loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 4 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 

لحظه ای سیستم عامل در دسترس عموم تبدیل شده است همچنین در حال حاضر میلیونها نفر از مردم این فرصت را به شکار در اطراف و پیدا کردن باگ داشته باشد. و به نظر می رسد که حداقل یک اشکال نسبتا مهم در حال حاضر در iOS 7 را کشف کردند. کاربر مشتاق چشم یک راه برای دور زدن lockscreen به ، رمز عبور حفاظت شدهو به دست آوردن دسترسی به عکس ها نرم افزار دستگاه ، به او توانایی ربودن پست الکترونیک و یا شبکه اجتماعی به حساب مرتبط با آن دستگاه. اساسا، شما دسترسی به ساعت زنگ دار را از طریق مرکز کنترل ، راه خود را به منو های چند وظیفه ای و از آنجا سر را به برنامه دوربین. ما شواهد ویدیو زیر تعبیه شده ، فقط در صورتی که شما علاقه مند در تلاش آن را برای خودتان هستید ، ما آن را آزمایش با استفاده از روش 5S آی فون در حال اجرا IOS 7.0.1 ، و قادر به تکثیر ادعا کاربر بود.

این اولین بار نیست که ما شاهد یک اشکال در iOS قادر به دور زدن lockscreen به خود و به خطر انداختن امنیت دستگاه شما ، و اپل به طور معمول کدو تنبل آن اشکالات با تکه نیست، یکی از آخرین و جو در زمان یک ماه، با این حال، ما می خواهم برای دیدن به روز رسانی به IOS 7.0.2 کمی زودتر از آن. در حالی که شما صبر کنید، ساده ترین راه برای جلوگیری از این نگرانی است برای غیر فعال کردن این توانایی به مرکز کنترل دسترسی از lockscreen ( این می تواند در تنظیمات یافت ) .

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 6 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (1)

سامسونگ در اوایل این ماه اعلام کرد که انجمن Tizen 36 دوستان قدرتمند در صنعت فن آوری هنوز به دست آورده بودند، اما آخرین شریک زندگی خود ممکن است با ارزش ترین علاوه بر این. به گزارش ZDNet در کره، Wonsuk لی وزیر رئیس سامسونگ نشان داد که این شرکت خواهد شد با همکاری نزدیک با موزیلا برای تقویت ارتباط بین سیستم عامل Tizen فایرفاکس و سیستم عامل. سخنرانی در کنفرانس HTML5، لی گفت که هر دو Tizen فایرفاکس و حمایت از توسعه HTML5، بنابراین هر برنامه ایجاد شده برای یک سیستم عامل می تواند موجود در دیگر ساخته شده است. اگر چه سامسونگ هنوز هنوز یک تاریخ برای اولین گوشی Tizen اعلام، لی گفت که Tizen باید در نیمه اول سال 2014 راه اندازی.

 

 

شارژ اتوماتیک همراه اول


مهدی بازدید : 13 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

Flipboard در حال راه اندازی در ویندوز 8.1 است. ما نگاهی اولیه از نرم افزار در نوکیا جهان در ابوظبی در ماه گذشته ، اما نسخه نهایی در فروشگاه ویندوز در دسترس خواهد بود به زودی . اگر تا به حال Flipboard در iOS یا اندروید استفاده می شود پس از آن تجربه بر روی ویندوز 8.1 بسیار آشنا خواهد بود . پس از مرحله راه اندازی کوتاه، Flipboard را قادر می سازد کاشی زنده زمانی که برنامه بر روی ویندوز 8.1 روی صفحه نمایش شروع دوخته . مانند برنامه های دیگر ، آن را به سطوح داستان و اطلاعات از Flipboard به صورت پویا ، با گزینه ای را برای ایجاد کاشی زنده اضافی برای بخش مجزا .

در داخل برنامه آن را به همان Flipboard طرح مانند مجله از داستان را از سراسر وب است که شما آمده ام تا به انتظار است. شما می توانید برای داستان ها، نشریات ، و حتی کاربران Flipboard به اضافه کردن مطالب اضافی را به برنامه جستجو، و این همه در یک قالب مجله که شما کش رفتن به حرکت در میان صفحات معرفی شده اند. Flipboard ساخته شده است تا به حمایت از کش رفتن تا حرکت از ویندوز 8 برای دسترسی به نوار برنامه با دستورات مانند اشتراک، تازه کردن ، و یا پین به صفحه شروع. همچنین پشتیبانی از ویندوز 8.1 در حالت های جدید ضربه محکم و ناگهانی بنابراین شما می توانید سمت Flipboard کنار برنامه های دیگر اجرا شود. در حالی که آن را نشانی از کوچکترین اندازه ضربه محکم و ناگهانی نمایش را پشتیبانی نمی کند ، آن را تغییر اندازه به صورت پویا و حالت عمودی و 7 پشتیبانی می کند - و قرص 8 اینچ به خوبی

