loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 5 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 در بالا پایان بر اساس LED- تلویزیون، مورد علاقه فوق العاده کیفیت تصویر ما یک نور پس زمینه تمام آرایه با کاهنده های محلی ، که اجازه می دهد تا مناطق مختلف از صفحه نمایش به یکدیگر کم نور به طور مستقل است .

بر خلاف گل سرسبد LED تلویزیون های LG ، سونی، و شارپ نخبگان ، بهترین سامسونگ LED ،UNES8000 هنوز فاقد بخش تمام آرایه ، اما این شرکت می گوید کاهنده های محلی خود را ، با وجود تکیه بر LED ها در اطراف لبه های صفحه نمایش، بهبود یافته است بیش از نسخه سال گذشته است. اتمام شکست ما از LED طرح نور پس زمینه در اینجا برای برخی از پس زمینه .

لقب " میکرو کاهنده نهایی، " از ویژگی های جدید روی صفحه نمایش تقسیم کاهنده تر "مناطق " از گام به پایین " میکرو کاهنده به همراه" بر روی UND8000 2011 و 2012 مدل های UNES7100 و UNES7500 . ما در بر داشت که مناطق بیشتری برابر عملکرد به طور کلی بهتر است (نگاه کنید به شارپ نخبگان ) اما به سختی می گویند که آیا این چیزی که پر واضح خواهد به کاهنده های محلی لبه روشن را ترجمه کنید. در سال 2011 ما دوست طرح سونی لبه روشن کاهنده ، دیده می شود در مدل های مانند NX720 ، بهتر از طرح های مشابه، از LG و Samsug ، پس از آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه "نهایی" کیفیت تصویر UNES8000 می تواند - و این که آیا آن را می توانید غلبه بر مسائل یکنواختیکه گرفتار 2011 UND8000 .

گذشته از کیفیت تصویر، شمع UNES8000 در اضافی . این ارائه می دهد همان تعامل هوشمند کنترل صدا / ژست (از این رو کمی برآمدگی بلندگو / دوربین در بالای قاب ) موجود در UNES7500 اما می افزاید: کنترل از راه دور تخصصی با صفحه لمسی برای انگشت شست - توصیف به CNET به عنوان مشابه صفحه لمسی لپ تاپ را . این شرکت در حال غرق شده است از صفحه کلید QWERTY کامل در بر داشت در 2011 گل سرسبد از راه دور ، با این حال ، به جای رفتن باصفحه کلید روی صفحه . ما فرض می کنیم در دسترس بودن فرمان صوتی keyboarding فشرده کمتر خواهد شد ، با این حال .

طراحی به عنوان تفاوت دیگر بین UNES8000 و 7500 عمل می کند . قاب نازک در سابق تمام فلزی است ، و موضع گسترده امر جدید U شکل است که ما در حاشیه کولر ، به دنبال از عنکبوت چهار پا سامسونگ در گذشته مورد استفاده قرار گرفته است .

قیمت گذاری و در دسترس بودن اعلام نمی شد ، اگر چه من انتظار این و دیگر LED های سامسونگ به عنوان اوایل فوریه 2012 رسند.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

در میان افسانه ای مکالمات ایمیل کارکنان طولانی که ما در اینجا در MakeUseOf ، که واقعا طولانی و واقعا گرم شد در مورد این موضوع از عینک گوگل بود. طرفدار و ضد - به - کارکنان به سرعت به دو اردوگاه تقسیم شده و نبرد آغاز شد. به عنوان درمانگر وبگاه ( و همچنین به عنوان سردبیر و پرستار بچه ) ، من آنها را توصیه به کار کردن تفاوت خود را با نوشتن مقالات در مورد آن، و به همین ترتیب جیمز موظف با نوشتن به همین دلیل او فکر می کند آن را به کار خواهد کرد، کریس توضیح داد که چرا آن خواهد شد بسیار جذاب ، فقیر و دیو به ما گفت چرا از آن او را بترساند ( همه ما به او در آغوش گرفتن گروه اطمینان ) .

من شخصا فکر می کنم عینک در حال رفتن به پا زدن الاغ و زمانی که آنها را برای فروش آمده است ، من احتمالا به سرعت مغلوب وسوسه و خرید خودم یک جفت. اگر چه من آن را ترجیح می دهم اگر آنها به عنوان استاندارد عینک آفتابی به دنبال آمد تا muggers درک نمی کنند چه هستند و سعی کنید به آنها ربودن کردن به صورت من . من در نوشتن و ویرایش ، اما در حال اجرا پس از کسی که عینک من ؟ نه، من و در حال اجرا می باشد بازی خوب نیست. من فقط می خواهم تسلیم شدن نیست و ادعا می کنند یک جفت جدید در بیمه !

