loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 9 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (1)

اعلام روز گذشته از OS X ماوریکس پرده برداری کرد برخی از ویژگی های بسیار سرد جدید از آمدن به مک خود ، اما کوک و شرکت را فراموش کرده به توضیح فقط که کامپیوتر به سیستم عامل جدید پشتیبانی می کند. خوشبختانه، اپل خودی تا با افرادی آشنا با ماوریکس توسعهدهنده پیشنمایش برای دستیابی به یک لیست از مکینتاش که سازگار با این نرم افزار می داشتند حرف زدند.

 

لیست اجرا می شود :

 

نیکل ( اواسط سال 2007 یا بعد از آن )

مک بوک ( آلومینیوم 13 اینچ ، اواخر سال 2008 ) ، ( 13 اینچ ، اوایل سال 2009 یا بعد از آن )

مک بوک طرفدار ( 13 اینچ ، اواسط سال 2009 یا بعد از آن ) ، ( 15 اینچ ، اواسط / اواخر سال 2007 یا بعد از آن ) ، ( 17 اینچ ، اواخر سال 2007 یا بعد از آن )

مک بوک ایر ( اواخر سال 2008 یا بعد از آن )

مک مینی ( اوایل سال 2009 یا بعد از آن )

مک نرم افزار ( اوایل سال 2008 یا بعد از آن )

Xserve ( اوایل سال 2009 )

کامپیوتر نیز نیاز به در حال اجرا مک OS X 10.6.7 پلنگ برفی و یا بالاتر، با 8GB فضای خالی برای نصب و راه اندازی . در اصل، آن است که دقیقا همان کامپیوتر و خصوصیات مورد نیاز به عنوان در کوه شیر مورد نیاز ، بنابراین اگر شما نصب شده است که ، شما می توانید با اعتماد به نفس است که ماوریکس بر روی دستگاه شما اجرا خواهد شد. [ اپل خودی ]

 

آموزش mms موبایل ویندوز



مهدی بازدید : 18 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

در اوایل تست از نسل بعدی سیستم عامل مک، OS X 10.9 ، نقطه را به سیری و یکپارچه سازی نقشه های آینده به کامپیوتر مک در سال آینده می سازد ، با توجه به منابع قابل اعتماد است.

 

این منابع می گویند که در اوایل ایجاد شده از OS X 10.9 ادغام سیری نرم افزار فرمان صوتی اپل بسیار شبیه جدیدترین مدل های اپل اپل در حال اجرا IOS 6 .

 

این در حال حاضر نامشخص است اگر سیری در دسترس خواهد بود ، اگر آن گذشته مراحل اولیه آزمایش می رود، در OS X 10.9 برای همه کاربران . سیری بر روی دستگاه های iOS است به طور خاص برای گره خورده است ، اپل جدید، iPads ها و آی پاد لمس ، بنابراین ممکن است که اپل یک تصمیم مشابه برای سیری در مک را . با این حال، دیکته ، که با استفاده از زیرساخت های مشابه و منابع سخت افزاری به عنوان سیری ، در تمام مکینتاش قادر به اجرای کوه شیر ، سیستم عامل فعلی مک است که به معرفی دیکته در دسترس است.

 

علاوه بر این ، اپل در نظر دارد به ادغام خدمات نقشه برداری به مراتب انتقاد و بحث برانگیز خود را به OS X به عنوان چارچوبی برای توسعه دهندگان ، با توجه به افراد با تست های اولیه آشنا . در دستگاه های IOS، در صورتی که قابلیت حرکت می کند تست اوایل گذشته، توسعه دهندگان قادر خواهند بود به جاسازی یک نقشه به برنامه های کاربردی خود را برای فروشگاه برنامه مک باشد. جزئیات بیشتر پس از شکست :

 

 

با استفاده از این چارچوب MapKit ، به عنوان توسعه دهندگان برای IOS به آن مراجعه کنید، در OS X 10.9 ، آن را نیز ممکن است که اپل به زودی کار خود را در نقشه برداری در مک علاوه بر یکپارچه سازی را برای توسعه دهندگان را گسترش دهد. ممکن است که اپل به زودی خود برنامه خود را کامل نقشه های در مک می خواهید، اما ما قادر به تایید که تا هنوز انجام نشده است.

