loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 4 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

WobbleWorks 3Doodler

 

من کمی منصفانه از زمان صرف تلاش برای توضیح WobbleWorks 3Doodler به مردم در طول سال گذشته یا ​​بیشتر. توصیف من به طور کلی بین کمی گمراه کننده "قلم 3D چاپ" این شرکت جایگزین را به "به نوعی تفنگ چسب داغ ذوب پلاستیک، بنابراین شما می توانید در هوا بنویسید." را حس می کند، درست است؟ این شرکت هم بسیار مشکل دریافت پیام در سراسر ندارد، هر چند: آن حیرت انگیز $ 2،300،000 در Kickstarter پس در ابتدا فقط برای 30.000 $ هدف مطرح شده است. و واقعا، این ممکن است دقیقا عجیب محصول که آن را ضربه فراری با جامعه crowdfunding در وهله اول ساخته شده است. 

 

در دنیای گوشی های هوشمند lookalike، قرص و حتی 3D پرینتر، 3Doodler ارائه می دهد چیزی منحصر به فرد، اجازه دادن به کاربران ایجاد آثار جدید عجیب و غریب از هنر - و این کار را با یک قیمت به ظاهر منطقی از $ 99. قلم به نظر می رسد مانند آن را ممکن است "با تکنولوژی هدیه برای متشکریم که همه چیز را" عنوان خوبی پیچیده دارند (هر چند تنها حامیان آن را در زمان برای تعطیلات را دریافت کنید - بقیه از ما باید برای دیر زود منتظر بمانید 2014 ورود) اما crowdfunding فیلم ها به کنار، چگونه به خوبی آن را در واقع کار می کند؟ آیا واقعا راه هوشمند به صرف بنیامین؟ از همه مهمتر، آن است که در واقع هر سرگرم کننده

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 

DIRECTV Genie (HR34)

در حالی که این غیر ممکن است به صرف زمان معنی دار با تمام تغییرات ارائه شده توسط شرکت های کابلی در سراسر کشور، جن به راحتی خود را از سایر DVR ها ما تلاش کرده ایم متمایز می کند. برای شروع، یک DVR کل خانه همیشه برنده خواهد قلب خود را نسبت به جایگزین - فرض کنید شما بیش از یک TV، البته. اضافه کردن به ویژگی های منحصر به فرد مانند DoublePlay و QuickTune و با یکی از بهترین برنامه های همراه اپل که ما استفاده می شود ترکیب آنها را، و ما می خواهم که به می گویند که جن تقریبا outshines هر DVR ارائه دهنده ما همیشه استفاده می شود. تنها استثنا خواهد بود هاپر، ارائه می دهد که بسیاری از قاتل ویژگی های منحصر به فرد، از جمله هر زمان ژگ و قابلیت های Slingbox به طور کامل یکپارچه شده است. تصمیم گیری در بین جن و هاپر آسان نخواهد بود. پس با مایکروسافت تمام اما رها کردن ویندوز مرکز رسانه ها و با استفاده از ویدئو هنوز آزاد مشتریان کل خانه DVR آن نیست، بهترین DVR کل خانه در ایالات متحده واقعا پایین به دو ارائه دهندگان ماهواره ای آمده است. 

 

DirecTV به جن ارائه در تمام راه راست، به طوری که آن را فراهم می دلیلی برای تغییر ارائه دهندگان. البته، تجربه کاربر است که همه چیز نیست و بسیاری دلایل دیگر برای انتخاب ارائه دهنده وجود دارد؛ قیمت، در دسترس بودن محلی، خدمات، پشتیبانی و کیفیت تصویر به نام چند. بنابراین در حالی که همه این عوامل می تواند تا حد زیادی از بازار به بازار متفاوت است، رابط کاربر را لذت بخش در هر اتاق از خانه خود، کامل شامل راهنمای و برنامه های همراه بزرگ باید به شما با توجه به یک سوئیچ.

 

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Barnes & Noble nook Simple Touch

 

اگر شما به دنبال به خواننده کتاب های الکترونیکی - یک قرص نیست و یا یک دستگاه پخش رسانه ای قابل حمل - شما نمی خواهد به اشتباه با قطعه زمین پیش امده لمسی ساده. با میلیون ها نفر از عناوین موجود، عمر باتری دو ماه، و یک رابط آگهی رایگان، آن را بهینه سازی شده برای نگه داشتن شما را خواندن.

