loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

Samsung F5500 Series

 

فن آوری پلاسما در حدود اندازه کافی طولانی است که آن را قادر به ارائه یک صفحه نمایش با کیفیت بالا برای پول بسیار کم بوده است، و دو شرکت در خط مقدم وجود دارد: سامسونگ و پاناسونیک. این سال، ST60 پاناسونیک دریافت اولین پنج ستاره بررسی تلویزیون ما، در حالی که کمتر گران S60 بالاترین ستایش ما را برای ارزش به دست آورده است. سامسونگ F5500، قیمت تقریبا در بین این دو، نزدیک ترین چیز غول کره ای به پاسخ است. 

 

F5500 ارزان تر از ST60 است، اما عکس آن است در هر نقطه در نزدیکی به عنوان خوب نیست. از پاسخ رنگ به سطح سیاه و سفید به سایه جزئیات، پاناسونیک ST60 برتر در هر راه است. که به می گویند که سامسونگ F5500 تلویزیون ضعیف است - آن را نه، و آن را پنهان کن از LCD ها بیشتر LED در محدوده قیمت خود را برنزه. اگر آن را برای رقابت قوی از پاناسونیک نیست، ما می شود ستایش سیاه پوستان عمیق F5500 و رنگ نسبتا خوب است. 

 

که در آن سامسونگ F5500 ناامید در پخش اتاق روشن است. من نمی دانم از هر کسی که وحی خاموش می شود همه چراغ و بسته پرده هر بار که آنها تلویزیون تماشا کنید، و سامسونگ بدتر از هر تلویزیون ما به تازگی با چراغ ها را مورد آزمون قرار است - و این شامل هم-heliophobic S60. 

 

ویژگی های عاقلانه سامسونگ ضرب و شتم پاناسونیک، با تجهیزات کامل از doodads مانند تلویزیون های هوشمند، تعامل صدا، و از راه دور صفحه لمسی. این نیز ارائه می دهد پخش 3D مناسب و معقول برای پول است. 

 

در حالی که سمت راست قیمت و پر برکت با سطوح عالی سیاه و سفید در یک اتاق تاریک، F5500 نه تنها می تواند با تلویزیون های که بهتر است که مسئولیت رسیدگی به نور محیط هر روزه به رقابت بپردازند. اگر نگه داشتن پرده بسته برای تلفن های موبایل بیش از حد دشوار است، هنردوستان فیلم با کیفیت باید به یک پاناسونیک به جای این سامسونگ است.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

Sharp Elite PRO-X5FD

 

خط نخبگان شارپ از تلویزیون های LCD در میان بهترین مدل در دسترس هستند، با سطوح عمیق سیاه و سفید، نسبت کنتراست 38،262:1، و عملکرد عالی 3D. تنظیمات سفارشی ارائه طیف عظیمی از گزینه ها، و 5 پورت HDMI، ساخته شده است در بی سیم، و مجموعه ای معمول از گزینه های جریان تلویزیون های هوشمند، از جمله Netflix بکشد، پاندورا، و Vudu وجود دارد. جنبه های منفی شامل زوایای دید محدود - هر چند این است که هیچ بدتر از شما را از بسیاری از مجموعه های LCD کنید - و قیمت است که نشان می دهد که شارپ طول می کشد به نام نخبگان به طور جدی. اگر شما می توانید یکی از این مجموعه استطاعت، به جلو و یک. غیر ممکن است که شما ناامید شوند. در غیر این صورت، اطراف مغازه، اما در یکی از این اولین نگاه کنید، یا ممکن است شما فقط قلاب

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

Synology DS412+

 

DS412 + ممکن است به نظر می رسد گران است، اما اگر شما به دنبال یک قوی، سریع شبکه دستگاه ذخیره سازی برای یک دفتر خانه و یا کسب و کار کوچک، آن را می تواند به خوبی به ارزش قیمت آن است. چهار bays درایو آن می تواند به 16TB فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می کنند، با اضافه کردن درایوهای آسان است، و اگر شما نیاز به ذخیره سازی و حتی بیشتر، eSATA و USB 3.0 پورت برای درایوهای خارجی می باشد. نرم افزار SYNOLOGY به شما اجازه می دهد به راحتی پیکربندی DS412 + به عنوان یک سرور رسانه ها، سرور داده های مبتنی بر ابر، برای پشتیبان گیری RAID، و یا هر چیز دیگری که نیاز به یک مقدار عظیم از شبکه و ذخیره سازی اینترنتی قابل دسترس فقط در مورد.

