loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ultrasonic_narenji_ir.jpg

زنان اغلب ذخیره کردن کمی خود را به دور پنهان فقط در صورت بروز شرایط اضطراری ، و این انبار شامل طلا و جواهر و دیگر جواهرات خانواده . گردنبند و حلقه ها به خوبی نگاه هستند، اما آنها باید از زمان به زمان به در بهترین حالت بکر خود را نگاه کنید تمیز شود . Hammacher است دستگاهی است که نه تنها این، بلکه spic نگه داشتن عینک خود را و دهانه و همچنین با تمیز کننده عینک التراسونیک کمک می کند .

 

این پاک کننده عینک است که از 42000 هرتز از امواج صوتی اولتراسونیک برای حذف گرد و خاک و گرد و غبار ذرات بدون شستشو دستی یا مواد شیمیایی خشن است . گسترده ای 25 اونس آن . مخزن فولاد ضد زنگ ( برای امپدانس موج صوتی مناسب ) دارای دو جفت عینک و کاملا جدا از واحد برای پر کردن آسان در زیر سینک با استفاده از آب ساده. سه چرخه قدرت و پنج تنظیمات به پایان رسیده ( از 90 ثانیه تا شش دقیقه ) فراهم تمیز کردن حتی برای موارد حساس ترین و کثیف کنترل می شود. زمزمه آرام ، مدارات حالت جامدپاک کننده در جلوگیری از سر و صدا، و واحد مناسب برای فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی ، ساعت ضد آب ، سی دی ، دندان مصنوعی ، حلقه، دستبند، و گردنبند می باشد. شامل یک سبد ، ایستاده تماشا، و دندانه دار کردن CD ​​.

آموزش mms همراه اول



مهدی بازدید : 6 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

mose_arm_rest_narenji.ir.jpg

بعد از ساعت های طولانی از بازی و یا در حال حاضر در شبکه، می تواند بازوی خود را کمی ناراحت کننده را. با تونل carpul که چنین ترس بزرگ برای کسانی است که زندگی خود را بر روی کامپیوتر، بقیه مثل این ممکن است کمک کند. من بعد از اتمام دوز روزانه من از وبلاگ نویسی من به یک ظرف غذا با بازی های کامپیوتری مثل دانم. که من قرار می دهد در مقابل کامپیوتر حتی دیگر. این استراحت می ​​کنم دست خود را در زاویه مناسب، کل زمان را نگه دارید و از برگزاری بازوی خود را در هر زاویه بد جلوگیری کند. 
این قطعه نیز می تواند زمانی که استفاده نمی کنیم تا شما کمتر احتمال دارد به دست انداز جاده را در آن تمام وقت. آن را با بستن در متصل، پس از آن به راحتی می تواند به میز خود را وصل کنید و یا اگر شما به جای یک کشو صفحه کلید. آن را با میز که تا 5cm ضخامت دارد کار می کنند. دیگر نکته مهم، از آن فقط در می گیره می تواند آن را در محل کار استفاده کنید و آن را به خانه با شما به پیوست به میز کار خود را در خانه. این از جنس پلاستیک ساخته شده است و می آید به رنگ خاکستری، زرد و یا سیاه و سفید است و برای $ 19.99 به فروش می رسد.

مهدی بازدید : 6 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

cravendale_narenji_ir.jpg
تیم Cravendale کوزه شیر ویژه ای است که به شما هنگامی که شیر خود را soured تا هشدار ایجاد کرده است. این کوزه شیر ویژه دارای سنسور PH در پایه آن ، که اسیدیته PH محتویات کوزه را اندازه گیری می کند و نشان می دهد که آیا شیر تازه یا ترش بر روی صفحه نمایش LCD است.

 

 

کوزه شیر Cravendale قادر به کمک به شما قضاوت هنگامی که به احتمال زیاد شیر خود را خراب خواهد شد ، و برای جلوگیری از بیش از خدمت و دور انداختن شیر به دلیل آن بوده است در زمان استفاده نشده است . جزئیات به شرح زیر است :

 

330.000 تن شیر ( به ارزش £ 250،000،000 ) دور هر سال توسط خانواده های بریتانیا انداخته ] ، ایجاد ضایعات شیر جرم است که به حدود 190000 تن تولید گازهای گلخانه ای CO2 کمک می کند. امروز مشخص شد که یک اختراع جدید بریتانیا ، کوزه ساده، می تواند در پایان روز تمر شیر، شیر را ببینید.

