loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 9 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

 

اتحاد ژاپن و ایالات متحده است با هدف قرار دادن یک جایگزین برای DRAM - یک جزء اصلی طولانی مدت از سخت افزار کامپیوتر. 

 

بیش از 20 شرکت مرتبط با تراشه ژاپن و ایالات متحده آمریکا در حال پیوستن به نیروهای به توسعه تکنیک های تولید انبوه برای فن آوری تراشه های نسل بعدی به نام magnetoresistive حافظه با دسترسی تصادفی، و یا MRAM، با توجه به یک گزارش در بررسی آسیایی نیکی است. 

 

بازیکنان در فشار تحقیقات جدید شامل توکیو الکترونی، شین Etsu شیمیایی، Renesas الکترونیک، هیتاچی، و غول حافظه ایالات متحده میکرون تکنولوژی. 

 

شرکت های به دانشگاه توهوکو در شمال ژاپن، با توجه به نیکی "چند محققان ده اعزام". تلاش هایی در دانشگاه توهوکو خواهد شد توسط استاد تتسو Endoh منجر شده است. توسعه خواهد در ماه فوریه آغاز خواهد شد.

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

 

سونی I1 Honami را در دوست داشتن از نوکیا EOS و سامسونگ کهکشان S4 دوربین زوم انتظار می رود را به یک cameo در پاییز، با دوربین CYBERSHOT با کیفیت و کامل صفحه نمایش HD پردازنده.

همچنین انتظار می رود برای اولین بار واقعا یک دستگاه سونی، ساخته شده با استراتژی مدیر عامل شرکت کاز Hirai از همگرا بهترین سونی برای عرضه دارد در دنده های تلفن همراه آن است. همانطور که اگر ثابت کند که مفهوم، مشخصات کامل دستگاه اند با نوک انگشتانش شده است، و آنها یک بیت از آخرین نشت برای بهتر تغییر کرده است، و ما بزاق ترشح در حال حاضر در زوم بدون افت کیفیت نهایی و گزینه های لنز قابل تعویض در مورد خودی bandied که به بیرون درز آخرین جزئیات:
5.0 اینچ 1920X1080 Triluminos، OptiContrast، موتور X-واقعیت، نسبت 2000:1 + کنتراست
    MSM8974 2.3 گیگاهرتز، Adreno 330
     2 GB RAM
     32 GB داخلی، گسترش حافظه
     2/3 "20/13 دوربین MP Exmor RS با لنز سونی G، CYBERSHOT UI دوربین، کلید شاتر دوربین، لنزهای قابل تعویض
     زنون + دو چراغ فلش، موبایل BIONZ پردازش تصویر
     NFC، یکی از به اشتراک گذاری لمسی، WIFI Miracast
     بلوتوث 4.0
     S-استاد MX موبایل تقویت کننده صوتی
     1080P Exmor ر جلوی دوربین 2.2 مگاپیکسل
     بلندگوهای استریو دو
     4.2.2 آندروید، UI جدید دایالر
     LTE 4G
     خرد دشوار شیشه ای مقاوم در برابر در مقابل (سخت تر از دایالر Z Dragontrail شیشه ای)
     باتری 3000mAh، حالت جدید استامینا بهبود یافته
     بدن شیشه ای + فلزی / فیبر کربن
     IP 55/58 گرد و غبار، مقاوم در برابر آب، مقاومت در برابر شوک. بدون فلپ در جک صوتی   

به یاد داشته باشید که این همه هنوز هم در عرصه حدس و گمان است، اما زمانی که دود وجود دارد وجود دارد، آتش سوزی، و ما امیدواریم که Honami آن را تا زیر بهترین دوربین سال جاری نور، به طوری که همه ما می تواند به نفع به عنوان مصرف کنندگان است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 

مهدی بازدید : 5 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

 

مایکروسافت موافقت کرده است برای به دست آوردن اسکایپ برای 8.5 میلیارد دلار است.

" اسکایپ یک سرویس فوق العاده است که در آن میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان دوست است ، " مدیر عامل مایکروسافت استیو بالمر امروز در بیانیه ای گفت . "با هم ما آینده ارتباطات در زمان واقعی ایجاد تا مردم به راحتی می تواند متصل به خانواده، دوستان، مشتریان و همکاران در هر نقطه از جهان باقی بماند. "

مایکروسافت قصد دارد به ادغام تکنولوژی اسکایپ با ایکس باکس کنسول بازی و Kinect به دستگاه حرکت های سنجش ، و همچنین با ویندوز خود را پلت فرم تلفن . این شرکت همچنین " اتصال کاربران اسکایپ با Lync ، چشم انداز ، ایکس باکس زنده ، و جوامع دیگر است. "

شاید مهم به کاربران اسکایپ، مایکروسافت گفت: آن را به حمایت از " سیستم عامل های غیر مایکروسافت " با خدمات ارتباطی ادامه خواهد داد.