 

 


مهدی بازدید : 8 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Dell XPS One 27

 

اغلب رایانه های شخصی همه در یک دریافت در مقایسه با نیکل اپل، و تقریبا همه در نهایت سقوط کوتاه در مقایسه. دل XPS یکی از 27 در واقع ممکن است تغییر کند که.PC در اطراف یک با رزولوشن بالا 2560 x 1440 صفحه نمایش 27 اینچ ساخته شده است، و دارای یک پورت HDMI برای اضافه کردن یک صفحه نمایش دوم. این شامل بسیاری از ویژگی های یک را در یک PC نسل فعلی انتظار می رود، از جمله USB 3.0 پورت، گزینه ای برای اضافه کردن یک پردازنده سریع اینتل پیچک پل و درایو Blu-ray اختیاری است. این دسته گرافیک بسیار خوب، و شامل طیف وسیعی از ویژگی های سرگرمی گرا، از جمله ساخته شده در تیونر HDTV، و هر دو HDMI و ورودی هم محور، که به شما اجازه استفاده از صفحه نمایش XPS یکی با جعبه کابل و یا دیگر periphera

 

آموزش اینترنت همراه اول


 

 

 

 

 

 

مهدی بازدید : 12 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی: پخش 3بلو ری. خروجی دوقلو HDMI و 7.1 ناشران آنالوگ. شبکه جریان از رایانه های شخصی و درایوهای NAS. ویرا اتصال، از جمله اسکایپ و iPlayer بی بی سی. پشتیبانی از چهار مته سوراخ کردن قهوه ای DACS 192kHz/32-bit. کنترل گوشی. کنترل از راه دور صفحه لمسی. ساخته شده در Wi-Fi را. بالا وضوح صدا پلاس و صدا لوله دیجیتال

تولید کننده: پاناسونیک

 

پاناسونیک DMP-BDT500 - طراحی و ارتباطات

اولین دستگاه پخش بلو ری پاناسونیک، DMP-BD10، بدون شرمندگی بالا پایان ماجرا بود، و از آن پس نمونه کارها خود شده است با عرشه به طور مشابه علاقه مندان متمرکز مانند DMP-BD30 و DMP-BDD300 (اولین 3D-آن فلفلی پخش کننده قادر است).

 

 

این بازیکنان همیشه یک ویترین برای پیشرفته ترین نوآوری های بلو ری پاناسونیک و تکنولوژی تصویر سلام، دف بود. اما در چند سال گذشته پاناسونیک را رها کرده است این رویکرد، با تکیه بر بازیکن انبوه مانند DMP-BDT310 به انجام وظایف گل سرسبد.

 

در این سال هر چند، ما خوشحالیم که پاناسونیک به ارمغان آورده است پشت یک ماشین گل سرسبد مناسب، لذیذ پاناسونیک DMP-BDT500 است. این بازیکن، حق بیمه است با تمام تکنولوژی برش لبه پاناسونیک را ارائه کرده است، با توجه خاص بر روی توانایی های صوتی خود را lavished کهنه. 


طرح 

اما مزیت اصلی آن است که بیش از بقیه از محدوده کیفیت ساخت فوق العاده آن است. ساخت و ساز آن قابل توجه است، احساس قوی و سنگین زمانی که شما آن را از لطف جعبه به پوشش زبر و بشقاب بالا خار بلند - با وجود آن که هیچ بازی برای امثال کمبریج صوتی 651BD یا Denon از DBP2012 است. 


مشاهده شده جلو در، برس نوار در حال اجرا نقره در پایین نیام آینه باعث می شود آن قابل ملاحظه و جذاب. احتمالا زیباترین پاناسونیک تا به حال طراحی شده است. این صفحه مقابل افت به فاش کردن شکاف کارت SD، پورت USB و محل قرارگیری دیسک. 


اتصالات 

 

وضعیت حق بیمه پاناسونیک DMP-BDT500 همچنین انتخاب از بالا به کشو از پریز برق در پانل پشتی تضمین می کند. این موارد شامل دو خروجی HDMI، که زندگی را ساده تر اگر گیرنده AV شما از 3D پشتیبانی نمی کند. اکثر علاقه مندان به احتمال زیاد علاقه مند به این بازیکن احتمالا در حال حاضر خواهد خود را به گیرنده سازگار است، ولی برای کسانی که تمایلی به رها کردن آمپر میراث گرامی خود نمی خواهد که به نگرانی در صورتی که می خواهید به تماشای 3D با صوتی HD. آنها توسط مجموعه ای از خروجی آنالوگ 7.1 کاناله حمایت، با خروجی استریو آنالوگ دو برابر به عنوان کانال های عقب را احاطه کرده.

