loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 2 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

iHealth Blood Pressure Dock

 

مانیتور فشار خون خانه گاهی اوقات می تواند گران قیمت و یا سخت استفاده می شود، اما بارانداز فشار خون iHealth برای دستگاه های iOS را می سازد در نظر گرفتن فشار خون شما و ارسال نتایج به دکتر خود را فوق العاده آسان، برای یک قیمت بسیار مناسب. این شهر همچنین دارای جایزه اضافه شده بودن کاملا کاربردی (و جذاب) اسکله IOS، بنابراین شما می توانید دستگاه خود را شارژ در زمانی که شما مشغول نگرانی در مورد فشار خون شما نیست.

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

Withings Smart Body Analyzer (WS-50)

 

Withings امید به بهبود بخشیدن به مقیاس بدن محبوب خود را با هوشمند بدن تحلیل، اضافه کردن قابلیت اندازه گیری شرایط ضربان قلب، چربی و محیط - ترکیب که با برنامه های بهبود یافته، و هوشمند بدن آنالیز اگر شما نیاز به انتخاب جامد می شود معیارهای پیشرفته داده ها برای کمک به شما از دست دادن وزن است. قیمت ممکن است کمی خارج از قرار دادن، اما FIT TECHNICA می گوید که قطعا احساس می کند مانند "مورد کیفیت." گرفتن مقیاس بالا و در حال اجرا ممکن است کمی "بیشتر درگیر،" اما لپ تاپ مجله می گوید که تنها شما را "بدون دردسر 5 دقیقه." اگر شما فقط به دنبال پیگیری وزن خود را بدون هیچ گونه اندازه گیری های دیگر، پرداخت 150 دلار برای مقیاس احتمالا برای شما نباشد. اما، اگر شما عشق داده ها و تجزیه و تحلیل پیشرفت هدف خود با درجه ای از دقت، Withings دوباره دوباره ساخته شده یک مقیاس است که به وعده های خود عمل کند، و پاکت پی سی-پرز "نمی تواند از یک مجموعه بهتر از مقیاس های دیجیتال فکر می کنم."

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 16 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

Dell UltraSharp U2312HM

 

دل Ultrasharp U2312HM خواهر و برادر کمی کوچکتر از U2412M-gdgt توصیه می شود است. این همان زاویه بزرگ نمایش، تولید مثل رنگ خوب است، و همان مجموعه ای از ورودی (DVI، DisplayPort را، VGA). شما می توانید هفت از حالت عمودی به افقی گردان مانیتور، فقط به عنوان شما می توانید با U2412M. بنابراین، آنچه که متفاوت است؟ در واقع، این مانیتور یک صفحه نمایش 23 اینچی است، انتظار: کاهش از U2412M 24 اینچ و به فروش می رساند برای حدود 50 دلار کمتر است. ما فکر می کنیم که اینچ اضافی از فضای صفحه نمایش به ارزش آن است، اما اگر شما می خواهید برای صرف کمی کمتر - یا املاک و کمی کمتر واقعی موجود در روی میز کار خود را، U2312HM است که هنوز هم انتخاب خوبی است.

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 9 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

Philips Fidelio HTL9100

 

 

این یک soundbar بر خلاف هر گونه دیگر است. در مواجهه با آن، HTL9100 soundbar تک جعبه به طور منظم، طراحی شده برای نشستن با احتیاط در اتاق نشیمن و انفجار از قدرتمند صوتی سینمای خانگی است. 

اما این soundbar پنهان یک راز، یعنی یک جفت بلندگوی بی سیم قابل جدا شدن که ارائه همهجانبه با کیفیت 5.1 بدون توجه به جایی که آنها در اتاق قرار می گیرد. فیلیپس خواستار این صدای فراگیر در تقاضا. 

 

به این ترتیب شما را به بهترین از هر دو جهان را دریافت کنید - راحتی بدون درهم و برهمی از soundbar و درست تجربه صدای فراگیر از یک سیستم 5.1. برای تلفن های موبایل بزرگ بر روی کاغذ - بیایید ببینید که چگونه آن را در عمل به کار می کند ...

 

مانند برادر کوچک آن، HTL5120 - soundbar مقرون به صرفه است، اما بسیار موثر برای پول - HTL9100 نظر می رسد مانند میلیون دلار است. این دستور، اغلب در پارچه سیاه و سفید پوشش داده شده با پانل های فلزی براق زرق و برق دار تقسیم دو طرف و براق پانل های سیاه و سفید در هر دو انتهای نوار. تنظیم به پانل براق است یک ردیف از چراغ، که نشان می دهد ورودی های انتخاب شده، حالت های صدا و سطوح حجم - هیچ پانل صفحه نمایش وجود دارد.

iewed از سمت، HTL9100 است 'ایرفویل شکل، که به معنی آن را به آرامی شیب به سمت بالا هنگامی که بر روی یک پایه تلویزیون قرار می گیرد. اما آن را فقط برای نشان نمی - فیلیپس می گوید: این شکل نیز مانع از ساخت تا از امواج است که می تواند رنگ صوتی باعث ایستاده. 


