loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

دو دانشمندان آمریکایی در سال 2012 جایزه نوبل شیمی در روز چهارشنبه برای تحقیق در مورد چگونگی سلول به محرک های خارجی است که کمک به توسعه داروهای بهتر برای مبارزه با بیماری هایی مانند دیابت، سرطان و افسردگی پاسخ می دهند به دست آورد.

آکادمی سلطنتی علوم سوئد گفت: 8 میلیون تاج (1.2 میلیون دلار) جایزه برای کشف عملکرد داخلی G-پروتئین همراه گیرنده، که اجازه می دهد سلول برای پاسخ به پیام های شیمیایی به رابرت Lefkowitz، 69، و برایان Kobilka، 57، رفت مانند آدرنالین سراسیمه.

 

"حدود نیمی از داروها از طریق این گیرنده ها عمل می کنند، در میان آنها مسدود کننده های بتا، آنتی هیستامین ها و انواع داروهای اعصاب و روان،" کمیته جایزه نوبل گفت.

کار از راه های بهتر برای هدف قرار دادن گیرنده ، شناخته شده به عنوان GPCRs ، به مساحت علاقه زیادی به شرکت های داروسازی و بیوتکنولوژی است .

Lefkowitz با تلفن در یک کنفرانس خبری گفت که او به خواب رفته بود زمانی که تماس تلفنی از سوئد آمد .

" - من باید با شما در میان بگذارم که من می پوشند شاخه گوش به خواب پس همسر من به من آرنج پس از آن بود، یک شوک کل و تعجب من آن را نمی شنوند . " او گفت.

او گفت که او هیچ ایده چه چیزی او را با پول جایزه او با Kobilka ، که در اوایل زندگی حرفه ای خود را در آزمایشگاه Lefkowitz ' در دانشگاه دوک صرف سهام انجام خواهد داد.

"این خنده دار . من صادقانه می تواند به شما آن را حدود یک ساعت پس از این بود همه آمار، آن را در من برای اولین بار که این مقدار زیادی از پول خطور ،" او به رویترز بعد از خانه اش در دورهام، کارولینای شمالی گفت .

"این بیش از یک دلار میل به اشتراک گذاشتن با برایان Kobilka . من را نشانه . همانطور که می گویند ، آن است که در مورد پول نیست. "

Kobilka گفت: زمانی که تماس تلفنی برای اولین بار در از استکهلم آمد ، آن را به یک تماس میل لنگ و یا شماره اشتباه بود.

"سپس آن را دوباره زنگ زد. شما توسط این اعضای کمیته سوئدی و چیزهایی اتفاق می افتد بسیار سریع تبریک گفت ،" او در یک مصاحبه تلفنی از خانه اش در پالو آلتو، کالیفرنیا گفت .

او گفت که او در حال در درجه اول برای کار خود را در تعیین ساختار گیرنده و آنچه مانند در سه بعد نگاه به رسمیت شناخته شد .

 

" ، احتمالا قطعه مشخصات بیشتری از کار در سال گذشته منتشر شد ، که در آن ما یک ساختار بلوری از گیرنده فعال کردن پروتئین G . این در عمل ، سیگنال را از غشای گرفتار " او گفت.

 

مهدی بازدید : 6 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

با قرار دادن یک ویروس اصلاح شده ژنتیکی به قلب یک موش آزمایشگاهی را ، محققان آمده اند تا نوع جدیدی از ضربان ساز .

 

از میلیاردها سلول در قلب انسان ، تنها 10،000 ضربان ساز سلول های جمعی به نام دست نخورده و مسئول فرستادن پالس های الکتریکی از طریق سلول های قلب باقی مانده گره می باشد. سلول های ضربان ساز در جنین تمایز ، اما با سن و بیماری ضرب و شتم خود می تواند سرعت ، کم کردن سرعت ، نامنظم شده ، و یا حتی متوقف کند. در این موارد پزشکان به طور معمول کاشت ضربان ساز به تکان خوردن ضربان قلب دوباره به خط زمانی که مورد نیاز است. اما این دستگاه های الکترونیکی می تواند شکسته ، اجرا از باتری ، معرفی عفونت یا بزرگتر شدن است.

 

راه حل ایده آل ، پس از آن ، می تواند یک ضربان ساز جایگزینی است که ساخته شده و طراحی شده توسط بدن است. و محققان در موسسه قلب سدراس - سینایی در راه خود را به ایجاد چنین چیزی است.