 

 

 

مهدی بازدید : 9 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

Panasonic Smart VIERA ST60 Series

 

 

سری ST60 پاناسونیک است که به خوبی زیر شرکت VT60 شاخص و مدل ZT60 قیمت، با این حال، به عنوان TelevisionInfo.com می گوید، "بسته بندی شده به آبشش با ارزش است." این مجموعه، با توجه به HD گورو، دارای "بهترین تصویر کلی از هر HDTV ما تا کنون بررسی کرده ایم،" و "مجموعه معیار برای عملکرد HDTV با رنگ عالی، پردازش سیگنال با کیفیت بالا / upconversion، سیاه پوستان عمیق تیره و وضوح حرکت دقیق "FlatPanelsHD نیز دوست دارد ST60، و آن را "TV شگفت انگیز" و می گوید که "گران تر تلویزیون های بالا پایان پاناسونیک به خوبی می تواند یکی از سخت ترین رقبای در رده خود را با ST60 داشته باشد." در حالی که برخی از منتقدان در بر داشت تلویزیون های هوشمند ST60 امکانات وجود ندارد، که به اندازه کافی برای کاستن از کیفیت تصویر و ارزش آن نیست. به عنوان HD گورو آن را قرار داده، "آن را به سادگی سرقت."

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 6 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

Plantronics Voyager PRO HD

 

 

این هدست بلوتوث ارائه می دهد کیفیت صدای عالی و برخی از ویژگی های منحصر به فرد، از جمله توانایی برای فعال سازی به طور خودکار زمانی که شما آن را در، و با روشن کردن بلندگوی گوشی شما را به پشت در زمانی که شما آن را خاموش. همه در همه، این یک هدست خوب با امکان معامله شکن برای برخی از کاربران است: آن بزرگ است. غول نشده، بیش از خود را سر بزرگ، اما هنوز هم بزرگتر از بسیاری از هدست بلوتوث. نه، شما نمی خواهد برسد که شما در حال کار در یک مرکز تماس هنگامی که شما این را می پوشند. اما شما نمی خواهد برسد که شما در حال صحبت کردن به خودتان یا - که برای برخی از کاربران ممکن است به اندازه یک چیز خوب بعد از همه.

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 9 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

 

GoPro Hero3

کانن LEGRIA HF G30: حالت های عکسبرداری 

طیف گسترده ای از حالت های عکسبرداری در دسترس هستند، با هر دو AVCHD و گزینه های MP4.AVCHD 2.0 گزینه ها از 5Mbits/sec در 1440 X 1080، به HD کامل در 17 و 24Mbits/sec، و پس از آن حالت 28Mbits/sec 50P کامل HD نیز هست. شما می توانید صوتی LPCM غیر فشرده با دو حالت با کیفیت بالا ضبط، بیش از حد. 

 

گزینه های MP4 می باشد حتی گسترده تر. یک حالت 35Mbits/sec 50P کامل HD، به علاوه 17 و 24Mbits/sec کامل HD در 25p وجود دارد. اما شما همچنین می توانید در 720p با 4Mbits/sec نرخ داده، و 640 * 360 در 3Mbits/sec گرفتن. شما همچنین می توانید بین 50i می را انتخاب کنید در هم آمیختن و PF25 گزینه های نرخ فریم مترقی، اگر چه فقط با AVCHD، به عنوان MP4s و همیشه مترقی. 

 

در مقابل، در حالت MP4 فقط شما می توانید یک ضبط با سرعت بالا 2X یا 0.5 ضبط کند را فعال کنید. به طور موثر، این بدان معنی فیلم 50P در 25p ثبت شده، به دو برابر سرعت پخش، و فیلم های 25p ثبت شده در 50P، برای قاب کامل حرکت کند. شما می توانید این اثرات با فیلم 50P در ویرایش ایجاد است، اما دوم این حالت بدین معناست که شما می توانید فیلم 50P در 48Mbits/sec موثر ضبط، بنابراین کیفیت تصویر بهتر خواهد بود.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

Victorinox Slim

 

 

این ممکن است به عنوان به طور کامل قابلیت به عنوان برادران ویکتورینوکس سوئیس ارتش آن، و قطعا آن را هزینه بیش از مجموعهای از ارزان، دیسک های فلش کم ظرفیت در بازار امروز، اما با ویکتورینوکس لاغر شما آنچه شما برای پرداخت. این یک محکم است، درایو فلش جذاب که شما می توانید به Keychain شما متصل و فراموش کردن است، حتی زمانی که شما پرواز - با وجود نام تجاری ارتش سوئیس، آن چاقو را ندارد، و آن را TSA-امن است.

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول



مهدی بازدید : 6 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

Garmin Vivofit

نگه دارید در حال حرکت. این پیامی است که شما را از هر کسی ارائه توصیه های تناسب اندام این روزها دریافت کنید. این تند و ساده و احتمالا کاملا معتبر است. مشکل این است که می توان آن را نمی توان تعیین نحوه فعالیت بسیار است صرفا بخشی از نیازهای اساسی وجودی ما قبل از ما به بخشی که عنوان فوق العاده، زندگی افزایش ورزش تعداد دریافت کنید. مثل همیشه، فن آوری به نجات. گارمین: در این گردهمایی، آن را به یک ردیاب از یک شرکت با میراث فرهنگی در این فضا است. محصول؟ردیاب تناسب اندام Vivofit.

 

آموزش اینترنت همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 2,228