 

Cravendale با کارشناسان در تعهد کار کرده است برای کاهش این دریاچه شیر بریتانیا ، که معادل بیش از 373 استخر شنا المپیک تقریبا یک سوم علل اصلی ضایعات شیر در طول خدمت ( 150000 تن در سال) و دور انداختن محصولات زیرا آنها در زمان ( 170000 تن در سال) استفاده نمی شود.

 

برای کمک به مبارزه با این عدم قطعیت، تیم تحقیق و توسعه Cravendale به نیروهای با طراح الیور نیوبری پیوسته اند برای ایجاد یک رادیکال ، جدید، ابتکاری کوزه شیر است که مردم را به هنگامی که شیر خود را soured است هشدار . کوزه شیر در پژوهش محصول Cravendale به باکتری است که تبدیل تمر شیر، شیر کشف شد. ویژگی های کلیدی از Cravendale کوزه شیر عبارتند از:

 

·سنسور PH منحصر به فرد ساخته شده است در به پایه کوزه . سنسور اندازه گیری اسیدیته PH محتویات کوزه و به روز رسانی مصرف مشروبات الکلی شیر از طریق یک پیام روی صفحه نمایش ال سی دی

 

· صفحه نمایش LCD بار خوانده شده " تازه " و یا " ترش " ارائه تجزیه و تحلیل قابل اعتماد از drinkability شیر است ، به این معنی که شما هرگز مجبور خواهد بود به تجربه تمر شیر، شیر دوباره!

 

· به علاوه یک سیستم جدید زنگ نوآورانه که هشدار مصرف مشروبات الکلی به زمانی که شیر soured است

 

در عمق پژوهش های Cravendale و متخصص پایداری، Neela Bettridge ، نشان داده است که شیر است به دور از مواد غذایی و محصولات نوشیدنی پرتاب در UK ، با شیر تقریبا 25 درصد بیشتر هدر رفته از آب میوه و smoothie به ( 240،000 تن ضایعات در هر سال ) .

 

Neela آمده است:

 

"این کاملا تکان دهنده برای یادگیری است که عظیم 100.000 تن شیر دور در هر سال به پایین پرتاب و یک دلیل کلیدی برای تمام این ضایعات است مردم درک نیست که شیر در واقع خاموش می رود . بنابراین هر قطره از اتلاف قابل اجتناب است ! "

 

با توجه به محاسبات توسط Neela  ، تصویب کوزه شیر Cravendale در سراسر UK می تواند کاهش تا 100.000 تن در سال از ضایعات شیر در هر سال ، که به نوبه خود می رد پای کربن در انگلستان در حدود 190000 تن از C02 کاهش می دهد ( نشان دهنده 2 ٪ از کل میزان انتشار کربن کشور ) .

 

 

سام هرگاه Cravendale نام تجاری مدیر ، نظرات،

 

" Cravendale راه اندازی کرده است تعهد به مصرف کنندگان بریتانیا که ما آنها را در برابر تمر شیر، شیر محافظت خواهد کرد و اطمینان حاصل شود شیر تازه هر روز. شیر ما تازه را تا 21 روز باز نشده باقی می ماند تا کوزه شیرمی ماموریت ما یک گام به جلو ! کوزه شیر منحصر به فرد ما طول می کشد حدس می زنم کاراز تعیین زمانی که شیر خود را soured است که به اعتقاد ما باید به کاهش اتلاف لبنی کمک کند. "

 

شیر Cravendale به طور گسترده ای در سوپر مارکت ها ذخیره در سراسر کشور. سیستم تصفیه ویژه آن تضمین خالص ، شیر تازه که تضمین شده است به ماندن تازه به مدت 21 روز هنگامی که باز نشده و هفت روز یک بار باز کرد

 .

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

مهدی بازدید : 8 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

بحث در مورد آن را سخت در خود: هال LASKO، از نظر قانونی نابینا 97 ساله است، با استفاده از مایکروسافت رنگ از ویندوز 95 برای ایجاد هنر. 

MS رنگ، به خصوص در تکرار های قدیمی تر خود، برنامه طراحی بدنام قابلیت وجود ندارد مایکروسافت است. در واقع، آن چنان اساسی است که ایجاد هر چیزی ارزش نگاه کردن به یک چالش است.

