، پشته است که همچنین نیز شامل سخت افزار و خدمات پشتیبانی بودند. سیستم عامل ها مانند یونیکس و VMS را به فروش مینی کامپیوتر های ایستگاه های کاری مورد استفاده قرار گرفت ، و شرکت های سود خود را در سخت افزار و پشتیبانی قرارداد ساخته شده است. سیستم عاملها مانند BSD UNIX کاملا آزاد بودند، و برنامه نویسان آنها را در اطراف در خواهد شد منتقل می کند. در همان فلسفه ، اپل نسخه های جدید سیستم عامل مکینتاش خود را به دور تا سال بحران از اواخر 1990s ، زمانی که فروش سخت افزار به طور چشمگیری کاهش یافته است .

 

در بازار گوشی های هوشمند و قرص به سرعت در حال توسعه ، پشته محکم همراه می باشد یک بار دیگر غالب است، بنابراین سازندگان OS می تواند به سیستم عامل خود را با سود حاصل از محصولات یکپارچه را به آنها یارانه. گوگل، به عنوان مثال، یارانه OS تلفن همراه خود را با فروش تبلیغات آنلاین، و ، در تئوری حداقل ، با فروش سخت افزار موتورولا مارک . سود اپل آیفون از سخت افزار و خدمات پس از فروش ، نه OS آمده است.

 

دلار 0 [ ماوریکس ] قیمت به روند ادغام عمودی مرتبط است، می گوید: " برنامه نویس و طولانی مدت OS X فرشته جان Siracusa . "A شرکت است که باعث می شود هر دو سخت افزار و نرم افزار برای دستگاه می توانید انتخاب کنید که در آن برای قرار دادن حاشیه سود خود را . با توجه به سحر و جادو ثابت از «آزاد» در ذهن مصرف کنندگان ، بهتر است برای قرار دادن تمام سود در یک سبد واحد. سخت افزار رایگان سخت به جلو و خاموش است ، بنابراین نرم افزار می شود با سر اشاره : . خرید سخت افزار ما، دریافت نرم افزار ما به صورت رایگان "


بله ، حتی مایکروسافت به سمت پشته عمودی حرکت می کند. این تازگی به دست آورد سازنده تلفن های نوکیا و فروش قرص خود را دارد. اما این بازی متقابل یارانه به سیستم عامل خواهد شد سخت تر برای مایکروسافت است ، از آنجا که شرکت هیچ اپل که آن را به سخت افزار می آید - و نه گوگل که آن را به خدمات آنلاین می آید . این شرکت به شهرت در دوران PC افقی افزایش یافت، زمانی که مایکروسافت می تواند یکی از فروشندگان سخت افزار در برابر یکی دیگر از بازی ، دیکته قیمت ، و حفظ سنگین نشانه گذاری OS کامپیوتر پنهان از مصرف کنندگان است. آنروز بود.

"OS همیشه به نظر می رسید " رایگان. شما آن را با کامپیوتر شما ، می گوید: " Microsoftie سابق جوئل Spolsky . " به این معنا نیست آن را به یک مرکز سود نیست. احتمالا تنها کسانی هستند که متوجه قیمت ویندوز افرادی که به فروشگاه رفت به خرید یک سیستم عامل جدید برای کامپیوتر های قدیمی تر خود را به آن ارتقا دهید ، اما من فکر نمی کنم که یک چیز فوق العاده جریان اصلی را به انجام بود. اکثر مردم OS خود را ارتقا دهید نه تا زمانی که یک کامپیوتر جدید است. "

 

بنابراین به طور متوسط ​​مصرف کننده ،21 تغییر این قرن در قیمت گذاری OS ممکن است به خصوص آشکار . اما به سهامداران مایکروسافت ، آن را بسیار واقعی و بسیار ترسناک است. این شرکت باید 25 درصد در جایی دیگر را تشکیل می دهند .

 

آموزش mms همراه اول


مهدی بازدید : 5 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

را گل سرسبد نمیتوانید G گذشت یک میلیون فروش در هفته گذشته، هدف قرار دادن نقطه عطفی تا حدودی به آرامی از راه اندازی جهانی خود را در ماه اکتبر، اما همه چیز به نظر می رسد به دنبال نام برای شرکت کره ای در ایالات متحده است. با توجه به کنتراپوئن تحقیقات ، شرکت اپل به جایگاه دوم در بازار گوشی های ایالات متحده زیر فروش در ماه دسامبر pipped .