امروز infographic ما به تشریح برخی از مزایای استفاده ممکن از پروژه های شیشه ای. برخی از آنهایی که جالب تر از جمله داشتن بازی های مجازی جهان مخلوط با دنیای واقعی، در پایان از قرص های دستی ( می تواند شیشه های گوگل واقعا کشتن اپل ؟ ) و ناوبری GPS مجازی که احتمالا کراوات در با نقشه های گوگل ، اطمینان شما هرگز دوباره از دست داد. یا دست کم ، حصول اطمینان از شما کسی را در صندلی مسافر ندارد با یک نقشه ، شکایت "من فکر می کنم ما در حال رفتن راه اشتباه است ! "

اجازه بدهید به ما در نظرات می دانم آنچه شما در مورد infographic فکر می کنم . آیا گوگل شیشه هرالد در مرحله بعدی از فن آوری و کشتن قرص ؟ و یا آن را در روبات های ترمیناتور خواستار " لباس های خود، چکمه های خود را و موتور سیکلت خود را " طلیعه چیزی بودن ؟

 

آموزش اینترنت همراه اول


 

 

مهدی بازدید : 5 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

می خواهید به جای خود یک ماشین با محدوده میانی و یا 31.5 اینچ 4K مانیتور ؟ که ممکن است مانند یک تماس وحشتناکی دشوار به نظر نمی رسد ، اما بعد از دیدن 150 PPI نمونه دایرکتوری آی تی در کامپیوتکس ، ما تا مطمئن شوید که ما می خواهم با ماشین رفتن نیست . پنهان در زیر یک مورد مهندسی وصف ناپذیر چند پا را از 22 اینچ ICS " قرص " این شرکت یکی از قابل توجه ترین 4K صفحه نمایش دیده ایم بود . دایرکتوری آی تی VP3280 - LED دارای یک پنل LCD 31.5 اینچ ، بسته بندی 8.8 میلیون پیکسل برای تراکم 150 پیکسل در هر اینچ است . این بدان معناست که تصاویر فوق العاده تیز و فریم های پر جنب و جوش - صفحه نمایش قادر به 10 بیتی ارائه 1.07 میلیارد رنگ است . رد پای نسبتا کوچک معنی است که شما در واقع می تواند بسته 3840 x 2160 پیکسل در روی میز کار خود را با یک بیت از اتاق به فراغت .

 

 

صفحه نمایش دیدیم تا به یک پردازنده اینتل Core - I5 شده PC ، که تکرار دایرکتوری آی تی می گویند تنها قادر به پمپاژ هنوز هم عکس ( شما یک پردازنده Core i7 برای ویدئو و یا استفاده از کامپیوتر به طور منظم نیاز ) قلاب شده بود ، اما ما خیلی دوست داشت چه ما دیدیم . تکرار فعلی نیاز به 2X DVI پیوند دوگانه ، اما در آینده می شود سازگار با 2X نمایش از . تکرار دایرکتوری آی تی می گویند که VP3280 ، خواهد شد که نسبت به استودیو های فیلمبرداری ، پخش ، عکاسان و هر حرفه ای دیگر نیاز به 4K صفحه نمایش جمع و جور به بازار عرضه شده ، می تواند تا پایان سال کشتی ، هزینه " در مورد قیمت ماشین . " وجود دارد متاسفانه هیچ راهی برای انجام این کار چیزی عدالت در عکس هنوز و یا ویدئویی ، اما شما می توانید یک ایده مبهم از اینکه چگونه آن را در خرید ما انجام پس از استراحت می کنید .

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

مهدی بازدید : 3 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

تلویزیون گوگل تا به خاموش با وجود بهترین تلاش های LG گرفته نشده است، و در حال حاضر به نظر می رسد تولید کننده کره ای ممکن است به دنبال گزینه های دیگر. با توجه به webOS ملت، گرم (تجسم دوباره متولد از نخل) و LG در حال کار با هم در یک تلویزیون های هوشمند جدید طراحی شده توسط webOS باز کردن. در حالی که webOS یک مقدار زیادی از ابتلا به انجام قبل از آن می تواند تبدیل به یک پلت فرم تلویزیون هوشمند معتبر داشته باشد، برنامه ها مانند Netflix، یوتیوب، و پاندورا ظاهرا برای چارچوب Enyo بازسازی شده. 