آن را واقعا ناراحت نمی LASKO، که دهه های نرم افزار پیش کشف و صرف 10 ساعت در نقاشی روز. او آن استفاده می کند برای ایجاد نقاشی که شبیه هر دو نقاشی نقطه نقطه و هنر 8 بیتی.

 


شارژ اتوماتیک همراه اول

مهدی بازدید : 7 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چه DARPA را با افراد مورد آزمایش حیوانات در پشت درهای بسته یک چیز است ، اما در اینجا ما باید چیز دیگری به طور کامل : کیت از جا در رفته ، دانشمند اجازه می دهد که هر کسی در خانه برای کنترل حرکت یک سوسک واقعی زندگی . حیاط خلوت مغزها ، خدمه پشت توییتر روچ، شده اند فروش RoboRoach مجموعه برای ایجاد حشرات سایبورگ برای برخی از زمان . اما امروز، پس از گرفتن تا آنجا که آنها می توانند بر روی خود، آنها به دنبال کمک های مالی Kickstarter برای بهبود طراحی و توسعه " مواد آموزشی " که با آن کار . پروژه های فعال در 30 دقیقه یا بیشتر ، و تعهد از 100 دلار یا بیشتر به شما یک کیت جراحی شامل یک PCB "کوله پشتی "، باتری و سه مجموعه از الکترودهای دریافت کنید. جفت PCB با دستگاه های تلفن همراه از طریق بلوتوث LE و یک برنامه همراه ارائه دستورات به " روچ ، اجازه می دهد تا شما را به هدایت مخلوق با کشیدن در سراسر روی صفحه نمایش شما . سرفه تا 150 دلار یا بیشتر و آنها به شما سوسک یک دوجین "ارسال به شروع.

 

 

الکترودهای ما به ذکر نیاز به آنتنسوسک کاشته شود تا باعث جهت را می توان به اعصاب در ارسال - به طور موثر را فریب دهد مخلوق را به فکر آن را ضربه مانع و نیاز به تغییر مسیر . این جایی است که از آن شروع به دریافت ناراحت کننده باشد. مغزها حیاط خلوت هستند toutingRoboRoach به عنوان یک ابزار آموزشی ، به طور خاص بیان کرد که " این محصول یک اسباب بازی نیست. " چیزی که بر روی صفحه Kickstarter یشمی ، با این حال ، گام عمل جراحی گفته بدون درد است : چگونه اتصال الکترودها به حشرات . مردم می تواند ذهن خود را تا در مورد اخلاق از مبارزات انتخاباتی ، و می تواند با رفتن به لینک منبع Kickstarter یک بار آن را زندگی می کنند در 9:00 ET می رود شروع می شود. ما همچنینویدئو قدیمی آموزش تعبیه شده ام زیر ما را در سایت شرکت، که نشان می دهد روند عمل جراحی در بر داشت. هشدار داده می شود : این آنتن قطع و دیگر مثله درگیر ، که خزیدن پوست ما حتی بیشتر از این فکر دست زدن به سوسک در وهله اول وجود دارد.

مهدی بازدید : 7 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

ace-robot_narenji_ir.jpg

 

 

روبات ها در حال گرفتن بهتر است در پیدا کردن راه خود را در سراسر مناطق ناشناخته ، و ساخت نقشه ها خود را به آنها اکتشاف . اما ربات های از دست رفته در مناطق شهری لازم نیست که در دانشکده های خود تکیه می کنند تا از محل را به جای خود، roboticists آلمان نشان داده اند .

 

ربات خود را به سادگی رول تا به هر انسان در این نزدیکی هست و درخواست جهت. با استفاده از این استراتژی ، ربات خود را تبدیل به یکی از اولین به درستی اجازه دهید شل در دنیای واقعی ، نه تنها محیط به دقت کنترل می شود.

 

تیم مارتین باس در دانشگاه فنی مونیخ ربات تلفن همراه خود را در خارج از دانشگاه می انداختند و دستور آن را به پیدا کردن راه خود را به Marienplatz در مرکز مونیخ ، برخی از 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

 

راهنما و مانع

 

ربات - به نام ACE برای خودمختار شهر اکسپلورر - فاقد نقشه های داخلی مونیخ یا یک سیستم GPS . مانند یک انسان از دست رفته در یک وضعیت مشابه، همه آن را می تواند انجام دهد بخواهید برای جهات بود.