 

ما درک می کنیم که توسعه OS X 10.9 به طور همزمان با OS X 10.8 کوه شیر آغاز شد. اپل در ویژگی های متعدد برای آینده سیستم عامل مک خود مشغول به کار در میان راه اندازی از IOS الهام گرفته از OS X شیر در سال 2011 ، با توجه به افراد مبتلا به OS X توسعه نرم افزار اپل آشنا . اپل تصمیم به پخش از ویژگی های باقی مانده از در iOS در سراسر OS X 10.8 و 10.9 . OS X 10.8 شامل مرکز هشدار از طریق ، پخش ، دیکته ، مرکز بازی ، یادآوری ، یادداشت، iCloud همگام سازی سند و ویژگی های دیگری که برای اولین بار در iOS ظاهر شد.

 

در اوایل این ماه ، ما گزارش افزایش بازدیدکننده داشته است به 9to5Mac.com از طریق مکینتاش که به نظر می رسد در حال اجرا OS X 10.9 از کالیفرنیا منطقه خلیج آدرس های IP ، این منطقه را در که دفتر مرکزی اپل قرار گرفته است.

 

OS X کوه شیر ، اپل در حال حاضر سیستم عامل مک، در جولای گذشته پس از توسعه دهندگان در ماه فوریه به نمایش منتشر شد. اگر اپل به دنبال این الگو برای OS X 10.9 ، ما به شنیدن بیشتر در مورد نرم افزار های آینده در حدود سه ماه .

 

شارژ مستقیم همراه اول


مهدی بازدید : 14 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

این یک چیز بود که برنامه های گوگل کروم موفق به شکستن خارج از مرورگر و تبدیل واقعی، برنامه های آنلاین ، اما به وضوح این است که بازی های طولانی مدت و واقعی گوگل نیست. بروز رسانی های اخیر به نسخه برنامه نویس Google Chrome اساسا اجرا می شود سیستم عامل کروم در داخل ویندوز 8 .

 

از ویژگی های جدید ، از طرف آستانه حفر شده ، اساسا اجازه می دهد "مترو " برای رابط کاربر کروم به نوبه خود به خود کوچک رومیزی چند پنجرهدار خود را ، با یک نوار پایین برنامه های Chrome و هر چیز دیگری تقریبا شما می توانید از مرورگر انتظار OS است.

 

برای لحظه ای، قابلیت های فوق العاده حشره دار ، ما زمان سخت شدن دسکتاپ برای نمایش کامل روی صفحه نمایش ، و حتی پس از آن ماوس عجیب نابجا بود. و حتی اگر این سیستم عامل شبه کروم در حال اجرا است در "مترو " حالت ، آن نیاز به مرورگر به ریشه های واقعی خود را در دسکتاپ . این بدان معناست که این ترفند تنها برای ویندوز 8 طرفدار و نه RT کار می کند. وجود ندارد و حتی کروم برای RT .

 

با این حال، این یک حرکت توسط گوگل است که آن را آسان تر برای مردم را به در برنامه ها و خدمات و خود را حتی رابط و سبک خاص خود را دارد OS حتی در سیستم عامل رقبای تکیه می باشد . شما می توانید آن را با دانلود نسخه توسعه دهنده از کروم بر روی یک نرم افزار دستگاه ویندوز 8 تیک بزنید.

آموزش اینترنت همراه اول

 

 

مهدی بازدید : 10 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

NX300M تجدید دوربین های هوشمند سامسونگ در حال حاضر در فروش برای بیش از یک ماه در کره بوده است، اما در حال حاضر تنها یکی از ویژگی های آن از آمدن به نور است. در کنفرانس توسعه های اخیر، این شرکت تایید کرد که تیرانداز 20.3 مگاپیکسل است که در واقع در حال اجرا ساخت دوربین متمرکز از نرم افزار Tizen منبع باز آن است. سامسونگ در اندیشه برخی از دوربین های خود تا کنون با اتکا، بلکه بی سر و صدا منتشر قرص توسعه Tizen طراحی و OS منتقل شده به کهکشان S4، نشان دادن آنچه در آن می تواند بدون کمک گوگل انجام دهد. به این منظور همان، نوکیا امروز اعلام کرد آن را در دستگاه های Tizen آینده قدرت "مربوط به نقشه ها، ویژگی های"، به سامسونگ (و شرکای آن) فرصتی برای کاهش وابستگی خود به خدمات گوگل.