 

وقتی که سلول های ضربان ساز در حال توسعه در جنین ،ژن Tbx18 است خاص نیز فعال می شود. محققان این ژن Tbx18 به یک ویروس قرار داده شده و ویروس را به ، گینه بزرگسالان سلول های قلبی خوک عادی وارد می شود. در چند روز ، این سلول ها به سلول های ضربان ساز بدل و شروع به ارسال سیگنال های ضربان قلب خود را دارند. این روش مشابه به برنامه ریزی مجدد بافت اسکار قلب به مانند سلول های قلب طبیعی عمل است ، اما در این مورد محققان برنامه ریزی مجدد شدند ضربان ساز قلب ، در نتیجه کنترل ضرب و شتم تمام سلولهای قلبی دیگر.

 

اثرات به طول انجامید و حتی پس از Tbx18 دور پژمرده شده بود ، بنابراین محققان نشان می دهد که تغییر ساختاری دائمی است و ممکن است درمان طولانی مدت برای بیماران مبتلا به بی نظمی های ضربان قلب ارائه دهد. در این مرحله ، هر چند، این تحقیق که این هفته در طبیعت بیوتکنولوژی منتشر شده است ، به دور از استفاده در انسان است.

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

 

مهدی بازدید : 4 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

پاناسونیک پارسیان ژاپن در نظر دارد فروش کسب و کار بهداشت و درمان خود را به جمع آوری پول نقد به عنوان تولیدکننده محصولات الکترونیک مصرفی مبارزه برای پایان دادن به تلفات با تلویزیون های صفحه تخت، دو منبع آشنا با این موضوع در روز یکشنبه گفت. 

مشکل شرکت لوازم الکترونیکی مصرفی شده است فروش دارایی ها، از جمله املاک و مستغلات، برای تقویت منابع مالی آن است. 

"به عنوان بخشی از استراتژی رشد ما، ما با توجه به تعدادی از گزینه های" spokeswomen پاناسونیک گفت. 

پاناسونیک برنامه ریزی به فروش کسب و کار بهداشت و درمان سودآور برای حدود 100،000،000،000 ¥ (1.05 میلیارد دلار)، کیودو گزارش به نقل از منابع صنعت. 

کیودو گفت، این شرکت الکترونیک می خواست به فروش کل کسب و کار را به یک خریدار، هر چند آن را نیز در نظر فروش آن در بخش های. 

کسب و کار بهداشت و درمان پاناسونیک شامل سیستم پرونده الکترونیکی و دستگاه نظارت بر قند خون. 

این شرکت در این ماه یک ساختمان توکیو مرکزی برای حدود 50 میلیارد ین به دو سرمایه گذاران ژاپنی، از جمله فروش سوم در ماه های اخیر به فروش می رسد.

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

 

 

مهدی بازدید : 4 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Sportiiiis از 4iiiis ( geddit ؟ )HUD کوچک ( سر تا صفحه نمایش ) است که می تواند تقریبا با هر جفت از مشخصات استفاده می شود. واحد کلیپ در متناسب به بازوی عینک خود را و هفت LED های رنگی در دید محیطی خود نشستن، درست در زیر چشم راست خود را .

این LED ها را می توان با کامپیوتر یا نرم افزار گوشی های هوشمند برنامه ریزی برای بازخوانی اطلاعات از ANT + دستگاه . ANT + نوع بلوتوث دستگاه های تناسب اندام است ، و هر چیزی در نتیجه با برچسب سازگار است . کامپیوتر دوچرخه ، مانیتور ضربان قلب و مانیتور فشار خون تمام می شود دستگاه + ANT .

بازخوانی Sportiiiis ساده است، با LED های مختلف چشمک می زند به برقراری ارتباط اطلاعات ، بسیار شبیه سیستم قرار گرفتن در معرضموجود در viewfinders از دوربینهای SLR قدیمی . وقتی که اطلاعات مفصل تر مورد نیاز است ، شما می توانید بر روی واحد شیر و آن را خواندن از تعداد دقیق آن را از طریق یک بلندگو. شما می توانید Sportiiiis برای نظارت بر قدرت، هماهنگی و سرعت استفاده کنید.