 

 

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

 

 

مهدی بازدید : 9 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

LARK Technologies larklife

اولین بار من Larklife برنامه آیفون راه اندازی شد، من فکر کردم، "چگونه می توانید نرم افزار این خوبی طراحی شده و متفاوت از رقابت با ابزار است که خیلی clunky و بی دست و پا؟" Larklife (149.99 $ مستقیم) تنها یکی از بسیاری از ابزارهای تناسب اندام ردیابی رقابت برای جلب توجه مصرف کنندگان که می خواهند به انگیزه به حرکت می کند. و این برنامه فقط می تواند این کار را انجام، ارائه شده شما آی فون، از آنجا که این واقعا کار متفاوت از سایر برنامه های بهداشتی شخصی و سلامتی را پیدا خواهید کرد. می رود که با دست بند اما به نظر نمی رسد به بلند و باریک تمشک و مدل های پیچیده شما را در نام های تجاری بزرگ مانند نایک و استخوان فک پیدا کنید. با توجه به عامل به صورت بدون زرق و برق Larklife و قیمت کمی بالا، آن را نشسته است در جایی در وسط از ابزارهای تناسب اندام بسته. این بد است، اما بزرگ است نیست، و برای پول کمتر شما احتمالا می تواند چیزی است که شما می خواهم بهتر پیدا کنید.

 

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 10 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Apple iPad Air

 

به یاد داشته باشید "Thinnovation مک"؟ این شعار شرکت اپل است که آن را برای اولین بار معرفی مک بوک ایر، لپ تاپ خیلی استخوانی شده از آن می تواند در یک پاکت مانیل مناسب. شش سال بعد، این شرکت چیزی مشابه با ترکیب قرص خود را با معرفی iPad در هوا انجام داد. همانطور که از نام آن پیداست، هوا همراه با طراحی دوباره که میریزد تقریبا نیمی از یک پوند از وزن، همراه با چند میلی متر ضخامت و مقدار قابل توجهی از منطقه گودی. در همان زمان، آن را حفظ همان صفحه نمایش شبکیه چشم 9.7 اینچ است که دو iPads ها آخرین تعریف شده است. در حالی که به اندازه کافی قابل توجه در حق خود، اپل همچنین موفق به ساخت دستگاه قدرتمند تر است، به لطف تراشه A7 همان است که در حال حاضر قدرت 5S آی فون. 

 

یک بخش از iPad هوایی است که هر گونه نازک تر و یا سبک تر نه قیمت آن است، که در معمول 499 $ برای 16GB فای فقط مدل شروع می شود. از آنجا، MSRP می رود به عنوان بالا به عنوان 929 $ برای پیکربندی گران قیمت ترین (که مدل فای + تلفن همراه با 128 گیگابایت ذخیره سازی است). مثل همیشه، هوا در حال ورود به بازار به شدت رقابتی فقط در زمان برای تعطیلات. بنابراین عملکرد خود را قوی و قاب فوق العاده نازک به اندازه کافی به شما آمده نوامبر 1 ارتقاء خواهد بود؟ و یا آن را به سادگی thinnovative کافی نیست؟ دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

یک خط ریز تقسیم رمان از اخبار وجود دارد، و جدید از RockStar Belkin در (20 $) است که در سمت راست، ارائه کاربران آی پاد های جدید گزینه ای سرگرم کننده به اشتراک گذاری موسیقی است که کاملا به همان شیوه انجام نشده است قبل از. در درجه اول ساخته شده از پلاستیک سفید و سبز، توپی های صوتی ارزان قیمت می تواند مورد استفاده قرار گیرد به اجازه تا پنج کاربر شنیدن یک آی پاد، سه کاربر شنیدن موسیقی مختلط از سه آی پاد، و یا یک کاربر مخلوط تا پنج آی پاد، و نیز ترکیبات دیگر.