اگر چه مایکروسافت جزئیات بیشتری ارائه نمی دهد، واضح است که این شرکت دارای دیدگاههایی در زمینه اپل .

اپل در حال حاضر ارائه می دهد FaceTime قابلیت ویدیو چت در دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر IOS ، و در مکینتاش ، ارائه ارتباطات multiplatform بر وب . مایکروسافت به طور بالقوه می تواند بهترین ارائه اپل با پشتیبانی از اسکایپ در یک آرایه بسیار گسترده تر از سیستم عامل .
رویاهای اسکایپ

اسکایپ هیچ غریبه ای به ادغام بزرگ است . شرکت های VoIP در لوکزامبورگ بود، که در سال 2003 تاسیس شد، توسط ای بی در سال 2005 مبلغ 2.6 میلیارد دالر به دست آورد . در نهایت، سایت حراج آنلاین مراجعه کننده به سرمایه گذاران که آن را برای ارائه تلفن اینترنتی اضافه پرداخت کرده بود. بی نهایت برای حدود 2 میلیارد دلار چرخید کردن اسکایپ در سال 2009 به یک گروه از سرمایه گذاران ، به رهبری دریاچه نقره ای . بی خطر کوچکتر در اسکایپ باقی می ماند.

به عنوان یک شرکت مستقل ، اسکایپ را به خوبی انجام می شود. در طول 18 ماه گذشته، اسکایپ ادعا می کند ، آن را دیدم " دقیقه به صورت ماهیانه تماس " افزایش آن 150 درصد . در طول راه ، این شرکت نیز شاهد رشد درآمد و سود خود را ، تبدیل سود $ 13،200،000 از طریق شش ماه اول سال 2010 . در تمام سال 2009، آن را به $ 99،000،000 از دست داد.

پس از این موفقیت ، اسکایپ را در ماه اوت کاغذ بازی برای اولین بار برای عرضه اولیه عمومی واصل شده است. در حال حاضر، این احتمال وجود دارد اسکایپ شانس را از طریق دنبال ندارد.

هفته گذشته ، رویترز گزارش داد که هر دو فیس بوک و گوگل به دنبال به دست آوردن، و یا حداقل شریک، که با اسکایپ. با این حال، در چند روز کوتاه، مشخص شد که این شرکت ها از بود و مایکروسافت بود وارد دیروز، وال استریت ژورنال گزارش داد که مایکروسافت شد نزدیک شدن به یک معامله با اسکایپ خواهد بود که بین 7000000000 $ و 8 میلیارد دلار ارزش دارد.

با پرداخت $ 8500000000 برای اسکایپ ، مایکروسافت بزرگترین پیشنهاد کسب آن تا کنون زده است. پیشنهاد خود را قبل بالا - مایکروسافت 2007 خرید شرکت تبلیغات آنلاین aQuantive - در 6 میلیارد دلار بود .

مایکروسافت اسکایپ معامله حرکت مهم دیگر این شرکت ساخته شده است این سال است. در ماه فوریه، مایکروسافت امضا قرارداد با نوکیا که ویندوز فون 7 در دستگاه های فروشنده گوشی در رفتن به جلو را "اصلی" سیستم عامل . اولین تلفن دستگاه نوکیا بر اساس 7 ویندوز انتظار می رود که ضربه قفسه های فروشگاه در سال آینده.

مایکروسافت گفت که امیدوار است برای بستن معامله اسکایپ در برخی از نقطه در این سال . مدیر عامل شرکت اسکایپ تونی بیتس ، که از سیسکو سیستم در پاییز گذشته به اسکایپ آمد، تبدیل خواهد شد رئيس جمهور از اسکایپ بخش مایکروسافت .

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

مهدی بازدید : 8 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اشتباه نخواندید؛ کار اپلیکیشن Aurasma دقیقا همین است. سال گذشته که این اپلیکیشن برای اولین بار ارائه شد، شما میتوانستید دوربین تلفن خود را رو به جسمی خاص بگیرید و پس از لحظه ای ویدیویی مربوط به آن شئ برای شما به نمایش در میامد. 

اما امسال در نمایشگاه CES از ویژگی سه بعدی برای این اپلیکیشن پرده برداری شد. برای مثال تصور کنید تلفن همراهتان را بر روی نقاشی یک دایناسور در یک کتاب گرفته و پس از لحظه ای آن دایناسور زنده شده و بر روی صفحه نمایش شما مشغول حرکت میشود. 