 

منابع WebOS ملت می گویند که LG است "راحت با شرایط گوگل برای استفاده از تلویزیون گوگل،" و همچنین داشتن نگرانی های قابل فهم بیش از میزان استفاده از پلت فرم و تهدید اپل از ورود به بازار است. WebOS خواهد بود یک راه غیر متعارف برای مقابله با این ترس ها، اما با بازار تلویزیون های هوشمند هنوز در مرحله نوپای این امکان هر رول از تاس می تواند یک حق. LG و گرم بنا به گزارش ها می خواهید به پرده TV گسترش webOS کردن در CES 2013 - ما قطعا شما علاقه مند به دیدن در صورتی که می آید به تصویب باشد.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

صفحه نمایش zSpace 3-D پیاده سازی اختلاف منظر حرکت های ردیابی حرکات سر کاربر را برای رسیدن به یک سطح جدیدی از رئالیسم (تصویر: Z بی نهایت) 

تعاملی صفحه نمایش های جدید 3-D توسعه یافته توسط راه اندازی کالیفرنیا نامتناهی Z می تواند حرکات دست و چشم را در زمان واقعی ردیابی به کاربران اجازه دستکاری اشیاء مجازی در سه بعد در راه بسیار بصری. صفحه نمایش zSpace می تواند به سطح جدیدی از واقع گرایی به طراحی به کمک کامپیوتر، شبیه سازی واقعیت مجازی، و حتی بازی به ارمغان بیاورد.

 

آموزش اینترنت همراه اول



مهدی بازدید : 9 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

LG الکترونیک وارز گفت: در روز پنج شنبه قبل از دستور برای 55 اینچ تلویزیون های نسل بعدی خود را هزینه بیش از 10،000 دلار شده است 100 ، و شرکت شروع خواهد شد فروش تلویزیون در روز دوشنبه در کره جنوبی آن را به عنوان تلاش می کند به سرقت راهپیمایی در رقبا .

با هدف به شکست دادن رقیب شرکت سامسونگ الکترونیک و صیقل دادن شهرت خود را برای فن آوری تلویزیون ، تولید کننده تلویزیون NO.2 جهان شروع به گرفتن پیش از دستور برای آلی دیود ساطع نور ( OLED ) تلویزیون حدود شش هفته پیش.

با نوک انگشتانش به عنوان فن آوری به احتمال زیاد به جای صفحه نمایش کریستال مایع ( LCD) تلویزیون، مدل OLED LG در هزینه تا پنج برابر بیشتر از معادل LCD با توجه به چالش های تولید صفحه تخت .

سامسونگ هنوز اعلام هنگامی که آن را تولید تلویزیون های OLED را آغاز خواهد کرد .

با توجه به قیمت بالا ، فن آوری جدید بعید است به شدت افزایش حاشیه سود است، اما LG امیدوار استحرکت اولیه به OLED کمک خواهد کرد که آن را زنده سودآوری غرق شدن آن در زمانی که رقبای ژاپنی ها از ین تضعیف سود می برند.

سود دسامبر چهارم در بخش TV LG در سقوط به حدود یک دهم از سطح سال قبل از آن، آن را به عنوان ضربه هزینه های تبلیغاتی در پایان سال فصل تعطیلات .

LG گفت که هدف شد به منظور بالا بردن محموله های تلویزیون صفحه تخت 15 درصد این سال است.

فن آوری OLED بیشتر در مصرف انرژی کارآمد است و تصاویر را با کنتراست بالاتر ارائه می دهد از LCD است و بسیار نازک است که دستگاه های تلفن همراه در آینده تاشو مانند کاغذ خواهد بود .

صفحه نمایش OLED در حال حاضر در محبوب کهکشان S و توجه داشته باشید گوشی های سامسونگ استفاده می شود، اما سازندگان پانل هنوز به چالش های تولید برای کاهش هزینه ها به رقابت با پانل های LCD ، به خصوص برای صفحه نمایش بزرگ برای تلویزیون و مانیتور کامپیوتر .

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

500x_octopus2.jpg

اختاپوس ها برای تشخیص بینندگان تلویزیون را : به نظر می رسد که ترجیح می دهم با کیفیت بالا به تصاویر اشعه کاتدی سنتی ( CRT ) . بیشتر چه، این مطالعه برای اولین بار با استفاده از ویدیو به فوت و فن اختاپوس ، در می یابد که آنها ممکن است جکیل و Hydes از اقیانوس : مهاجم یک روز ، کاهش بنفشه بعدی.