 

متناوبا شما می توانید آن را به صورت عمودی بر روی دیوار سوار با استفاده از کیت عرضه شده (آن را طراحی شده برای مطابقت با تلویزیون های 46in و بالاتر)، اما بخش هوشمندانه این است که HTL9100 تشخیص است که راه آن را به لطف نصب ساخته شده در حسگر چرخش، که با استفاده از هوشمند برابری برای بهینه سازی صدا درآمده است.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 

Braven 650

Braven 650 سخنران محکم است، همه کاره، بزرگ، صدایی قابل حمل بلوتوث و یک رقیب شایسته برای gdgt است باید دارای استخوان فک Jambox. این یک مجموعه بزرگ از ویژگی های مفید، از جمله بلندگو، شارژر USB برای دستگاه های تلفن همراه خود را، و توانایی به گل افتاب گردان به دیگر Bravens برای قدرت اضافی زنجیر. این کمی بزرگتر از Jambox، اما هنوز هم بسیار قابل حمل، و به اندازه کافی با دوام برای رفتن در هر نقطه آهنگ های خود را به شما طول می کشد.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 7 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
 
 
Dropcam Pro
جدیدترین دوربین Dropcam را ارائه می دهد کیفیت تصویر بزرگ در بسته کاربر پسند. در حالی که یک نام مانند "طرفدار" به معنی سطح بالاتری از کیفیت، این دوربین بیش از زندگی می کند تا نام مورد، با اندیشه پلیس تماس از تصاویر خود را "بسیار لعنتی ستاره ای" و "بزرگ" فیلم با کیفیت. مجله لپ تاپ های بهبود در تیراندازی شب قرار گرفته بود، با این تفاوت که "شب و روز،" و اشاره کرد که افزایش دید در شب طرفدار می سازد آن را "بسیار آسان برای تشخیص اشیاء." CNET نیز با خوشحالی به توجه داشته باشید که نرم افزار همچنین دارای "بهبود کیفیت صدا" که با بهبود در تصویربرداری بود. در حالی که برچسب قیمت 200 $ باعث نمی شود Dropcam طرفدار خرید آسان برای اکثر مردم، کسانی که مایل به پوسته از خمیر داده نمی شود را با عملکرد عالی خود را در تمام شرایط روشنایی دهید.
مهدی بازدید : 20 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

Sennheiser PC 363D

SENNHEISER PC 363Dبازی بررسی هدست - تنها بازخورد منفی است که علاقهمندان به بازی در هدست Sennheiser این بازی PC 333D (بررسی از من Sennheiser این PC بررسی 333D) به حال این است که چگونه تنگ هدست است به سر. تیم طراحی در Sennheiser این به نظر می رسید به گوش دادن به بازخورد کاربران و ساخته شده است هدست بازی همه جدید است که نه تنها راحت تر، اما برای تلفن های موبایل به خوبی به عنوان PC 333D با پاسخ فرکانس بالاتر است.

 

PC 363D از Sennheiser این همچنین شامل یک کارت 7.1 USB صدا با تکنولوژی صدای دالبی و لغو میکروفون سر و صدا.

 

مهدی بازدید : 7 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

این MFP متعادل ارائه می دهد خروجی بسیار عالی، عملکرد خوب، و هزینه های جوهر کم، و آن را به خوبی برای یک دفتر کوچک و یا یک خانواده شلوغ مناسب است.

 

200 دلار (به عنوان از 2010 مه 26)، کانن Pixma MX870 چاپگر چند منظوره جوهر افشان رنگی ارائه می دهد بسیاری از ویژگی های و کارایی برای پول، به ویژه برای کوچک دفتر و یا منزل دفتر کاربران. قیمت جوهر آن خوب است، بیش از حد.

یکی از چندین MFPs جوهر افشان جدید کانن در ماه های اخیر معرفی شده، نقره ای (با لهجه سیاه و سفید) Pixma کانن MX870 هر دو ورزشی و ساده در طراحی است. دکمه های بزرگ در کنترل پانل جلو به شما اجازه می آورد تا توابع خود را بزرگ (کپی، فکس، اسکن و خواندن حافظه کارت)، و منوها در LCD رنگی 2.5 اینچ به نظر می رسد. افزایش سنتی چهار راه دکمه ناوبری برای حرکت سوپاپ ماشین چرخ اسکرول در اطراف لبه آن است اگر شما ترجیح می دهند از طریق گزینه آچار. 'OK' را فشار دهید اشغال وسط منو های چوب زیر گهواره.