سیستم کار به این ترتیب است که در داخل خود نرم افزار بانکی از واقعیت های تکمیل شده (augmented reality) قرار دارد و به محض اینکه دوربین تلفن شما بر روی شئ مربوطه قرار بگیرند، شروع به پخش شدن میکنند. 

اما ویژگی که ممکن است باعث رایج شدن این اپلیکیشن شود، این است که شما میتوانید اشیا مورد نظر خودتان را نیز به برنامه اضافه کرده و برنامه ریزی کنید که وقتی دوربین روی آن رفت چه ویدیویی پخش شود. 

برای مثال کمپانی ها میتوانند لوگوی خود را به اپلیکیشن معرفی کنند تا هرگاه کاربران دوربینشان را بر روی لوگو نشانه گرفتند، ویدیو های تبلیغاتیشان پخش شود. ایده ای که در آینده احتمالا استفاده های زیادی از آن خواهد شد. 

این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل ‍ اندروید و iOS به رایگان در دسترس میباشد. برای اینکه طرز کار آن را بهتر متوجه شوید، بد نیست نگاهی به ویدیو معرفی کوتاه آن در ادامه مطلب بیندازید.


مهدی بازدید : 5 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

رشد دستگاه های تلفن همراه مقرون به صرفه می تواند در چند سال گذشته نمی توان underplayed. 

همزمان با تعدادی از گوشی های هوشمند و رایانه های تبلت های موجود، تعداد برنامه های تلفن همراه نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. 

اینجا در iMedicalApps، تمرکز ما در بررسی و اظهار نظر در محیط های تلفن همراه برنامه های پزشکی و تاثیر آن بر طب است. 

تمرکز بر روی تعدادی از برنامه های تلفن همراه در دسترس است، می توان آن را مشاهده کرد که اپل و گوگل هنوز هم با حدود 800000 برنامه در هر یک از مغازه های پیشرو. ویندوز به تازگی اعلام کرد که فروشگاه app خود را به 100000 برنامه گذشت نیز هست. این تا حدی ناشی از تاکتیک های خود را پرداخت توسعه دهندگان به رول از برنامه های متعدد موفق موجود در دیگر سیستم های عامل تلفن همراه بوده است. به نظر می رسد بفرستد تا هم رو به این مسئله، با بخش بزرگی از برنامه های خود وارد شده از فروشگاه بازی گوگل.

با کمال تعجب، در iOS در واقع تا به تعداد قابل توجهی بالاتر از برنامه از گوگل. * متاسفانه، از آن آسان است برای تعیین کمیت تعدادی از برنامه های پزشکی موجود در دیگر سیستم های عامل تلفن همراه. این به خاطر ویندوز و بفرستد بخش جداگانه "پزشکی" در برنامه فروشگاه خود را، و فقط "بهداشت و تناسب اندام" دسته فهرست نیست. در این زمان فعلی، گوگل بازی لیست فروشگاه حدود 8000 برنامه پزشکی، در حالی که فروشگاه iTunes تقریبا 20000 برنامه پزشکی. این تفاوت بسیار قابل توجه است. 

 

یکی از دلایل این تفاوت ممکن است این واقعیت است که بسیاری از توسعه دهندگان را تشخیص اکثریت متخصصان بهداشت استفاده از دستگاه های IOS، و آرزو به هدف قرار دادن آن بازار است. جالب خواهد بود که ببینیم در چند سال آینده که آیا زمین بازی از برنامه های پزشکی حتی از، و یا اگر یک شرکت از همه دیگران جایگزین، در درجه اول با در نظر گرفتن نقش فعال در توسعه نرم افزار های پزشکی.

آموزش mms همراه اول


مهدی بازدید : 5 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ما تمایل به قضاوت زیبایی شناسانه فکر می کنم به عنوان چیزی به خصوص انسان ، اما یک گروه از مهندسان زیراکس در حال ایجاد یک الگوریتم برای پیدا کردن عکس خوب

زیراکس پرده برداری نسخه اولیه برنامه ای است که می تواند محتوای یک عکس تشخیص ( " هیچ برچسب ها متن مورد نیاز و یا مورد استفاده قرار گیرد ! " سایت می گوید ) و مرتب سازی عکس ها به "خوب" و "بد" - قضاوت ذهنی ما به طور معمول ترک کردن به انسان است.