این متخصص برای اطمینان حاصل کنید ، اما با توجه به جمعیت تناسب اندامرا دوست ابزارهای آن ، آن را می تواند برنده.

 

Sportiiiis روی فروش در نوامبر 200 دلار بروید.

 

 

مهدی بازدید : 24 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ته چشم به طور گسترده استفاده می شود برای کمک به تشخیص شرایط گوناگون ، اما بسیار شبیه به میکروسکوپ های سنتی آنها فقط می تواند توسط یک نفر در یک زمان استفاده و به اشتراک گذاشتن آنچه که می بیند نیاز ، همانطور که گفته قدیمی می رود، از هزار کلمه است.

iExaminer از فن آوری های پزشکی خودآموز در Shreveport ، لوئیزیانا ساده آیفون 4 از پیوست محبوب افتالموسکوپ ولش آلین PanOptic که به شما امکان انجام آزمون فوندوس ها و ویئو ها سهم و تصاویر سمت راست از آی فون است .

 

از آنجا که این واحد با هر دو دست برگزار می شود، بیمار را در طول دستها و صفحه نمایش گوشی با هر دو چشم اجازه می دهد این بازی به طبیعی تر و راحت برای هر دو پزشک و بیمار مشاهده شده است. واحد کامل بسیار قابل حمل بنابراین در حال حاضر این دوربین می توان به بیمار به جای بیمار به دوربین گرفته است . این یک ابزار با ارزش زمانی که به دیدن مشاوره و بیماران ناتوان است. عکس را می توان به صورت بی سیم از هر نقطه است اتصال به شبکه وجود دارد چاپ شده است. iExaminer شده است در یک محیط بالینی تست شده و می توان توسط تکنسین های بالینی و همچنین پزشکان استفاده می شود. iExaminer به طور همزمان ویدئو و وضوح بالا عکس که اجازه می دهد تا کاربر به انتخاب بهترین عکس از جلسه تصویربرداری طول می کشد .

 

 

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

مهدی بازدید : 6 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

ربات Hanako، شبیه ساز بیمار دندان ژاپنی ما تو سال گذشته نشان داده شده است، فقط ارتقاء: Hanako 2 هنوز هم رفتار می کند، از بسیاری جهات، مانند یک بیمار انسان، و او هنوز هم اجازه می دهد که دندانپزشکان تمرین "زندگی واقعی" روش او را قبل از آنها همین کار را در بیماران مبتلا به انسان است. اما نسخه جدید بهبود یافته است.

 

ساز Tmsuk اشاره Hanako 2 می تواند عطسه، رول با چشم و پلک زدن او، باز و بسته دهان او، سرفه و حتی شبیه سازی حالت تهوع در حال حاضر. Tmsuk نیز می گوید: روبات جدید دارای شناخت بهتر سخنرانی - که درست است، Hanako 2 می تواند شرایط خود را با دندانپزشک صحبت کنید.

 

چه همچنین جالب است که Tmsuk همکاری با یک ساز از "عروسک عشق" (آنها ساخته شده است این یکی، به عنوان مثال) تغییر پوست Hanako از PVC به سیلیکون، و به شکل زبان و گونه واشر در یک قطعه (سر هم در حرکت می کند یک راه طبیعی تر کن).

 

 

دوستان ما در بیش از Diginfonews در توکیو به بیرون رفت و به ضرب گلوله یک ویدیو که نشان می دهد Hanako 2 را در عمل (به زبان انگلیسی). این زیر تعبیه شده است:

 

مهدی بازدید : 5 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

گروهی از مهندسان و محققان به سرپرستی دکتر جیمز Hedrick در IBM شرکت توسعه داده است یک تکنولوژی جدید است که می تواند

انقلابی در عفونت های باکتریایی مقاوم در برابر در حال حاضر درمان می شود.

پژوهشگران آی بی ام نوع جدیدی از نانوذرات که قادر به از بین بردن دیوار غشاء مقاوم در برابر دارو باکتری گونه ، ترک سلول به برخورد میکنه بدون هیچ گونه اثری را کاهش ایجاد شده است. سیستم جدید کار می کند با استفاده از پلاستیک زیست تخریب پذیر مهندسی نانو ذرات باردار الکتریکی است که به نوبه خود جذب باکتری در مقابل اتهام ، به نوبه خود از بین بردن دیوار غشاء از این رو سلول به طور کامل .

