loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 5 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

asus ms71 2

 

در ASUS MS71 به نظر می رسد مثل یک موس بی سیم دراز. در واقع، به نظر می رسد تا بزرگ شما است خارش سر خود را در اندازه مضحک است. با این حال، اگر شما نگاه نزدیک تر، از Asus MS71 نیز به یک درایو انگشت شست تبدیل می شود. قسمت پایین جدا ماوس (مانند Mooon +) به فاش کردن درایو فلش. هیچ ایده به اندازه درایو، اما از ماوس خود را لیزر بی سیم با چرخ اسکرول است. قیمت گذاری و در دسترس در حال حاضر در دست است.

asus ms71 1

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

kingston-SSD-narenji-ir.jpg

 

اوه، خراب شد. برای سال در حال حاضر، ما انتظار بوده ام (و انتظار) جامد قیمت دیسک حالت به خم شدن را از قلمرو you've-رو به شود، شوخی، من، و در حال حاضر آن را در نهایت مانند everyman به نظر می رسد می تواند خندق HDD و گرفتن پردازنده با فلش. به تازگی اعلام کرد SSDNow V سری 40GB درایو بوت و کینگستون بسیار وسیع است، اما فقط برای $ 84.99 (پس از تخفیف) شکل جداگانه، آن را قطعا مقرون به صرفه. درایو خود را قرار به کشتی تا نوامبر 9، اما بچه های باحال بیش از در بررسی حلال به نظر می رسد در حال حاضر یک واحد برای بررسی wrangled. کینگستون وعده نرخ خواندن پی در پی تا 170MBps و ارسال نرخ تا 40MBps، و در حالی که قطعا ذهن وزد، آن را بیش از حد افتضاح نیست با توجه به عامل شکل 2.5 اینچ و قیمت مقرون به صرفه-زیرزمین. اوه، و منتقدان نشان داد که درایو دور پیشی گرفتن رتبه بندی منتشر شده در تست، که همیشه به طور کامل و کاملا عالی است. آمار از طریق لینک برای اطلاعات بیشتر، Vaquero از.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

چه می تواند بیشتر سرگرم کننده برای ذخیره داده های خود را از مرغ پا درایو USB.

teddy_bear_usb_drive1.jpg

نگه دار، سر کردن خرس عروسکی به فاش کردن اتصال USB، و به برق وصل به PC یا لپ تاپ شما.

teddy bear usb drive

درایو USB خرس عروسکی، همراه با حافظه 1GB ذخیره سازی، استاندارد USB 2.0 سازگار است. این بر روی ویندوز و سیستم عامل مک کار می کنند، و اندازه گیری روی 8cm X 9.5cm بلند، و وزن آن تنها 20G.درایو USB خرس عروسکی در دسترس برای خرید آنلاین برای $ 17 است

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 4 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

 

timeless-narenji_ir.jpg

مخترعان از پورت USB hackneyed به حداقل ایده چگونه از فایده مفهوم خود را تبدیل به داشته است. کاربرد آن امروز بین انتقال داده ها را به حوض شارژ. و دومی چند تظاهرات دارای قوه ابتکار، که یکی از آنها این کهنه به دنبال 'بی انتها دیده بان "است دیده می شود. این ساعت دارای همه نشانه هایی امکان پذیر است که یک دونده از راه دور. دلیل اصلی که عدم وجود قطعات مکانیکی. از آنچه که ما جمع آوری، سازمان دیده بان انرژی آن منابع از یک لپ تاپ یا کامپیوتر، و شاید این فروشگاه در یک باتری ساخته شده در. برای کسانی از شما که ایمان آورده اند که خروج از مرکز باعث توجه، این ابزار می تواند بیانیه مد عجیب و غریب را. ثابت USB را به شکاف در کنار شماره گیری قرار گرفته است و شما همه آماده است تا آن را به نشان دادن به دوستان متخصصین و اهل فن خود را.

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 

بحث در مورد آن را سخت در خود: هال LASKO، از نظر قانونی نابینا 97 ساله است، با استفاده از مایکروسافت رنگ از ویندوز 95 برای ایجاد هنر. 

MS رنگ، به خصوص در تکرار های قدیمی تر خود، برنامه طراحی بدنام قابلیت وجود ندارد مایکروسافت است. در واقع، آن چنان اساسی است که ایجاد هر چیزی ارزش نگاه کردن به یک چالش است.

آن را واقعا ناراحت نمی LASKO، که دهه های نرم افزار پیش کشف و صرف 10 ساعت در نقاشی روز. او آن استفاده می کند برای ایجاد نقاشی که شبیه هر دو نقاشی نقطه نقطه و هنر 8 بیتی.

 


شارژ اتوماتیک همراه اول

مهدی بازدید : 5 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

ما را دیده ام Grippity بازگشت به تایپ کردن حرکت صفحه کلید از نمونه اولیه صرف به کار، مدل تولید، به طوری که منافع ما قطعا piqued است بود زمانی که ما شنیده ام که توسعه را در CES با هیئت مدیره QWERTY خود یکی از یک نوع باشد. خوب، او را با Grippity آمد، و ما برخی از انگشت زمان با آن را کردم. صفحه کلید است که قطعا تجربه تایپ فورا راحت و بصری به هر وسیله، اما آن را به یک افسون واقعی به آن. بعد از دقیقا همان چیزی نیست که ما می خواهم رعد و برق سریع تماس بگیرید بر روی آن، اما خودتان ببینید در این ویدئو طراح نیز با مهربانی انجام داد نسخه ی نمایشی برای ما، و حتی او - - خالق دستگاه (و گالری!) شکستن. 