این برنامه بی نقص نیست. برخی از تصاویر با دقت طبقه بندی نشده - عکس از " Clouds_Sky " شامل یک عکس از رقص زن در یک باشگاه ، بخشی از ابرها از یک دستگاه مه پنهان ، و " ساحل" شامل یک جرثقیل کاغذ نشسته در بالای صفحه موسیقی . علاوه بر این، عکس "خوب" همه نگاه کاملا مشابه، پارامترهای شاید در حال تنظیم کمی دقت ( قطعا برخی از پرتره خوب زمینه نور ) . اما از آنجا که این اختلاف نظر در میان انسان ها در مورد کیفیت زیبایی شناختی وجود دارد ، مناسب اندازه گیری های دشوار است ، حتی اگر این برنامه کاملا دقیق بود. با وجود معایب خاص خود را ، در تعادل میدارد این برنامه برای تصاویر "خوب" دراماتیک تر و جالب تر است ( اگر کمی سهام artsy ) از عکس ها را به عنوان " بد است." ( عکس بالا، نگاهی به برخی از نمونه ها از برنامه و قضاوت کامپیوتر ارائه شده دارد. این تصاویر از ریز عکسها آمده، پس پوزش از کیفیت پایین . )

یک کامپیوتر ممکن است بدانید خوب از بد ، اما اگر این عوامل است که تعیین خوب و بد از هم جدا سنجش ( کنتراست ، وضوح ، ترکیب ) می باشد ، پس از آن یک کامپیوتر می تواند که قضاوت تقلید .

 

آموزش mms همراه اول

مهدی بازدید : 6 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

جنگ الکترونیک آینده خواهد بود که توسط عوامل نرم افزار هوشمند به جای هکرها کامپیوتر با توجه به یک افسر سازمان سیا به انجام .

لارنس گرشوین ، یک افسر اطلاعاتی ملی CIA ، یک کمیته مشترک اقتصادی کنگره آمریکا گفت که افزایش قدرت کامپیوتر می تواند طبیعت جنگ اطلاعات در سال های آینده تغییر دهید. به طور خاص ، می تواند برنامه های طراحی شده برای تقلید هوش انسان به سلاح مشترک دشمنان حکومت را .

" در هر دو طرف می تواند پژوهش در نرم افزار ' عامل ' مستقل اعمال می شود. [ این ] هوشمند، تلفن همراه و نرم افزار خود تکرار در نظر گرفته شده به پرسه زدن در یک گردهمایی داده های شبکه و یا به شناسایی دیگر عملیات شبکه های کامپیوتری. "

برنامه نرم افزار قادر است به طور مستقل انجام وظایف عمومی در حال حاضر رایج است. آنها اغلب برای جستجوی اطلاعات استفاده می شود اما گاهی اوقات توسط هکرها کامپیوتر به کار گرفته شده برای حمله به کامپیوترهای دیگر . در ماه مه، به عنوان مثال، یک کرم کامپیوتری به نام sadmind / IIS به طور خودکار صفحات وب محو کردن پس از گسترش بین کامپیوتر قربانیان طراحی شده است.

گرشوین گفت که عوامل هوشمند تر ممکن است با هر دو ایالات متحده و دشمنان خود را به طور خودکار به کامپیوتر حمله به شبکه و دفاع توسعه یافته است.

جان Daughman گروه علوم کامپیوتر دانشگاه کمبریج می گوید که عوامل مجازی خواهد بود تنها یکی از بسیاری از سلاح های جدید توسط دولت در آینده استفاده می شود. " اگر می خواهید برای حمله به دارایی های مجازی، بهترین کاری که به آن خواهد بود عوامل مجازی ،" او toldNew دانشمند . " تکنولوژی همیشه به جنگ گنجانیده شده است. "

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 6 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

این ربات است که به دنبال خیلی خوشحال با خود - و شما نمی شود ، اگر شما را به ایستگاه فضایی بین المللی بود ؟ cosmobot نمونه اولیه SAR -401 با نیم تنه شبیه انسان خود ، طراحی شده است برای خدمات در خارج از ISS با تقلید از بازو و انگشت حرکات یک انسان دست نشانده کارشناسی ارشد در داخل خانه .

در این تصویر ، که آن مرد فوق العاده متمرکز در پس زمینه است، اما در فضا این امر می تواند فضانورد عامل از ایمنی نسبی داخلی ایستگاه و غیره اجتناب از یک راهپیمایی فضایی مخاطره آمیز است . شما می توانید اندیشه روسیه معکوس یک انسان در اینجا تماشا کنید .

SAR - 1 می پیوندد یک باغ وحش در حال رشد از ربات ها در فضا است. NASA در حال حاضر دارای Robonaut خود را در هیئت مدیره ISS به انجام وظایف تعمیر و نگهداری روزمره . اخیرا توسط یک کوچک ، ربات ژاپنی ناز، Kirobo پیوست ، اما نه از droids ایستگاه برای استفاده در خارج طراحی شده است.