آموزش mms موبایل ویندوز


مهدی بازدید : 7 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

با یک چرخه نسخه جدید از تقریبا هر سال، مایکروسافت قرار است برای عرضه نسخه نسل بعدی خود را از سیستم عامل دسکتاپ خود را، به احتمال زیاد به نام ویندوز 9، توسط پاییز 2014.

گزارش های اخیر نشان می دهد غول نرم افزار را باریک کردن آن خط را از سه نسخه - ویندوز 8، ویندوز RT و ویندوز - به دو یا کمتر. 

اما یک چیز برای مطمئن است که مایکروسافت را حفظ خواهد dishing از سیستم عامل دسکتاپ خود را به عنوان آن را برای دو دهه گذشته است. ویندوز 9 به احتمال زیاد در کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک، قرص، و تلفن های شاید حتی اجرا خواهد شد. 

با کمی را به در و مقدار زیادی از حدس و گمان و شایعه، طراحان مسخره کردن تعدادی از مفاهیم - اتصالات با نسخه های قبلی - به جزئیات آنچه که آنها انتظار دارند که نرم افزار در آینده به نظر می رسند. 

 

در اینجا فقط چند نمونه از برخی از طرح های بصری خیره کننده ترین و دقیق ما در بر داشت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز


مهدی بازدید : 25 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

فیلیپس با شرکت کفپوش Desso همکاری برای توسعه "فرش نور انتقالی." مفهوم ادغام روشنایی LED به پارچه، فعال کردن تعدادی از برنامه های کاربردی. یکی از حوزه هایی Desso - یک نام بزرگ در کفپوش صنعتی و تجاری - علاقه مند است علامت است. با کنترل که در مناطق نور فرش کردن، فیلیپس و Desso هستند قادر به یکپارچه سازی اطلاعات را به کف، می شود آن را هدایت فلش، آرم، و یا متن. 

mockup از زمینه نشان می دهد که فرش هدایت مردم به منطقه چمدان. در هر روز داده شده در فرش می تواند برنامه ریزی شده برای فرستادن مردم در جهات مختلف، و آن را قابل انعطاف تر از علامت های استاتیک می باشد. همچنین می تواند برای علامت های موقت مفید باشد، برای مثال، نور یک تئاتر و یا فرش هواپیما به مشتریان مستقیم را به نزدیک ترین خروجی در موارد اضطراری. آزادی مطبوعات اعلام همکاری نیز اشاره می کند که هتل ها و فروشگاه های خرده فروشی می توانند از روشنایی محیط و آموزنده بهره مند شوند.

فیلیپس می تواند فرش LED به محدوده رنگ آن ادغام 

استفاده بالقوه جالب دیگر می تواند در خانه باشد. فیلیپس در محدوده تاسیس از روشنایی خانه قابل تنظیم، رنگ، است که می تواند فعال شده و کنترل شده از گوشی های هوشمند. کاربران می توانند کل خانه و یا مناطق از آن خود را به یک رنگ خاص یا محیط تعیین می کنند، و آن را آسان برای دیدن این شرکت با اضافه کردن فرش و پارچه - در صورت استفاده ماهرانه، به عنوان مثال، در اطراف لبه از اتاق - به محدوده رنگ آن است. 

 

در حال حاضر، این مشارکت به EMEA (اروپا، شرق میانه، و آفریقا) منطقه محدود شده است. این جفت ارز توجه داشته باشید که این بسیار یک محصول واقعی، به جای یک مفهوم، و آن را در سال آینده راه اندازی کند.


 

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 3 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

تقریبا هر کس دستگاه های متعدد که نیاز به شارژ.محصول جدید به نام thingCHARGER قصد دارد تا فرآیند کمی ساده تر و neater، به عنوان آن می رود راست بیش از یک خروجی موجود، اسکله ها و دستگاه های مختلف در بالا برای شارژ آسان است.

طراحی هسته thingCHARGER بسیار ساده است. این شاخه در بیش از یک خروجی موجود، خروج از شمع و قابل استفاده، و ویژگی های بالای دوربین راهنمایی شارژ است که اجازه می دهد کاربر به شارژ تلفن خود را، قرص، خواننده، یا دستگاه های دیگر.راهنمایی در داخل شارژر ذخیره می شود، و می تواند در هنگام نیاز عوض میکنه. در واقع، آن را مانند داشتن یک حوض در سمت راست خروجی دیوار است.