شرکت تحقیقاتی مدعی است که فروش سریع گوشی LG در ماه کریسمس دیدم سهم خود را از تمام دستگاه های تلفن همراه در ایالات متحده افزایش به 13 درصد ، فقط جلوتر از اپل ( 12 درصد ) با توجه به گزارشYonhap . سامسونگ بالای شمع با 33 درصد باقی مانده است ، در حالی که موتورولا و HTC در در 9 درصد و 8 درصد آمد بود.

در پاسخ به این گزارش،سخنگوی LG با تاکید بر پیشرفت های گوشی های هوشمند خود را در هنگام گفتن به خبرگزاری کره ای : \" . نمیتوانید G و سایر موضوعات تلفن های هوشمند ما محبوبیت در بازار آمریکای شمالی به دست آورد \"

تحقیقات مقابل می گوید LG نفر دوم نقطه خود را در بازار ایالات متحده در سه ماهه سوم سال 2011 پس از پرتاب از آی فون 4S از دست داده ، اما آن را در دقیقا که دستگاه از شرکت بهترین در ماه دسامبر انجام مشخص نیست . در بیانیه خود LG نام چک نمیتوانید G اما ، با توجه به عملکرد فروش ولرم آن تا به امروز، آن را به خوبی می تواند باشد که Travian.ir :: تراوین گوگل 4 - است که توسط LG ساخته شده است - در حال ارائه آن افزایش فروش. اگر این مورد ، پس از تحقیق تا حدودی گمراه کننده است از رابطه 4 گوگل مارک و در نتیجه افزایش LG است نشان از آگاهی از نام تجاری خود را از محبوبیت تلفن های خود را ندارد.

همچنین شایان ذکر است که \' گوشی \' حساب در بازار ایالات متحده برای هر دو گوشی های هوشمند و گوشی های معمولی است. با توجه به اینکه اپل در ویژگی های فضای تلفن رقابت نیست - که هنوز هم برای حدود نیمی از تمام گوشی های تلفن در این کشور به حساب - گزارش به این معنا نیست گوشی های LG کسانی که از اپل تماما به فروش رساندهاند .

در حالی که اندازه گیری یک ماه از فروش ممکن است کمتر از یک چهارم به نظر می رسد ، این واقعیت است که دسامبر شامل پر سود دوره خرید کریسمس آن را به مدت قابل توجهی است که می تواند بینش به چه دستگاه ها و مارک های اثبات محبوب را فراهم می سازد .

چهارم درآمد سه ماهه LG خواهد شد در چهارشنبه، ژانویه 30 منتشر شد ، بنابراین ما به زودی خواهید اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی این شرکت انجام شده است . سه ماهه سوم این شرکت (PDF) با افت درآمد 4 درصد در سال 2011 آمار و ارقام است، اما این شرکت نوشته شده در سه ماهه متوالی مستقیم سوم از درآمد مثبت به عنوان سود خالص در ₩ 157،000،000،000 آمد ، حدود 138،500،000 $ .

 

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 11 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

شما نمی توان با استفاده از DUALSHOCK 4 در ایکس باکس آمده نوامبر 15th، اما این بدان معنی نیست که آن را نمی خواهد در هر یک از سیستم عامل های مایکروسافت کار می کنند. Shuhei یوشیدا سونی به تازگی از طریق توییتر تایید کرد که گیم پد PS4 را سازگار با ویندوز خواهد بود \"توابع اساسی.\" در پاسخ به سوالات در مورد عملکرد گفت، او به طور خاص اشاره کرد که \"از دکمه ها و جوی استیک به خوبی کار خواهد کرد.\" هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا رانندگان اجازه می دهد بازی های PC به صورت خودکار آن را به عنوان DS4، هر چند وجود دارد. یوشیدا پاسخ در موضوع بیشتر، بیان کرد که مردمی باید \"منتظر گزارش از زمین پس از راه اندازی.\" به عنوان Joystiq اشاره می کند، کنترل شخص ثالث می تواند نشان دهد تا به عنوان کنترل ایکس باکس در به لطف ویندوز به API XInput - چیزی که غیر موجود در DUALSHOCK PS3 3. و با آن، ما از چپ به صبر کنید و ببینید چه بینش های PS4 یوشیدا بعدی آشکار خواهد شد.