 

شارژ اتوماتیک همراه اول

مهدی بازدید : 15 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نوپای خط Chromebook استفاده HP است که تا کنون محدود به مدل های 14 اینچ بوده است، اما در حال حاضر اشاره کرد که این شرکت ممکن است در حال توسعه یک نوع کوچک تر وجود دارد. فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه اشاره ای به Chromebook استفاده 11 در انرژی استار لیست صلاحیت سازنده PC در خال خال شده است، و ما نیز (تا حد زیادی خالی) صفحه پشتیبانی برای دستگاه متوجه شده ام. متاسفانه، نام مورد همه ما است؛ HP تا مشخصات و جزئیات راه اندازی فاش نشده است، فرض کنید سیستم را راه اندازی کرد و در همه. با این حال، بازی فکری باید به خبر خوب برای کسانی که می خواستم HP را کوچکتر لپ تاپ سیستم عامل کروم باشد. 

بروز رسانی: یک منبع است helpfully لیست فروشگاه های منتشر نشده (پس از شکستن نشان داده شده است) که در این گزارش مشخصات نشان می دهد ارائه شده است. جای تعجب نیست، 11 Chromebook استفاده خواهد بود هر دو نازک تر و سبک تر از پسر عموی 14 اینچی خود، در 0.7 اینچ ضخامت و 2.4 پوند است. عمر باتری نیز باید کوتاه تر در 6.5 ساعت است، اما صاحبان هنوز هم 100GB از فضای آزاد Google Drive برای دو سال.

 

شارژ اتوماتیک همراه اول


مهدی بازدید : 7 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

در Lenovo به تازگی اعلام کرد Q4 و سال 2012/13 نتایج مالی ، و آن را به اوج جدید در دو شاخص مهم را لمس کرد. این $ 127،000،000 به دست آورده در 7800000000 $ درآمد برای سه ماهه و 34 میلیارد دلار برای سال کامل، هر دو رکورد برای این شرکت ، در حالی که چشم 635،000،000 $ در سود برای سال کامل - یکی دیگر از تمام زمان بالا . به لطف رشد درآمد 74 درصد در چین - تنها نقطه درد برای Q4 کسب و کار لپ تاپ Lenovo ، که دو درصد بیش از سال گذشته به 4200000000 $ کاهش یافته بود ، اما این یک شاقول به مراتب خفیف تر از بسیاری از سازندگان PC دیدم است. در غیر این صورت ، رایانه های شخصی رومیزی تخت برای این شرکت به 2.4 میلیارد دلار در یک دوره زمانی در غیر این صورت پایین برگزار می شود، و آن را به شرکت به عنوان چین تعداد دو کارخانه سازنده گوشی های هوشمند برگزار شد، دیدن محموله در 206 درصد سال بیش از سال رشد می کنند ، دو برابر نرخ متوسط ​​. آن باقی مانده است دیده می شود اگر خیر می توانید همچنان به جفتک انداختن روند PC رو به پایین است که با انتشار ویندوز 8 بی وقفه ادامه - اما اگر نه، شاید ما می خواهم در نهایت برخی از گوشی های هوشمند خود را ببینید در اینجا .

 آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

به نظر می رسد HTC واقعا در حال ساخت پلت فرم گوشی های هوشمند خود را دارد. اندیشه جامعه ما اشاره به یک عکس به بیرون درز است که ظاهرا نشان می دهد جدید سیستم عامل گوشی های هوشمند HTC است که به طور انحصاری در گوشی های هوشمند فروخته شده در چین استفاده خواهد کرد . طرح از ادعا OS HTC به نظر می رسد بسیاری مانند روکش Blinkfeed که HTC برای توسعه همه دستگاه های آندروید خود را پس از آن هنوز روشن نیست که آیا در این پلت فرم جدید است کاملا جدید و یا اینکه آیا آن را به سادگی یک نسخه چنگال از اندیشه اصلاح شده به طور خاص به جا مشخصات دولت چین است.