 

عملکرد MX870 بیش از کافی برای یک دفتر کوچک است. در هر دو PC و سیستم عامل های آزمون مک، صفحات ساده متن در نرخ 6.4 صفحه در دقیقه پدید آمده است. صفحات رنگ 1.8 پی پی ام بر روی PC و کمتر از 0.5 ppm در مک به طور متوسط. همچنین در مک، اسکن کردن یک عکس 7.5 توسط 9.9 اینچ در 600 نقطه در اینچ به طور متوسط ​​در حدود 45 ثانیه، در حالی که اسکن عکس 4 توسط 6 اینچ در 1200 نقطه در اینچ و جو در زمان حدود 90 ثانیه صورت گرفت. چاپ رنگی در هر دو کاغذ ساده و عکس به حال غنی، رنگ صاف، و صفحات نوشته سیاه و سفید و تیز نگاه کرد. فقط گوشت گاو درگیر اسکن رنگی ما: در تنظیمات پیش فرض، آنها بیش از حد تاریک بود، و به ظاهر شدن در یک روز بارانی به گلوله بست.

 

ویژگی های کسب و کار پسند فراوان: شما می توانید از طریق اترنت، USB، یا Wi-Fi متصل شوید. پخ تخت پوشش اسکنر شامل foldout، 35 ورق فیدر اتوماتیک سند، یک ویژگی ضروری برای هر دفتر. مطمئن PIXMA MX870 همچنین دارای ظرفیت کاغذ غیر منتظره ای سخاوتمندانه، با 150 برگ کشو undermounted فقط برای کاغذ ساده، به علاوه یک سینی عمودی عقب 150 برگ برای تغذیه تمامی انواع دیگر رسانه ها. duplexer اتوماتیک کمک می کند تا به شما پول و درختان را نجات دهد. این واحد حتی سینی خروجی جلو قبل از چاپ پایین تر به صورت خودکار. (". باز کردن درب خلیج غلاف، HAL") کارت خوان جای CF، MS، و فرمت های SD. شما یک آداپتور شخص ثالث برای xD و لازم است. همچنین یک پورت PictBridge وجود دارد. کانن به فروش می رساند یک آداپتور بلوتوث (BU-30) 50 دلار.

 

مطمئن PIXMA MX870 دارای کارتریج جوهر مجزا برای هر رنگ است. سیاه و سفید رنگدانه (PGI-220) هزینه $ 15 و است specced به مدت 324 صفحه، و یا 4.62 سنت در هر صفحه. فیروزه ای، بنفش، و زرد CLI-221 کارتریج دلار هزینه هر کدام 13 و باید برای 510-535 صفحه هر، که از آثار به حدود 2.5 سنت در هر رنگی در هر صفحه آخرین. با مشاهده یک صفحه چهار رنگ را در مورد 12.4 سنت هزینه. طول می کشد عکس CLI-221 اراده سیاه و سفید حدود 814 عکس 4 توسط 6 اینچ، با حساب کانن.

 

 

مطمئن PIXMA MX870 یکی از MFPs جوهر افشان بهترین و متعادل که ما اخیرا تست شده است. این ارائه عملکرد خوب و ویژگی های خوبی برای قیمت می باشد. در حالی که دستگاه است بهترین راه حل برای یک دفتر کوچک و یا خانه مناسب، اسلات رسانه ها و خروجی رنگ مناسب آن را برای یک خانواده شلوغ و مفید نیز هست.

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز


مهدی بازدید : 11 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Logitech K270

این صفحه کلید بی سیم است یکی از بهترین شما پیدا کنید، اما آن را به خوبی ممکن است ارائه بهترین مقدار است. با وجود برچسب قیمت 25 زیر $ آن، آن را شامل کوچک گیرنده USB وحدت لاجیتک، که می تواند چند دستگاه های ورودی بی سیم، از جمله موش، صفحه کلید، و مک را تشخیص دهد. این می تواند تا دو سال در یک مجموعه واحد از باتری های AA را اجرا کنید، تا کامل اندازه، کلید به خوبی فاصله، و با سه سال گارانتی حمایت می شود، در پایان آن، به شما اطمینان باید قادر باشد که به شما می گویم می شود ارزش پول خود را از آن را کردم.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 8 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Sennheiser CX 300 II

 

برای زیر 40 دلار، CX 300 مؤسسه ارائه با کیفیت خوب صدا، و قوی، اما گسسته نیست، باس. با وجود قیمت پایین آنها، این از earbuds نیز آمده است سه مجموعه از گوش بند قابل جابجایی برای کمک به شما بهترین جا دریافت کنید. در حالی که برخی از کاربران ممکن است کابل نامتقارن کمی بی دست و پا، این هنوز یک گزینه عالی اگر می خواهید به جای از earbuds که با دستگاه پخش رسانه ای خود آمد، و نمی خواهید به صرف به همان اندازه که شما انجام بر روی دستگاه پخش خود را.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 2,200