 

ACE با استفاده از دوربین و نرم افزار برای تشخیص انسان در این نزدیکی هست ، بر اساس حرکت و حالت ایستاده . همانطور که می بندد در بر یاور به احتمال زیاد، "سر" ACE را - تحمل یک صفحه نمایش لمسی و یک صفحه نمایش دوم نمایشدهان متحرک - تبدیل می شود به صورت فرد انتخاب شده است.

 

سخنران مشغول به کار در هماهنگی با دهان متحرک استفاده می شود برای جلب توجه فرد و از آنها بخواهید برای لمس روی صفحه نمایش اگر آنها می خواهند به شما کمک کند. راهنماهای مایل هستند و سپس پرسید: به نقطه ربات در جهت صحیح ، با پاسخ توسط نرم افزار تشخیص وضعیت تجزیه و تحلیل . مجموعه ای جهت، ACE می گوید: "متشکرم" قبل از غلتان است.

 

به این ترتیب

 

وی با اشاره ، به جای گفتن این ربات که در آن به ، جلوگیری از سردرگمی ناشی از این واقعیت است که روبات و عابر پیاده رو به هر کدام از حس های مختلف از چپ و راست .

 

هر چند که با 38 نفر در طی یک دوره از حدود پنج ساعت به تعامل - ACE بود، سرانجام به مقصد خود برسد. در واقع ، این تیم را گزارش می دهد که ربات در حال پیشرفت بسیار خوبی تا زمانی که آن را به یک منطقه شلوغ عابر پیاده که محبوبیت خود را به یک مشکل تبدیل شد.

 

ACE را تنها با 12 نفر قبل از آن نقطه تعامل بود، اما 21 رهگذران کنجکاو را متوقف به صحبت کردن با ربات آن را به عنوان عبور از منطقه عابر پیاده مشغول است.

 

فقط یک بار ACE داده شده بود جهت اشتباه است، در نهایت نیاز به توقف به علت موانع پس از آن شخص دیگری را برای کمک خواست ، که آن را به عقب در البته .

 

" در تئوری ربات قادر به ادامه نادرست خود را تا زمانی که به آن نیاز دارد اطلاعات جدید ، " می گوید تیم عضو آندریا باور ، " این است که چرا ما در حال حاضر بر روی یک سیستم کار برای بررسی اطلاعات را از انسان معقول . "

 

" راه رفتن "

 

پل نیومن ، یک ربات در دانشگاه آکسفورد در انگلستان ، با این بررسی جدید را تحت تاثیر قرار . " این کاملا راه را برای رفتن ، " او می گوید. مرور یک محیط در حال تغییر می تواند یک کار پیچیده شناختی ، و " انسان استناد به زمان مناسب " می تواند یک راه ساده برای ربات برای برخورد با چالش .

 

در اوایل سال جاری ، تیم نیومن نشان داد که سیستم تشخیص تصویر پیچیده توسعه یافته برای ربات خود را می تواند از مکان آن بوده است قبل از تشخیص حتی زمانی که دوربین changedMovie صحنه - زمانی که اتومبیل های پارک شده به نظر می رسد و یا ناپدید شد، به عنوان مثال.

 

گروه آکسفورد به تازگی آغاز یک پروژه اروپایی وسیعی است که تلاش خواهد کرد به ربات ارتباط برقرار کردن به طور طبیعی بیشتر با محیط های پر جمعیت . مطالعه مونیخ به عنوان مثال از نوع راه حل آنها در نظر است ، نیومن می گوید .

 

" روبات با استفاده از ریاضیات داخلی به حرکت، اما این راه که می خواهید آنها را به ارتباط به مردم cohabiting با یک ماشین نیست،" او می گوید. " اگر یک ساختمان را به آتش شما نمی خواهید به یک مامور اتش نشانی یک نقشه ربات کشیده و یا یک مدل ریاضی وجود دارد، شما می خواهم بگویم : " راهرو ، درب سوم در سمت راست "

 

آموزش نقشه ساخت ربات برای برقراری ارتباط در نظر انسان آنها را برای استفاده در دنیای واقعی آماده می کند، او می گوید.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

در آماده سازی برای رباتیک چالش DARPA ، یک تیم در MIT است دریافت یک ربات اطلس گرفته شده و فیلم برداری unboxing خود را برای جهان را ببینید.