 

وال استریت ژورنال گزارش در ماه گذشته که HTC در حال ساخت پلت فرم جدید به دلیل چین مشتاق به جایگزینی برای سیستم عامل تلفن همراه توسعه یافته توسط شرکت های آمریکایی گوگل و اپل ، که هر دو را به spats با دولت در طول چند سال گذشته بدست می باشد. به نوبه خود، HTC تا به فایننشال تایمز را رد کرده است که آن را نیروی محرک یک پلت فرم جدید چین محور است اما می گویند که این کار با دولت چین در حال توسعه فن آوری های نامشخص .

 

 

 

 


بازار چین بزرگ، تازه، و ، برای بسیاری از شرکت ها ، و آماده چیدن است . اما این نیز یک مشتری سخت به لطفا. بازار با شدت رقابت دستگاه های مبتنی بر اندروید اشباع ، و دولت چین با تکیه بیش از حد بر روی پلت فرم کمی مضطرب است . و بنابراین، HTC ، که به دنبال ورود به بازار به منظور القاء سود های جدید و نو به خزانه آن ، خواهد شد تلاش برای رقابت در سطوح مختلف.


تاریخ و زمان آخرین شنیدیم ، این شرکت در حال توسعه سیستم عامل خود را به تهیه به طور خاص برای بازار چین و دلجویی از مقامات دولتی . شایعه است که سیستم عامل در حال حاضر به مراتب به توسعه ، که می تواند توضیح دهد که چرا در حال حاضر وجود دارد یک عکس ازHTC گوشی های هوشمند در حال اجرا در سیستم است.


 

اگر چه برخی از آنها خواستار آن "سنس 5.5" ، زیبایی شناسی مسطح و مانند تلفن ویندوز نقطه کاشی کاری به اختلاف شدید تر از هنجار . اگر شایعات انجام نگه دارید، ما ممکن است گرفتن یک نگاه اجمالی از واقعی HTC چین OS قبل از سال به پایان می رسد .


مهدی بازدید : 5 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

آی بی ام گزارش شده است که با توجه به سرمایه گذاری بیشتر $  ( £ 630M ) در لینوکس ، سیستم عامل منبع باز است که یک رقیب مایکروسافت در بازار سرور .

چشم IBM دوم 1bn $ سرمایه گذاری لینوکس

گوگل یکی از شرکت هایی که در استفاده از سیستم عامل لینوکس در اتاق کامپیوتر خود .

توسط تلگراف Staff3 : 03:00 BST سپتامبر 17 2013Comments24 نظرات

آخرین زمان شرکت پول به لینوکس تزریق در سال 2000 بود که سیستم عامل شد به دست آوردن کشش به عنوان تهدیدی برای ویندوز .

اولین 1bn $ سرمایه گذاری آن کمک کرد لینوکس را افزایش می دهد جای پای خود را در بازار سرور.

آخرین گزارش سه ماهه سرور از IDC قرار می دهد سهم بازار خود را به عنوان 23pc خرید سرور جدید ، در برابر 49pc برای سرور با استفاده از ویندوز مایکروسافت.

در سال 2001، استیو بالمر ، مدیر اجرایی مایکروسافت، لینوکس به عنوان یک "سرطان" که مالکیت معنوی شرکت خود را تهدید توصیف شده است. در حالی که در سال 2007 ، غول نرم افزار لینوکس و دیگر ارائه دهندگان منبع باز را به نقض بیش از 200 اختراع ثبت شده خود متهم کرده است.

گوگل، غول جستجوی اینترنتی ، یکی از شرکت هایی که در استفاده از سیستم عامل لینوکس در اتاق کامپیوتر خود