"مردم برای بیش از یک دهه در تلاش برای دریافت پاسخ مناسب رفتاری از اختاپوس و یادبود دیگر با استفاده از فیلم، می گوید:" راجر Hanlon ، یک محقق هشت پا در مرکز منابع دریایی، Woods Hole در ماساچوست ، که در این تحقیق شرکت نداشت . " اما این اولین بار هر کسی تا به آن موفق است . "

اختاپوس غم انگیز ( tetricus هشت پا ) بر اساس یک مطالعه جدید توسط رناتا Pronk در دانشگاه مکواری در سیدنی ، استرالیا، و همکارانش در واکنش به فیلم نشان داده شده در مایع کریستال تلویزیون وضوح بالا ( HDTV ) به عنوان اگر آنها چیزی واقعی دیدن شدند. "آنها پرتاب به جلو برای حمله خرچنگ و برگشت از دیگر اختاپوس ، آنجا که آنها در طبیعت انجام دهید، می گوید:" Hanlon .

 

با کمال تعجب، هشت پا است که در یک روز و با حروف درشت ، پرخاشگری و اکتشافی بود فقط به عنوان به احتمال زیاد به خجالتی، مطیع و ثابت به بعد بود. " این نشان می دهد که هشت پا غم انگیز می کند شخصیت ندارد ، " می نویسد Pronk در مطالعه جدید .

این عدم رفتار سازگار ممکن است به اندازه مغز بزرگ اختاپوس است، نسبت به سایر یادبود مربوط است. مغز بزرگ ممکن است " استطاعت اختاپوس انعطاف پذیری رفتاری قابل توجه است که اجازه می دهد تا آنها را به تغییر رفتار خود انطباقی در طول زمان ، " ارسال محققان .


فقدان شخصیت نمی ممکن است لزوما چیز بدی نیست. آنها در محیط های پویا ( آب های کم عمق ساحلی و صخره های دریایی ) زندگی می کنند و " این شرایط ممکن است برای انعطاف پذیری رفتاری را انتخاب کنید به عنوان افراد پس از آن می تواند بهینه سازی رفتار خود را در انواع شرایط معمولی محیط زیست" . به عنوان مثال، رفتار را انجام shyly ممکن است بهترین پاسخ هشت پا در زمانی که توسط یک شکارچی تهدید ، اما رفتار شجاعانه ممکن است بهترین رفتار در هنگام جستجوی غذا .

هورمون ها ممکن است تغییرات کوتاه مدت در رفتار اختاپوس ' روز به روز رانندگی ، نویسندگان نیز حدس و گمان 

 

فن آوری های ویدئویی جدید مورد استفاده در این آزمایش می تواند به حل و فصل چند بحث به مدت طولانی کمک کند ، می گوید Hanlon . "برای مثال، دانشمندان از سال 1992 مورد بحث یا نه هشت پا می تواند رفتار به سادگی با دیدن یکدیگر یاد بگیرند ، " او می گوید. " این فن آوری خواهد شد بسیاری از درها باز شود. "

 


مهدی بازدید : 4 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

اخیر طرح دعاوی در دادگاه ،اداره غذا و دارو تصریح کرده است که سلول های بنیادی شما می دانید، آنهایی که بدن ما تولید مواد مخدر واقع و موضوع را به نظارت خود را به طور طبیعی ، می باشد. بنابراین می کند که من را مواد تحت کنترل ؟

جنجال عجیب و غریب در سراسر تلاش FDA را برای تنظیم کلینیک Centeno از شولتز در کلرادو که درمان سلول های بنیادی غیر جراحی به نام Regenexx -C انجام می چرخد ​​. این طراحی شده است برای درمان متوسط ​​تا شدید مفاصل ، تاندون ، رباط ، و درد استخوان با استفاده از سلولهای بنیادی بالغ . پزشکان رسم خون شما ، چرخش آن را از طریق سانتریفیوژ ، استخراج سلول های بنیادی و دوباره تزریق آنها را به مفاصل آسیب دیده خود را . با استفاده از مواد مخدر دیگر. بدون مواد مخدر به معنی نظارت FDA و که به خوبی با دولت نشسته است.