انواع خاصی از داروهای سنتی آنتی بیوتیک با مسدود کردن انواع خاصی از میکروارگانیسم ها است که می تواند عفونت های ناشی از ضرب تداخل با محتویات داخلی خود ، از جمله DNA ، و یا قطعات خارجی مانند دیوار غشاء باعث کار می کنند. بیشتر، این داروها به خوبی کار در از بین بردن همه ( که به همین دلیل بسیار مهم است به دنبال دستورالعمل دوز از پزشک خود ، و ادامه را به تجویز دارو خود را حتی بعد از اینکه شما احساس بهتری ) باکتری ها در طول دوره درمان ، اما بار وجود دارد که هر سلول باکتری نمی کشته است که بعدا می تواند مقاوم در برابر دارو می شوند.

روش دستیابی به موفقیت های جدید توسعه یافته در IBM قادر به تخریب دیوار غشاء سلول، ترک ماده باقی مانده از سلول با خیال راحت به کاهش است . از آنجا که مولکول های از سیستم های آلی است ، بدن انسان قادر است به راحتی از دارو دور ، بر خلاف آنتی بیوتیک های خاص که به این راحتی توسط بدن از این رو باعث عوارض حذف نشده است.

این سیستم با توجه به نتایج در طبیعت شیمی منتشر شده ثابت در از بین بردن استافیلوکوک اورئوس مقاوم به متی سیلین (MRSA) باکتری ها در آزمایش های مربوط به موش آلوده موفق، . این سیستم هنوز به روی انسان آزمایش می شود ، اما آی بی ام گفت که این شرکت در حال حاضر در حال مذاکره با شرکت های بزرگ داروسازی به دنبال ایجاد یک محاکمه بشر، اما کاهش یافته است به عموم مردم می گویند که شرکت های خاص در مذاکرات حضور دارند.

باکتری MRSA در سراسر جهان رایج است ، و آن را مسئول مرگ میلیون ها نفر ناشی از عفونت های مختلف، از جمله عفونت های تنفسی است .

جدید آی بی ام ارائه شده فن آوری می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به آسانی درمان میکروارگانیسم های مقاوم در برابر خیره مواد مخدر، داشتن پتانسیل به معنای واقعی کلمه نجات جان میلیون ها نفر ، با فرض تکنولوژی ثابت می کند در انسان موفق.

 

دکتر Hedrick به نام نتایج: از " فوق العاده در این مرحله امیدوار کننده است. "

 

 

 

مهدی بازدید : 9 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

deep-frozen.jpg

 

MEMPHIS ، Tenn. ، ژانویه 24، 2011- فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX ) امروز اعلام کرد راه اندازی فدرال اکسپرس عمیق یخ زده حمل و نقل راه حل ، ارائه می دهد پایان به پایان خدمات نوآورانه برای حمل و نقل از محصولات بهداشتی حساس به دما در اطراف جهان است. ارائه جدید یک جزء مهم از گسترده تر فدرال اکسپرس بهداشت و درمان راه حل مجموعه ای از خدمات را برای مشتریان در علوم زیستی و صنایع biopharma است .

راه حل استفاده از نیتروژن مایع و خشک و بخار است که نگهداری یک درجه حرارت از زیر -150 درجه سانتیگراد به مدت 10 روز با استفاده از CryoPort اکسپرس ® خشک اهرم . بر خلاف یخ خشک، این فن آوری به عنوان غیر خطرناک طبقه بندی شده ، را حذف پیچیدگی های مرتبط با این که به عنوان کالاهای خطرناک طبقه بندی شده. علاوه بر این، روند کلی ساده است. مشتریان سفارش آنلاین از طریق فدرال اکسپرس پورتال سفارشی. فدرال اکسپرس فراهم می کند ظرف پیش شرطی برای مشتری به بار محصول حساس به دما است. فدرال اکسپرس و سپس ارائه ظرف به مقصد نهایی خود را در حالی که به طور فعال نظارت بر حمل و نقل و مداخله در صورت در حمل و نقل مورد نیاز است. در نهایت، فدرال اکسپرس میدارد تا ظرف و بازده آن برای نوسازی .