 

PS-بله، در داخل Engadget تریلر دو گسترده ای در این ویدئو است - ما وعده ما برخی تصاویر بیشتر به محض تمام اخبار CES واقعی می میرد پایین دارند

شارژ اتوماتیک همراه اول


مهدی بازدید : 4 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 

pioneer_400gb_narenji.jpg

سرویس خبری IDG - پیشگامان توسعه داده است یک دیسک نوری است که می تواند به 400GB داده را دارد، به راحتی برتری نمونه های اولیه که قبلا اعلام شده (نگاه کنید به "A سر نبرد بین آبی لیزر دیسک های نوری و نوار"). 

 

لوح های مدیریت به بسته 16 لایه، هر یک با ظرفیت 25GB، به قطر 12 سانتی متری دیسک های نوری معمولی است.دیسک های جدید شبیه به فن آوری دیسک های Blu-ray و تغییرات جزئی به سخت افزار بر روی دیسک های Blu-ray اجازه می دهد که دیسک های پایونیر جدید به توان در یک استفاده می شود. 

 

پایونیر هیچ برنامه ای برای ساخت تجاری دیسک ندارد اما به دنبال همکاری با تولید کنندگان دیسک است که آن را خود را. ، گفت: این فن آوری است در مورد آماده ورود تجاری Michiko Kadoi، سخنگوی پیشگامان شرکت در توکیو. 

 

دیسک Blu-ray یک طرفه است 25GB از ظرفیت، به مراتب کمتر از دیسک های پایونیر.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 6 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

نمیتوانید Tactus می کند کلید فیزیکی، که به معنی هیچ محدودیتی در شکل و اندازه آنها وجود ندارد.

هر قسمت از سطح صفحه کلید می تواند برنامه ریزی برای انجام هر تابع و یا برای نشان دادن هر گونه عکس.

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

vacuummouse.jpg

 

همه ما را دیده اند، جاروبرقی USB و ما را از موش های منحصر به فرد طراحی شده دیده می شود، اما ما صادقانه می توان گفت که ما را دیده اند، هرگز جاروبرقی-USB شده است که به عنوان یک موش دو برابر و یا حداقل ما را تا کرده تا به حال نه آن دسته از استادان kitsch ژاپنی در بیش از Thanko USB خلاء ماوس که فقط انجام داده اند. برای اینکه دقیق تر، Thanko است که عمدتا شکل موس عجیب و غریب که می تواند وظیفه دو برابر به عنوان یک جارو برقی انجام دهید، اما صادقانه شکل عجیب و غریب و اندازه آن داده شده است، احتمالا این هر دو را به که به خوبی.

علاوه بر این عامل چیز عجیب و غریب، در مورد تنها چیزی که خلاء USB موس واقعا خوب است در حال ایجاد سندرم تونل کارپ در کاربران آن در حالی که آنها را هم پر سر و صدا در همان زمان. ما می گوییم که به شکل دلپذیری است و نه کوتاه برای ایجاد مقدار زیادی از قدرت مکش، اما خود همان شکل نخواهد بود که ما بیش از حد ارگونومیک تماس بگیرید. اضافه کردن به این واقعیت است که همه گزارش ها نشان می دهد که زمانی که به عنوان یک خلاء استفاده می شود آن است و نه با صدای بلند و آزار دهنده است و شما یک ظرف غذا 800DPI فعال ماوس. اگر با این حال، شما جمع آوری از دستگاه های USB شده kitschy از حدود 24 دلار قیمت USB خلاء ماوس فقط ممکن است مناسب برای مجموعه شما باشد.

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

صفحه کلید انعطاف پذیر و اسکایپ شماره گیری پد با USB توپی. ما در حال صحبت کردن فوق العاده همه کاره، فوق العاده bendy، چند رسانه ای فوق العاده در اینجا.تقریبا غیر قابل خراب کردن، قابل شستشو، رول تا صفحه کلید با یک پد شماره گیری اسکایپ، ساخته شده در میکروفن و بلندگو و 2 prots USB [بنادر، ادم سفیه و احمق - اد]. اوه، و ظاهرا آن را قوی و سکوت. پس ... آه ... چه چیزی را دوست ندارد؟ $ 59.99.

قوی و سکوت # قابل شستشو و بهداشتی # قابل حمل و انبار کردنی # سادگی پاک کردن هر گونه مایع با یک پارچه مرطوب # سبک، فوق العاده باریک و پشتیبانی # اسکایپ جمع و جور ریخته. شامل شماره گیری پد # متناسب در کیف شما، کوله پشتی یا نوت بوک حمل کیسه و شما لازم نیست که نگران باشید هر لبه های تیز. # پشتیبانی اسکایپ، تماس بگیرید در / شماره گیری کردن، کنترل حجم صدا # در میکروفون و بلندگو ساخت # ساخت در 2 پورت USB هاب

آموزش کارت شارژ همراه اول

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 2,232