شارژ مستقیم همراه اول



مهدی بازدید : 6 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

آینده با lightsabers فقط با توجه به دستیابی به موفقیت های علمی توسط دانشمندان MIT و هاروارد رو کمی امیدوار کننده تر. برای اولین بار، دانشمندان موفق شده اند تا موضوع را از نور، چیزی است که به لحاظ نظری ممکن است، اما پیش از این هرگز انجام شده است. علاوه بر این، این کشف می چرخانیم درک طولانی پذیرفته شده در مورد نور و فوتون روی سر خود را، و در نتیجه لیزر است که با یکدیگر به شیوه ای مشابه به lightsabers تداخل می کنند.این کار توسط تیم رهبری Vladan Vuletic MIT و میخائیل Lukin در دانشگاه هاروارد ، هر دو از آنها در فیزیک اساتید انجام شد. و موضوع از فوتون ها که با هم پیوند می خورند به فرم مولکول ، تشکیل جرم تشکیل شده است. این با استفاده از یک محفظه خلاء پر شده با اتمهای روبیدیوم ، که در آن از لیزر سرد می شود تا نزدیکی صفر مطلق به دست آمد. فوتون تنها با استفاده از پالس لیزر را به ابر اتم از کار اخراج شدند . فوتون در نهایت خروج از ابر ، که انرژی را به اتم ها منتقل می شود و کند " به طور چشمگیری " .

 

دستیابی به موفقیت رسید و دو فوتون از طریق این ابر از کار اخراج شدند ، که هر دو با هم به عنوان یک مولکول محدود پدید آمده است. این که گفته می شود در نتیجه محاصره Rybdberg ، و در حالی که علم هنوز در مرحله اثبات مفهوم ، دانشمندان در حال حاضر برنامه ریزی برای برنامه های کاربردی عملی است. بحث از اطلاعات کوانتومی و محاسبات کوانتومی تا به اطراف پرتاب شده است ، و همچنین استفاده در تکنولوژی مدرن است. حتی اشاره ای به یک روز ایجاد کریستال های 3D از نور وجود دارد .

 

گفت Lukin : " بسیاری از خواص نور ما می دانیم در مورد از این واقعیت است که فوتون بدون جرم هستند، سرچشمه ، و آنها با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کند. آنچه ما انجام داده اند ایجاد نوع خاصی از متوسط ​​است که در آن فوتون ها با یکدیگر ارتباط برقرار کردن با این شدت که آنها شروع به عمل می کنند به عنوان اینکه آنها دارای جرم ، و آنها را به هم پیوند برای تشکیل مولکول ها . این نوع از دولت محدود فوتونیک تا به لحاظ نظری برای مدتی مورد بحث قرار گرفته ، اما تا به حال آن را به حال مشاهده نشده است . این یک مقایسه در مناسب برای مقایسه این را به شمشیر نور نیست. 

 

شارژ مستقیم همراه اول


مهدی بازدید : 5 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

ویندوز 8 به نظر می رسد در برداشتن سرعت در دسکتاپ OS marketThe آخرین اطلاعات از برنامه های شبکه ، که آهنگ سهم استفاده از دسکتاپ و سیستم عامل تلفن همراه و مرورگر ، پنجره 8 با 7.4 درصد از تمام سیستم عامل دسکتاپ ترافیک وب سایت در ماه آگوست نشان می دهد. این یک گام بزرگ از 5.4 درصد سهم ویندوز 8 در ماه ژوئیه به حال است.

در حالی که ویندوز 8 استفاده شروع به پریدن کرد ، استفاده از ویندوز XP کاهش یافت و فقط به عنوان به شدت . سهم ویندوز XP از سیستم عامل دسکتاپ ترافیک وب سایت از 37.2 درصد به 33.7 درصد در ماه اوت کاهش یافته است ، با توجه به برنامه های کاربردی خالص .

ویندوز 7 و موقعیت خود را در بالا با 45.6 درصد از ترافیک وب در ماه اوت، افزایش اندکی از 44.5 درصد در ماه ژوئیه باقی می ماند. نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 که برای اولین بار با سهم 0.02 درصد در ماه ژوئیه ظهور تا ، شاهد افزایش اندکی به 0.24 درصد در ماه اوت .

به طور کلی، ویندوز همچنان به تسلط بر بازار سیستم عامل دسکتاپ در ماه اوت با 91.2 درصد است. سیستم عامل مکینتاش در ثانیه با 7.3 درصد در آمد ، و پس از آن لینوکس با 1.5 درصد است.

تکرار بعدی از سیستم عامل مایکروسافت ، ویندوز 8.1 ، قرار است وارد اکتبر 18، یک سال پس از اولین ویندوز 8 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 2,240