تا SAR -401 راه اندازی شد، دکستر خارجی ایستگاه و Canadarm2 حکومت جای شب بسر بردن مداری . آنها در اسکناس های کانادا در این سال جشن گرفته شد - و آنها را حتی چهره داشته باشد.

شارژ اتوماتیک همراه اول


مهدی بازدید : 4 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 

خیره در پوستر زیبا از گربه و ماهی در سقف از یک دفتر دندانپزشک تا سال 1990s است . آینده است در اینجا ، و آن را شگفت آور مانند یک تکنولوژی به نظر می رسد از یک سریال تلویزیونی سال 1990s . نسل بعدی :relaxView BV یک دستگاه صفحه نمایش است که به نظر می رسد شبیه به افتاب گردان Geordi لا پیشرفته در پیشتازان فضا است . این دستگاه بر روی پل بینی خود را پوشش تقریبا در تمام محدوده یک فرد را دید . relaxView BV است تا یک بازیکن DVD قلاب است و به دلیل موقعیت ، آن را تصور یک صفحه نمایش 60 اینچ .

این سیستم کمی متفاوت از تلویزیون 20 اینچ حلق آویز در اتاق چرا که آن را قادر به یکی کاملا منحرف است به دور از کار دندان پزشکی انجام می شود. به گفته دکتر راب Roef ، دندانپزشک ، حتی کوچکترین آگاهی از هر یک از عوامل که به کار دندان خواهد حساسیت افزایش و افزایش ناراحتی است. مسدود کردن از تقریبا همه آگاهی با دستگاه مانند relaxView BV یک راه برای مبارزه با ناراحتی است .

این دستگاه همچنین اجازه می دهد تا بیمار نیست که به صحبت های بی دست و پا با دندانپزشک یا hygenist . "بله، توضیحات . من احساس خوب ، حتی اگر 18 انگشت وجود دارد در دهان من در حال حاضر، " اما معمولا نمی آمده که مشخص است زمانی که verbalized .

 

آموزش mms موبایل ویندوز


مهدی بازدید : 6 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

چاپ 3D است که توانایی ایجاد تقریبا هر چیزی را از پیکره های سفارشی را به گوش مصنوعی و حتی دیگر پرینتر های 3D . اخیرا، یکی راه اندازی بر اساس دیگو ، سان کشف آن حتی می تواند تولید یک قطعه از یک عملکرد ، کبد طولانی مدت با چاپ لایه از سلول های زنده .

با بهره برداری از توانایی طبیعی کبد برای بازسازی خودش ، محققان در Organovo قادر به ایجاد یک قطعه کبد را که قادر به شبیه به یک کبد سالم به طور منظم کار بود ، فیلتر کردن سموم و مواد مخدر و نگه داشتن در مواد غذایی - به مدت 40 روز . که سابقه طولانی نتایج: از شماره قبلی این شرکت در ماه آوریل به ضرب و شتم ، هنگامی که قطعه کبد قادر به نگه داشتن عملکرد برای بیش از پنج روز بود. که یک افزایش 700 درصد است!

برش کبد 3D - چاپ یک عکس العمل طبیعی به استامینوفن ( که می دانید، تیلنول ) و داروهای دیگر نشان داد ، نشان می دهد که آن را در تعادل با یک کبد نرمال انسان عمل می کند. با این حال، موفقیت از برش کبد چاپ هنوز نشانه ای برای انجام عملیات پیوند عضو 3D کامل نیست. یک کبد کامل رشد شامل شبکه های کوچک از رگ های خونی به سالم ماندن ، که چالش به تکرار در چاپ 3D .

با این حال، از آنجایی که کبد انسان کمتر پیچیده در آرایش که به اندام های دیگر مقایسه شده است ، کبد به طور کامل چاپ شده ممکن است یکی از اولین ارگان به صورت موفقیت آمیزی دوباره. حتی میلی متر ضخامت مینی بخشی از کبد به طور بالقوه می تواند به بیماران نیازمند کهپیوند عضو کامل نیاز به کمک .

Organovo در حال برنامه ریزی در مورد استفاده از برش کبد خود را در پروژه کبد بشر 3D در سال 2014. این پروژه در پاسخ به بافتهای بدن انسان در دارو تست خواهد شد به ارائه نتایج دقیق تر برای تحقیقات دارویی از تست حیوانی می تواند عملکرد. نتایج را می توان به توسعه داروهای جدید موثر تر است، شاید با عوارض جانبی کمتر .

 

شارژ اتوماتیک همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 2,271