 

آمدن در دسامبررباتیک چالش DARPA (DRC) است . در این چالش ، هفت تیم هر یک به نوبه خود به برنامه ربات انسان نما آلفا DARPA ، به وسیله Boston Dynamics به عنوان یک ربات اضطراری ساخته شده است، برای پاسخ به یک فاجعه شبیه سازی شده .

 

هدف این است که برای سرعت بخشیدن به توسعه روبات به عنوان ابزاری برای واکنش به بلایای طبیعی ، قادر به ورود به مناطق خطرناک که نامهربان به انسان ها برای حذف بازماندگان و مراقبت از مسائل فوری . تا کنون، تیم کار کرده اند با یک نمایش مجازی از اطلس - اما ربات ها حمل و نقل شده است.

 

این تیم از موسسه تکنولوژی ماساچوست است دریافت 188 سانتی متر قد بلند آن گرفته شده ، 149 کیلوگرم اطلس ، و برای مردم در خانه که می تواند اطلس خود را بسیار خود را دریافت نمی کنند، آنهاخوب چیزی پسر DRC تیم انجام داده ام : فیلم برداری فیلم unboxing .

 

دیدن آن را در چنین شرایطی طبیعی است آن را حذف کمی از ترس و وحشت معمولا با روبات های نظامی بوستون دینامیک ' الهام گرفته است، ما برای گفتن دارد. برای که ، شما فقط ممکن است به تماشای ویدیو در اینجا .

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه اوساکا در حال توسعه دست ربات ، تلویزیون handshaking . این ارتباط برقرار نیروی یک فرد را گرفتن ، درجه حرارت بدن، و لمس .

 

" در سیستم های ویدئو کنفرانس عادی ، این مشکل حتی برای دیدن زندگی به اندازه تصاویری از افراد دیگر ، اما با اتصال این دست ربات ، شما می توانید دست در دست مردم در فاصله شدیدا تکان بدهم. دست دادن مثل این می دهد احساس بیشتری از حضور افراد دیگر از شما با سیستم های ویدئو کنفرانس به طور منظم دریافت کنید. "

 

نتایج حاصل از آزمایشات اولیه نشان داد که برای تولید مثل دست یک فرد واقعی است، سه جنبه مهم بافت ، درجه حرارت و قدرت مشت کافی بود. در اینجا، لاستیک سیلیکون و اسفنج استفاده می شود برای شبیه سازی کشش پوست انسان و ساختار عضله زیر ، با یک درجه حرارت مناسب به دست آمده از طریق استفاده از یک بخاری فیلم .

 

" در واقع، ما تست های با دمای تنظیم در دمای پوست انسان انجام داد ، اما مردم از ایده قبلی را دارند که دست ربات احساس سرما خواهد شد، بنابراین ما آن را با دمای کمی بالاتر از درجه حرارت پوست می دهد. درجه حرارت پوست فرد حدود 32 درجه است C ، اما ما درجه حرارت از سوی ربات در 37 درجه C تعیین می کنند، به طوری که مردم احساس می کنند آن را در مورد به عنوان گرم به عنوان آنها می باشد. این باعث می شود مردم احساس دست ربات را به عنوان گرم به عنوان یک فرد واقعی است. "

 

" با توجه به محدودیت فضا در اینجا ، دست به گرفتن با یک درجه آزادی زمانی که دکمه فشار داده شده است تنظیم شده است. اما ما در حال حاضر شروع به تولید مثل قدرت گرفتن تعاملی، با نصب یک سنسور فشار در دست ربات. "

 

 

"ما به فکر استفاده از این به ربات از راه دور حضور . قبلی ربات از راه دور وجود به سادگی یک صفحه نمایش بر روی پلت فرم های موبایل. اما زمانی که مردم می دانند که با یک دست ، ربات می تواند لرزش دست و سطح بیشتری از حضور ، ما فکر می کنم ما می توانید از سیستم ما را به عنوان یک طرح جدید برای روبات از راه دور وجود ، بر اساس نتایج حاصل از آزمایشات مانند این نشان می دهد . "

مهدی بازدید : 6 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

در حال حاضر ، شما احتمالا خوب، بد، و زشت از CES . شما قرص ، اسباب بازی، تلفن های هوشمند آینده و لوازم جانبی بیشتر برای هر یک از شما را دیده ام و یا هر کس دیگری می تواند احتمالا می دانید چه باید بکنید با .