 

 

این ایده در اینجا نسبتا سر راست است. کشتی BELKIN را عنوان خوانده شده شش منتقل شده با یک مجتمع کابل های صوتی سبز و یک کابل قابل جدا شدن، نیاز شما را به اتصال حداقل یک دستگاه صوتی را به اشتراک گذاشته شود، می روم و پنج پورت های اضافی برای هر هدفون و یا دستگاه های اضافی باز. پلاگین در آی پاد یا آی فون و بنادر قادر خواهند بود برای شنیدن موسیقی خود را، فقط به عنوان اگر شما دو پورت شایع تر شکافهدفون با استفاده از.

 

 

آموزش mms همراه اول


 

 

 

 

 

مهدی بازدید : 3 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

Kodak PlaySport Zx3

ما مقدار زیادی از محصولات فعلی از دوربین های جیبی، بسیاری از آنها را به انجام با کیفیت تصویر: فیلم های دانه دار، فقیر (خنده دار) نور کم عملکرد، فقدان فوکوس اتوماتیک، زوم دیجیتال، 1080P gimmicky، و غیره. جدید کداک PlaySport Zx3 HD دوربین ضد آب حل هیچ یک از این مشکلات. اما شما می توانید آن را زیر آب قرار داده است. بنابراین، تمام بخشیده است. پیگیری پس از استراحت برای بررسی کامل ما.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 7 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

Mad Catz Cyborg R.A.T. 7

این ممکن است به عنوان یکی از زشت ترین محصولات را تا کنون ساخته شده به باد تمسخر گرفتند، اما آن را نیز یکی از کاربردی ترین (و ما فکر می کنیم به نظر می رسد بسیار عالی، بیش از حد). دیوانه CATZ سایبورگ R.A.T. 7 موس بازی بی وقفه قابل تنظیم است - و حتی آن را همراه با آچار آلن خود را، بنابراین شما می توانید آن را از هم جدا کنند و دوباره سوار آن در خواهد شد. شما می توانید سخت افزار برای تناسب کامل تنظیم، و سپس نیشگون گرفتن و کشیدن نرم افزار به طوری که هر کلید پاسخ می دهد دقیقا به لمس کنید. شما حتی می توانید تنظیم دقت حسگر لیزری خود را بر اساس نیاز شما - و چگونه سریع بر ماشه به شما می باشد

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

 

Sony PlayStation 4 (PS4)

هر روز، یک گوشی جدید.قرص جدید.لپ تاپ های جدید که به عنوان یک مخلوط کن دو برابر - و آن را تا آندروید! کنسول های بازی ویدیویی، خوشبختانه، کاملا به طوری پرکار نیست. تفاوت گسترده از دوست داشتن از آی فون اپل و یا خط Lumia نوکیا - در 18 سال از وجود پلی استیشن، ما فقط فقط این هفته به چهار عدد است. این جمعه، نام تجاری پلی استیشن وارد "نسل بعدی" یک بار دیگر با پلی استیشن 4، و جهان را متفاوت از گذشته زمان در اطراف به طور قابل توجهی است: HD در حال حاضر استاندارد، چند نفره آنلاین انتظارات و عملکرد چند تکلیفی داده شده است. 

 

فراتر از جالب توجه است، تجربه بازی بزرگ، به دنبال، پارسه در سال 2013 انتظار می رود multitalented، کنسول بازی سریع است که به عنوان سریع و قدرتمند به عنوان موج رو به افزایش خونریزی لبه الکترونیک است که استاندارد در زندگی مدرن می باشد. اجازه دهید پیدا کردن اگر پلی استیشن 4 زندگی می کند تا انتظارات بلند است.

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

Apple Apple TV 3rd-gen

اپل برای اولین بار تمام HD جعبه تنظیم بالا می آید با یک UI تازه به روز شده، در حالی که ارائه دسترسی آسان به همان Netflix بکشد، هر فیلم، نشان می دهد تلویزیون و آهنگ در فروشگاه iTunes، نه به ذکر اشتراک کانال های ورزشی. اما آن را هنوز از دست رفته برخی از منابع کلیدی برنامه نویسی - است که نه به طور کامل گسل اپل - و هر فرمت رسانه ها در زیر آفتاب بازی نمی کند (در صورتی که چیزی که خود را). اما برای یک صد دلار، آن را به یک انتخاب آسان است.

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 2,242