FDA از آن زمان استدلال کرد که الف) سلول های بنیادی مواد مخدر و ب) که تحت مقررات FDA قرار می گیرند به دلیل درمانگاه است درگیر شدن در تجارت بین ایالتی . درست است، یک فرآیند در کلینیک با استفاده از مایعات بدن خود بیمار انجام منزله تجارت بین ایالتی ، زیرا با توجه به دولت ، خارج از دولت بیماران با استفاده از Regenexx -C را " کاهش در بازار برای خارج از دولت داروهایی که به تایید توسط FDA . "

 

خنده دار ، که برای تلفن های موبایل کمتر مانند FDA حفاظت از سلامت شهروندان این کشور و بیشتر شبیه به FDA دفاع از چمن اجرای آن است. دو طرف در تضاد بیش از چهار سال در حال حاضر بوده است ، بنابراین ما ممکن است در حالی که باید تا زمانی که ما می دانیم که اگر هر آمریکایی در واقع تبدیل شدن به یک موضوع regulatable خوبی برای نظارت از سوی دولت


آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

خونریزی علت بزرگترین مرگ ضربه قابل پیشگیری است ، و هنگامی که نیروهای مسلح ما هستند در منطقه جنگی، متوقف کردن زخم خونریزی می تواند مشکل باشد . دکتر دنیس Filips ، یک جراح تروما بازنشسته از نیروی دریایی و مدیر عامل شرکت ادمونتون ، بر اساس AB- نوآورانه مراقبت از تروما کانادا ، دیدم تعداد زیادی از خونریزی در حالی که خدمت در افغانستان ، و تعجب اگر می تواند یک راه برای کاهش میزان مرگ و میر از پس از سانحه خونریزی غیر از استفاده از گیتس و عوامل زخم هموستاتیک ، که هم به اعمال است.

 

با الهام از یک کلیپ مو ساده، Filips یک دستگاه به نام ITClamp طراحی شده است. ITClamp اساسا استریل ، گیره پلاستیکی حدود پنج سانتی متر در طول، با سوزن منحنی همراه " فک " از دستگاه. در شرایط تروما ،پاسخ گیره دستگاه در طول زخم . سوزن خمیده و به شکل ITClamp زخم تا در قرعه کشی را به دستگاه و لنگر آن را با حتی فشار ، اجازه می دهد خون در زیر برای ایجاد یک لخته اطراف زخم و کمک به جلوگیری از خونریزی تا زمانی که قربانی به مراقبت های پزشکی بیشتری پیدا می کند .

 

ITClamp می تواند در هر ثانیه اعمال می شود و می تواند توسط اساسا هر کسی که با حداقل آموزش مورد استفاده قرار گیرد . این دستگاه تنها هزینه حدود 65 $، پس از آن مقرون به صرفه برای واحدهای نظامی ، بیمارستان ها، و امدادگران در هر نقطه ، اما هنوز برای روشن شدن فرایند نظارتی قبل از آن در دسترس می شود .

 

آموزش اینترنت همراه اول


 

مهدی بازدید : 14 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تشکیل پلاکهای آمیلوئید و دولایه ای های نوروفیبریلاتوری تصور به منظور کمک به تخریب نورون ها ( سلول های عصبی ) در مغز و علایم پس از آن از بیماری آلزایمر .

پلاک آمیلوئید

یکی از نشانه های بیماری آلزایمر تجمع پلاک آمیلوئید بین سلولهای عصبی (نرون) در مغز است. آمیلوئید اصطلاح کلی برای قطعات پروتئینی که در بدن تولید به طور معمول است . آمیلوئید بتا یک قطعه پروتئین snipped از یک پروتئین گیرنده آمیلوئید (APP) است . در یک مغز سالم ، این قطعات پروتئین شکسته شده و از بین بروند. در بیماری آلزایمر، قطعات تجمع به شکل سخت، پلاک نامحلول .

نوروفیبریلاتوری دولایه

دولایه ای های نوروفیبریلاتوری الیاف نامحلول پیچ خورده در داخل سلول های مغز می باشد. این دولایه از یک پروتئین به نام تاو، که بخشی از یک ساختار به نام با microtubule به شکل تشکیل شده است در درجه اول . با microtubule کمک می کند تا مواد مغذی حمل و نقل و دیگر مواد مهم از یک بخش از سلول های عصبی به دیگری. در بیماری آلزایمر، با این حال، پروتئین تائو غیر طبیعی و فروپاشی ساختارهای با microtubule است .

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 2,217