مانند اکثر حاضر ، من فقط در حال حاضر از طریق خرابه است که از سفر من تبدیل به مرتب سازی، و من در سراسر یک جواهر واقعی برخورد کردم. I جامعی یک عکس از این ابزار ، برخی از یادداشت ها در زمان ، و به طور کامل در مورد آن را فراموش کرده . تولید کننده این محصول ( در حال حاضر Lavatelli ، اما ممکن است تحت نام های مختلف منتشر شد ) یک سؤال ساده پرسید: آیا شما همیشه می خواستم به پرتاب درشکلک ، اما ضربه زدن به کلید منحصر به فرد برای برخی از دلیل تنها فراتر از آستانه تلاش بود ؟

آیا آن را آسان تر می شود اگر شما فقط به حال یک دکمه به فشار ؟ آیا شما یکی از این افراد که می ترسند که اگر شما پورت های USB باز ویروس ها در از طریق آنها صعود و مشکلات خواهد شد ؟ است وجود دارد ، در واقع، راه حل در آثار .

یک نمونه اولیه برای یک صفحه کلید شکلک چیزی که شما اینجا را ببینید. مفهوم بیشتر توضیح خود ، اگر شما این برق وصل کردن، شما نیاز دارید که تنها یکی از این حباب ها با احساسات شما مایل به انتقال شیر ، و آن را به سادگی روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. صفحه کلید قابل تنظیم خواهد بود ، در آن گزینه های تب و تاب بودن چندگانه در دسترس را به ارائه برخی از شخصیت به این حباب سفید از احساسات خواهد بود . بدون شک، این به زودی به وب سایت ابزار اخبار در سراسر جهان اضافه می شود یک بار تولید را آغاز کرده است .

 

بروز رسانی - 2/3/11 - ما مطلع شده است که این محصول در bajca.com برای فروش در دسترس می باشد. این برای € 29.90 به فروش می رساند و در سه نسخه متفاوت ( چت ، هنر، و متن ) و تعدادی از رنگ های مختلف در دسترس است.

 

مهدی بازدید : 5 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

sandisk-extremepro-wvpg-cf-128gb.jpg

سریع ترین ظرفیت بالا کارت کامپکت فلش در جهان ؟ بله، لطفا ! شرکت SanDisk به تازگی گرفته شده بازی CF به یک سطح کاملا جدید ، دو برابر ظرفیت فعلی بالاترین افراطی طرفدار ارائه آن توسط dishing از یک مدل 128GB در اینجا در CES . افراطی طرفدار قطعا کارت انتخابی برای دوربین های با سرعت بالا در اینجا در Engadget HQ ، و برای کسانی که راه اندازی دوقلو 64GB خود را در درون D3S خود را بزرگتر شدن ، شما به زودی می تواند در یک جفت از این پسر بد برای هزینه اسمی پاپ . کارت بازار سیاهی عملکرد به عنوان بالا به عنوان 100MB/sec ( نوشتن ) ، کنترل قدرت هسته و رابط UDMA - 7 ، کاملا برای گرفتن ساعت از فیلم های 1080p مناسب است. اوه، و زبان است که هزینه اسمی را - انتظار می رود که ضربه خرده فروشی " بعد از این سال " برای 1،499.99 $ . آره، بزرگ و نیم. اما هی، شما آنچه شما برای پرداخت. در خبری کمتر فریبنده ، یک جفت از درایوهای فلش جدید نیز در حال راه اندازی این شب، شرکت SanDisk Cruzer و فوق العاده و لبه . فوق العاده پیشنهادات انتقال نرخ به عنوان بالا به عنوان 15MB/sec ، کشتی ها در ظرفیت های مختلف از 8GB تا 32GB و بین $ 44.99 و $ 109.99 هزینه خواهد شد. Cruzer و لبه از 2GB تا 16GB می رسد و شما را به بین $ 12.99 و $ 79.99 تنظیم شده است. اتمام نسخه های کامل پس از شکستن ، و اگر چه ما لازم نیست به شما توصیه ، ما می خواهم به شما توصیه می شروع به جوانه کسانی که سکه dimes به زودی.

 

 

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 2,243