"فدرال اکسپرس عمیق یخ زده حمل و نقل راه حل ترکیبی از فن آوری و خشک و بخار نوآورانه با اعتبار فدرال اکسپرس مدیریت تدارکات به مشتریان با ارائه بالاترین سطح از یکپارچگی و امنیت بالا ارزش خود را از محموله های یخ زده در سراسر جهان ، گفت:" راج Subramaniam می ، معاون رئيس جمهور ارشد از بازاریابی جهانی برای فدرال اکسپرس . " این واقعا یک راه حل کامل است که موجب گسترش خدمات در حال حاضر ما شما را به مشتریان بهداشت و درمان ما، به آنهاصلح و حتی بیشتر از ذهن داشته باشند. "

مشتریان درگیر با آزمایش های بالینی ، تشخیص ، بیوتکنولوژی و یا ساخت دارو از راه حل با ویژگی ها و مزایای زیر بهره مند شوند :

تا 10 روز از زمان ( < - 150C ) برگزاری برای حمایت از حرکت های پیچیده بین المللی

رفع یخ خشک ، از بین بردن نیاز به محموله دوباره یخ و یا خرید ، موجودی و مدیریت جعبه عایق

بدون نیاز به آموزش کارکنان در دست زدن به مواد خطرناک

اثرات زیست محیطی کاهش می یابد از ظرف کالاهای غیر خطرناک است بازیافت و نیتروژن مایع تبخیر و بدون خطر

نظارت فعال و مداخله از مبدا تا مقصد ، ایجاد شفافیت به محموله از طریق اولویت فدرال اکسپرس هشدار ( SM ) خدمات

"ما از مشتریان شنیده ام که آنها می خواهند جایگزین ساده تر برای حمل و نقل از محصولات حساس به دما را حذف پیچیدگی های درگیر با یخ خشک ، گفت:" کارل آسموس ، معاون رئيس جمهور از توسعه بازار بین المللی FedEx.The فدرال اکسپرس عمیق یخ زده حمل و نقل راه حل تحت طبقه بندی شده انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی ( IATA ) به عنوان محموله کشتی خشک غیر خطرناک و الزامات که مسئولیت رسیدگی به هر دو مواد عفونی ( UN3373 ) و نمونه های بالینی غیر عفونی .

            " این سرویس جدید است نه تنها غیر خطرناک ، اما آن را نیز از طریق استفاده از یک ظرف قابل بازیافت و نیتروژن مایع ، که بدون ضرر به تبخیر را کاهش می دهد اثرات زیست محیطی . ما دریافته ایم که مشتریان درک آن است که یک راه حل پایان به پایان است که در سطح فدرال اکسپرس از کیفیت آنها را درک کرده اند از تیم راه حل های بهداشت و درمان ما حمایت می شود ، " آسموس اضافه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فدرال اکسپرس عمیق یخ زده حمل و نقل راه حل ، مشتریان می توانند با شماره تلفن 1 -800- GoFedEx ( 1-800-463-3339 ) با حرفه ای فروش متصل می شوند.

 

درباره فدرال اکسپرس بهداشت و درمان راه حل

فدرال اکسپرس بهداشت و درمان راه حل است که به ارائه خدمات تخصصی به صنعت بهداشت و درمان متعهد است. علاوه بر خدمات حمل و نقل هسته ای، فدرال اکسپرس نیز ارائه می دهد راه حل های سفارشی از جمله زمین با دمای کنترل شده و حمل و نقل هوایی ، درجه بالایی از دید و انطباق با نظارت 24 ساعته ، و راه حل پایان به پایان که مسئولیت رسیدگی به ذخیره سازی، تحقق و توزیع موجودی . از جمله ویژگی های هواپیمای جدید بوئینگ 777F که بین ایالات متحده و آسیا مستقر نیز بهره مند شوند مشتریان مراقبت های بهداشتی که نیاز به حمل و نقل بار کوتاه تر و وانت بعد. تیم پشتیبانی بهداشت و درمان اختصاص داده شده کار دست در دست با شرکت های مهندسی راه حل ایده آل برای کمک به مشتریان بهداشت و درمان باقی بماند رقابتی می باشد.