 

در پایین thingCHARGER دو پورت USB، بنابراین اگر وضعیت ناشی میشود که در آن نیاز به شارژ دستگاه های بسیاری در یک زمان، آن را هنوز هم ممکن است به انجام این کار بدون در نظر گرفتن رسانه های قدرت های اصلی.

از جنبه های جالب از طراحی است که شارژر می تواند پشته ، به طوری که کاربر می تواند سه را به یک پریز برق وصل و سپس حوض سه دستگاه های مختلف در همان زمان . هنگامی که انجام شده، به نظر می رسد راه پاک تر از آن را با سه کابل شارژر مختلف چسبیده از دیوار در یک بار.

برای صرفه جویی در قدرت، رسانه های اصلی در همه زمان ها است، اما دو پورت USB و نوک در بالای thingCHARGER تنها در زمانی که کاربر بازدید دکمه قدرت در سمت .

در حال حاضر ، دستگاه تنها با طراحی خروجی آمریکای شمالی و ولتاژ در دسترس است، اما این تیم وعده داده است که یک بار آن را تا به این واحد حمل می شود ، آن را به کار بر روی طرح را برای دیگر کشورها آغاز خواهد شد.

 

تیم thingCHARGER به دنبال بودجه برای طراحی آن در Indiegogo . آن را با بسیار متواضع 25000 $ آمریکا هدف آغاز شده ، و آن را بیش از حد است که با دو هفته هنوز در دوره مالی آن باقی مانده است. مقدار پایه ای برای یک حامی برای دریافت شارژ 29 $ است ، اما این شرکت نیز ارائه بسته های که در آن خریداران می توانند thingCHARGERs رایگان با خرید دو یا بیشتر دریافت کنید.

آموزش اینترنت همراه اول



مهدی بازدید : 8 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

مدار کاتب قلم rollerball که با استفاده از جوهر رسانای نقره به شما اجازه ایجاد مدار به طور کامل عملکرد به همان سرعتی که شما می توانید در قرعه کشی، و آن را ارزان تر، سریع تر و آسان تر به آزمون از الکترونیک و مفاهیم نمونه است. 

طراحی و توسعه توسط Electroninks گنجانیده شده، شرکت در اصل بخشی از یک دانشگاه ایلینویز دامان پژوهش، مدار کاتب تلاش می کند تا این روند به آسانی به عنوان امکان پذیر است. بدون سیم، بدون تخته، بدون لحیم کاری، همه شما نیاز به یک طرح اولیه است و شما می توانید شروع به سرهم بند با چیزی بیش از یک باتری سکه و LED.

مدار کاتب ارائه می دهد مجموعه ای از قطعات، از buzzers نسبتا ساده است و چراغ های LED، به قسمت های پیچیده تر مانند سنسور عکس و پتانسیومتر. حتی می توانید با در Arduino MaKey MaKey رابط، اجازه می دهد برای حتی بیشتر استادانه درست طراحی و ساخت آن را برای هکرها در هر سطح ایده آل. با مدار کاتب، شما می توانید همه چیز را از یک سوئیچ ساده به یک پد لمسی به طور کامل عملکرد ایجاد کنید. جوهر آب بر اساس خشک بلافاصله به طوری که شما بلافاصله می توانید شروع تست در مدار تازه کشیده شده است. 

 

از بچه ها تنها با شروع به در مورد مدار به علاقمندان به فن آوری به دنبال به دست کشیدن از یک نمونه اولیه سریع یاد بگیرند، مدار کاتب در گیرندگان در تمام سنین است. هدف آنها این است برای کمک به آموزش و الکترونیکی در دسترس است به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است.

کمتر از یک هفته به مبارزات انتخاباتی Kickstarter خود، مدار کاتب است و بیش از آن اولیه 85000 $ جمع آوری پول به هدف و همچنین $ 250،000 کشش به هدف خود است، اجازه می دهد آنها را برای ساخت یک پلت فرم آموزش و پرورش قوی و برنامه توسعه ساقه.