آموزش اینترنت همراه اول




 


مهدی بازدید : 6 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

اپل به طور فعال ، با توجه به اپل خودی دنبال کسی به رمپ تا ظرافت و پیاده سازی سیری را ، اما نه فقط در IOS. مجوز های ارسال و شغلی نشان می دهد که اپل به دنبال کسی برای \" پیوستن به تیم است که پیاده سازی UI برای سیری ، \" به ویژه در مورد راه دستیار صوتی را نمایش مکالمات . و نکات لیست کار می خواهد کسی که با OS X دانش ، به این معنی که ما می تواند سیری پرش را به پلت فرم مک وجود دارد.

 

علاوه بر مورد نیاز مانند در حال توسعه راه های برنامه های کاربردی و یا خدمات ارتباط برقرار کردن با سیری در یک UI آشنا، لیست کار به دنبال کسی که با آگاهی از رابط های برنامه کاربردی اپل در هر دو تلفن همراه و رومیزی. مکینتاش در حال حاضر دریافت قابلیت دیکته ، تا شاید تکامل یافته سیری کامل در راه است . با توجه به نحوه حضور او در بقیه وارد زمین اپل است ، آن را حس را به او را بعد از این سال به نظر می رسد . شاید در OS X 10.9 ؟

 

و این است و نه فقط برای رفتن به یک پورت ساده بیش از IOS. اپل خودی گفت: \" به طور خاص توصیف یک توسعه عمده ای از ویژگی های سیری در کار با برنامه های جدید برای ارائه یک رابط صدای طبیعی \" کار فهرست . به عبارت دیگر، اپل می خواهد سیری برای مک بازی زیبا با همه ( و یا بسیاری ) از هسته سیستم عامل برنامه X اپل .

 

سیری فقط به تازگی توانایی خرید بلیط فیلم در iOS 6.1 به دست آورد. هنگامی که در iOS 7 رول در اطراف بعد از این سال ، من تعجب می کنم که او چه می شود کار را برای ما بعدی ؟

شارژ اتوماتیک همراه اول



مهدی بازدید : 11 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

ویندوز 8 به نظر می رسد در برداشتن سرعت در بازار سیستم عامل دسکتاپ .

آخرین اطلاعات از برنامه های شبکه ، که آهنگ سهم استفاده از دسکتاپ و سیستم عامل تلفن همراه و مرورگر ، پنجره 8 با 7.4 درصد از تمام سیستم عامل دسکتاپ ترافیک وب سایت در ماه آگوست نشان می دهد. این یک گام بزرگ از 5.4 درصد سهم ویندوز 8 در ماه ژوئیه به حال است.

در حالی که ویندوز 8 استفاده شروع به پریدن کرد ، استفاده از ویندوز XP کاهش یافت و فقط به عنوان به شدت . سهم ویندوز XP از سیستم عامل دسکتاپ ترافیک وب سایت از 37.2 درصد به 33.7 درصد در ماه اوت کاهش یافته است ، با توجه به برنامه های کاربردی خالص .

ویندوز 7 و موقعیت خود را در بالا با 45.6 درصد از ترافیک وب در ماه اوت، افزایش اندکی از 44.5 درصد در ماه جولای حفظ کرده است. نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 که برای اولین بار با سهم 0.02 درصد در ماه ژوئیه ظهور تا ، شاهد افزایش اندکی به 0.24 درصد در ماه اوت .

به طور کلی، ویندوز همچنان به تسلط بر بازار سیستم عامل دسکتاپ در ماه اوت با 91.2 درصد است. سیستم عامل مکینتاش در ثانیه با 7.3 درصد در آمد ، و پس از آن لینوکس با 1.5 درصد است.