 

 درباره فدرال اکسپرس

 

فدرال اکسپرس شرکت (NYSE: FDX ) فراهم می کند مشتریان و کسب و کار در سراسر جهان با مجموعه گسترده ای از حمل و نقل، تجارت الکترونیک و خدمات کسب و کار . با درآمد سالانه 37 میلیارد دلار، این شرکت ارائه می دهد برنامه های کاربردی کسب و کار یکپارچه از طریق شرکت های عامل رقابت جمعی و مدیریت مشارکتی ، تحت نام تجاری احترام فدرال اکسپرس . همواره در میان کارفرمایان شگفت انگیزترین و قابل اعتماد در جهان رتبه بندی شده، فدرال اکسپرس ، الهام بخش بیش از 285،000 تن از اعضای تیم خود را به باقی می ماند " کاملا مثبت " با تمرکز بر ایمنی، بالاترین استانداردهای اخلاقی و حرفه ای و نیازهای مشتریان و جوامع خود را . برای اطلاعات بیشتر، news.fedex.com مراجعه کنید.

 

مهدی بازدید : 15 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

spinalimplant_narenji_ir.jpg

محققان استرالیایی در حال آماده به انجام آزمایشات انسانی سال آینده از یک تراشه هوشمند، که، هنگامی که در نخاع گذاشته، می تواند اندازه گیری و متوقف کردن سیگنال های درد را از سفر به مغز می شود. 

این فن آوری، با هدف قرار دادن درد مزمن، در سیدنی استرالیا توسط ملی ICT استرالیا (NICTA) در طول دو سال گذشته توسط کارشناسان در مهندسی پزشکی، برق، و مکانیک، و همچنین تکنولوژی نساجی و نرم افزار برنامه های کاربردی توسعه داده شد. 

تراشه های هوشمند است را به یک دستگاه سازگار است، که یک کمی کوچکتر از سر یک بازی قرار داده است. زن و شوهر از این دستگاه ها را به یک میکرو سرب 1.22mm گسترده ساخته شده از نخ پلیمر و سیم های الکترونیکی دوخته. این سیم ها را به ستون فقرات وارد می شود (یا هر جای دیگر) و متصل به یک دستگاه که شامل یک باتری و یک پردازنده کامپیوتر است. باتری را می توان به صورت بی سیم شارژ می شود.

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

مهدی بازدید : 7 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

rat_up.jpg

 

 

هدایت بازدید کننده در مرکز تحقیقات سرطان فرد هاچینسون علامت گذاری راث، یک زیست شناس 50 ساله با پیشانی بلند ، مو قرمز نازک شدن و لبخند کنایه امیز دائمی است. او دستیار او، جنیفر بلک وود می پرسد ، اگر موش آماده است. این است . او تبدیل می شود شماره گیری ، و محفظه مهر و موم شده شروع به پر کردن با گاز سمی - سولفید هیدروژن است. در هر اونس می تواند ده ها تن از مردم را بکشند.

 

موش بوییدن و هوا چند بار، و در عرض یک دقیقه ، جنبش به طور طبیعی انقباض خود را تقریبا هنوز هم می باشد. در یک مانیتور نشان می دهد که سرعت خود را از تنفس، خطوط مانند یک شیب کوه شیب دار نگاه کنید، پایین رفتن .

 

در نگاه اول، که به نظر می رسد بد است. ما نیاز به اکسیژن را به زندگی می کنند. اگر شما آن را برای چند دقیقه می کنید - به عنوان مثال، اگر شما ایست قلبی یا زخم گلوله بد رنج می برند - شما می میرند. اما چیز دیگری که در داخل این موش . او مرده است ، در بستر مرگ است نیست. به همین دلیل ، برخی از مردم فکر می کنم ، آینده طب اورژانس است .

 

ببینید، راث فکر می کند که او نمیفهمد پازل . "در حالی که این درست است که ما نیاز به اکسیژن را به زندگی می کنند، آن را نیز سم ،" او توضیح می دهد . دانشمندان شروع به درک که مرگ توسط محرومیت از اکسیژن خود را ناشی نیست، بلکه زنجیره ای از واکنش های شیمیایی مضر که توسط به شدت رها سطح اکسیژن باعث شده است.

 

چیزی است، آن دسته از واکنش نیاز به حضور برخی از اکسیژن است. سولفید هیدروژن طول می کشد محل اکسیژن ، جلوگیری از این نوع واکنش از وقوع است. بدون واکنش زنجیره ای، بدون مرگ سلولی . بیمار زندگی می کند. سازمان دیده بان ویدئو بیشتر در مورد یک دانشمند تعلیق انیمیشن »

 

آموزش اینترنت همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 2,237