 

 


آموزش mms موبایل ویندوز



مهدی بازدید : 5 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

دیوید Mellis ، یکی از ذهن در پشت پلت فرم در Arduino ،نقشه های تلفن همراه است که ، با گذشت زمان و صبر، هر کسی می تواند ساخت منتشر کرده است . Mellis استفاده می شودبه راحتی در دسترس در Arduino GSM سپر ، که اجازه می دهد تا دستگاه های مبتنی بر در Arduino ، دسترسی به شبکه بواسطه شبکه های تلفن همراه ، به عنوان پایه ای برای پروژه خود ، اما تا حد زیادی بر سخت افزار و نرم افزار جزء را گسترش داد ، اضافه کردن پشتیبانی برای صفحه نمایش ، دکمه ها، بلندگو، میکروفون ، و یک رابط کامل است. نتیجه یک تلفن همراه اساسی است که می تواند به ایجاد و دریافت تماس ، پیام های متنی ، نام فروشگاه و شماره و نمایش زمان می باشد.

در حال حاضر در آزمایشگاه رسانه ای MIT است، Mellis قرار داده است تمام برنامه های لازم برای ساخت و سفارشی کردن تلفن در Github ، و همچنین به چاپگر سفارشی OSH پارک، که سه نسخه از هیئت مدیره برای حدود 60 دلار چاپ ارسال طرح مدار . همانطور که برای پوشش هستند، دستورالعمل های دقیق برای یک مورد تخته سه لا برش لیزری ساده وجود دارد، اما چند تن از اعضای آزمایشگاه رسانه ای موارد خود را در انواع اشکال و رنگ دستکاری شده اند ، با استفاده از فرز، برش لیزری، چاپ و 3D . Mellis توصیف تلفن DIY خود را به عنوان "یک مشکل است، اما به طور بالقوه انجام دهند قادر پروژه" است که باید حدود 200 دلار هزینه را پر کنید.

 

آموزش اینترنت همراه اول


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

مهدی بازدید : 5 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

 

پلت فرم آندروید گوگل با رشد باور نکردنی خود را ادامه و با توجه به گزارش های اخیر از گارتنر، در سه ماهه چهارم سال 2011، آندروید ساخته شده است 50.9 درصد از کل فروش گوشی های هوشمند در سراسر جهان. 

در جایگاه دوم در iOS اپل است با سهم 23.8 درصد، در جایگاه سوم موبایل با سهم 11.7 درصد و در جایگاه چهارم RIM وسیستم عامل بلک بری خود را که سهم 8.8 درصد از بازار به حال است.

 

 

بر اساس گزارش شد در مجموع 75 میلیون دستگاه آندروید فروخته شده در سه ماهه آخر سال 2011 وجود دارد، این مقایسه به کل از 35 میلیون آیفون از اپل.


به طور کلی از تمام فروش گوشی موبایل نوکیا بالا با مجموع 111 میلیون دستگاه به فروش می رسد سامسونگ در جایگاه دوم با مجموع 92 میلیون گوشی های تلفن همراه به فروش می رسد و اپل در جایگاه سوم با مجموع 35 میلیون آیفون فروخته است باقی مانده است.

آموزش اینترنت همراه اول


 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی بازدید : 4 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

در طول سه ماهه اول سال مالی 2013 درآمد تماس Lenovo است، مدیران به کلمات در حمله به استراتژی سطحی مایکروسافت گوشت چرخ کرده است. 

"هر چند که ما را دوست ندارند مایکروسافت ارائه سخت افزار، برای ما، آن را فقط اضافه می کند یک رقیب بیشتر،" خیر مدیر عامل شرکت یانگ Yuanqing در کنفرانس تلفنی در پاسخ به پرسش تحلیلگر گفت. 

"، تنها یکی از بسیاری از رقبا ما [آنها] ما مطمئن هستیم که ما در حال ارائه سخت افزار بسیار بهتر از رقبای ما از جمله مایکروسافت هنوز." او گفت.

Yuanqing ادامه داد. "آنها در نرم افزار قوی هستند، اما [ما] باور نمی کنم آنها می توانند بهترین سخت افزار در جهان است. خیر می توانید." 

او سعی به خلق و خوی این انتقاد با ارائه نظرات واجب در مورد همکاری با مایکروسافت. 

"، به طور صریح، ما این نیست که در مورد [سطح] نگران است. مایکروسافت هنوز هم شریک استراتژی ما است. ما بسیار خوش بینانه در ویندوز 8 راه اندازی بنابراین ما به طور کامل نفوذ خواهد کرد که برای راه اندازی محصولات جدید ما،" او گفت. 

 

قرص سطحی مایکروسافت نمرات اولین بار مایکروسافت راه اندازی کرده است یک محصول مارک PC.

 

آموزش اینترنت همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 2,325