تکرار بعدی از سیستم عامل مایکروسافت ، ویندوز 8.1 ، قرار است وارد اکتبر 18، یک سال پس از اولین ویندوز 8 .ش

 

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 5 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

این کنسول بازی headlining اول این متن ؟ این یک PS4 سفید نیست : آن یک جعبه بخار ماشین آلات تجاری، و یا حداقل یک نمونه اولیه از یک . iBuyPower ما می گوید که آن را به ساخت جعبه برای راه اندازی در سال 2014، اما می گوید که هنوز زود است. این شرکت می گوید که این نمونه در حال اجرا هستندساخت اولیه بخار OS ، اما آن را کاملا یک محصول تمام شده است. این حلقه درست از برداشت ما از مدل مرجع خود شیر ، که به میزبانی یک نسخه از همان OS عاری از پخش رسانه ها و جریان گزینه ای رو انتخاب بسیار محدودی از بازی ها.

iBuyPower به ما می گوید که در واقع دارای دو مدل ، موسوم به گوردون و فریمن ، در آثار . این دو کنسول یکسان هستند ، برای نجات نوار نور دور وسط - یک مدل روشن است ، در حالی که دیگر سیاه و سفید است که روشن نیست. و ، در حالی که شرکت نمی خواهد با ما در مورد داخلی جعبه \" ، به آن تایید کرد که سخت افزار همه عناوین بخار را اجرا خواهد کرد در رزولوشن 1080p در 60fps . اطلاعات نشده تا آنجا که ما می خواهم بدانم ، اما هنوز هم ، آن را خوب است برای دیدن نشانه هایی از آنچه ما می خواهیم از بخار ماشین آلات هنگام ضربه به بازار - هر چند که ما به احتمال زیاد باید تا CES صبر کنید تا آنها را ببینید در عمل است.

 

 آموزش mms همراه اول



مهدی بازدید : 10 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

این اتفاق افتاده است. EXEC مایکروسافت سابق و فعلی مدیر عامل شرکت نوکیا استفان Elop آینده خود و گذشته خود را در ازدواج مقدس ازدواج است "اتحاد استراتژیک". ویندوز تلفن در حال تبدیل شدن "استراتژی گوشی های هوشمند اصلی،" نوکیا اما خیلی بیشتر در این ارتباط وجود دارد - دامنه از آزادی مطبوعات رسمی فقط پس از استراحت. بینگ مایکروسافت و adCenter خواهد خدمات جستجو و آگهی در دستگاه های نوکیا را فراهم، در حالی که نوکیا نگاهی به نوآوری "در بالای پلت فرم" با چیزهایی مثل قدرت سنتی خود را در تصویربرداری. نقشه های Ovi خواهد بود بخشی از هسته خدمات نقشه برداری مایکروسافت خواهد شد و با بینگ یکپارچه، در حالی که ذخیره محتوای نوکیا خواهد شد را به (عنوان خوانده شده: جذب توسط) یکپارچه بازار مایکروسافت. ایکس باکس زنده و دفتر نیز خواهد شد، به عنوان ویژگی در این گوشی Microkia جدید شجاع است که انتظار می رود،. نامه سرگشاده در گفتگوهای سایت نوکیا، به طور مشترک توسط استفان Elop و استیو بالمر می گذراند، مجموعه از اطلاعات فوق با عبارت زیر از قصد

 

شارژ اتوماتیک همراه اول


مهدی بازدید : 6 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

آخرین زمان شرکت پول به لینوکس تزریق در سال 2000 بود که سیستم عامل شد به دست آوردن کشش به عنوان تهدیدی برای ویندوز. 

اولین 1bn $ سرمایه گذاری آن کمک کرد لینوکس را افزایش می دهد جای پای خود را در بازار سرور. 

آخرین گزارش سه ماهه سرور از IDC قرار می دهد سهم بازار خود را به عنوان 23pc خرید سرور جدید، در برابر 49pc برای سرور با استفاده از ویندوز مایکروسافت. 

در سال 2001، استیو بالمر، مدیر اجرایی مایکروسافت، لینوکس به عنوان یک "سرطان" که مالکیت معنوی شرکت خود را تهدید توصیف شده است. در حالی که در سال 2007، غول نرم افزار لینوکس و دیگر ارائه دهندگان منبع باز را به نقض بیش از 200 اختراع ثبت شده خود متهم کرده است. 

گوگل، غول جستجوی اینترنتی، یکی از شرکت هایی که در استفاده از سیستم عامل لینوکس در اتاق کامپیوتر خود.

آموزش کارت شارژ همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 152
  • بازدید کلی : 2,347