loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 6 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

LG_G_Pad_8.3_review_14-580-90

 

ما شنیده شایعه که گوگل با ASUS همکاری شد را به یک رابطه 8 قرص. که من احساس می کنم که فروش بسیار خوبی . من، به همراه بسیاری دیگر، یک قرص 10 اینچ می خواهید نیست، اما فکر می کنم یک تبلت 7 اینچی بیش از حد کوچک است . در حال حاضر به نظر می رسد مثل یک قرص LG- V510 را از طریق بلوتوث SIG گذشت . همچنین تاریخ پذیرش اکتبر 25 تنها چند روز پیش بود .

 

چه جالب است در اینجا این است که LG -V500LG G پد 8.3 است ، به طوری که LG- V510 فقط می تواند نوع دیگری از G پد 8.3 . شاید نسخه LTE . یا آن می تواند یک رابطه 8 بعد از LG G پد 8.3 مدل سازی ، خواهد بود که خوب با من . مشخصات برای رابطه 7 با توجه به دستگاه مفهومی آن را به یک صفحه نمایش با وضوح 1920 × 1200 ، همراه با 1.7GHz چهار هسته ای گل میمون 600 پردازنده باGPU Adreno 320 . قرص همچنین دارای یک دوربین رو به عقب 3MP و 2MP در جلو ، همراه با حافظه داخلی 8GB برای 199 $. حالا که همچنین یک دستگاه مفهوم بود ، پس از آن بیش از احتمال واقعی است.

 

تصویر زیر یک تصویر از گواهینامه بلوتوث در LG- V510 است . ما هنوز هم مطمئن نیستید اگر آن را فقط یک LG G پد 8.3 نوع و یا چیز دیگری نیست. من امیدوار است برای دستگاه Travian.ir :: تراوین 8 ، که من دوست دارم که یک قرص کمی بزرگتر از رابطه 7 ، اما نه چیزی به عنوان بزرگ به عنوان رابطه 10 . امیدوارم ما به زودی به عنوان انتظار می رود برای دیدن یک رویداد و یا اعلام از گوگل با آندروید 4.4 ، رابطه 5 و رابطه 10 . امیدوارم ما یک رابطه 8 و smartwatch Travian.ir :: تراوین در این رویداد و یا اعلام نیز مراجعه کنید.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 3 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

 

برای یک بار، اجازه دهید سعی کنید و بحث در مورد NVIDIA بدون گرفتن بیش از حد در گرفتار آن SOC مبارزه تا کنون در سال 2013 - گذشته گذشته است ، و در حال حاضر NVIDIA است که به دنبال به جلو حرکت کند ، بازسازی موقعیت خود را به عنوان نه تنها شرکت در پشتSOC های تلفن همراه ، اما به عنوان یک طراح از محصولات ساخت اطراف از جمله تراشه در سمت راست خود را دارد. که دستگاه مانند کنسول بازی سپر به معنای، و اخیرا از Tegra توجه قرص. پس از اعلام کرد که پلت فرم قرص در ماه سپتامبر ، آن را در نهایت زمان برای تخته سنگ شروع به ورود ، و امروز NVIDIA جزئیات از آغاز فروش ایالات متحده است.

 

همانطور که شما به یاد داشته باشید ، NVIDIA است که تولید نمی کنید دستگاه از Tegra خود را ، و به جای شرکای فراهم می کند با طراحی مرجع برای آنها استفاده کنید. ما قبلا در مورد شرکت هایی مانند HP اعلام کرد قصد خود را به تولید توجه داشته باشید دستگاه از Tegra صحبت کردیم، اما امروز ما به دنبال در EVGA - شرکت شما می دانید بهتر است از کارت های گرافیکی خود را - به عنوان ایالات متحده شریک راه اندازی NVIDIA برای توجه از Tegra .

 

جداگانه و در حال حاضر مصرف قبل از دستور برای توجه EVGA از Tegra 7 ، که شما فقط حدود 200 دلار اجرا خواهد شد. آن را توسط1.8GHz از Tegra 4 شده است، حافظه 1GB RAM ، ذخیره سازی 16GB ، و ورزش یک صفحه نمایش هفت اینچی 800 × 1280 و با قلم گنجانده شده است. در مقایسه با مدل های مانند Travian.ir :: تراوین 7 ، که مثل سخت افزار های بسیار زیادی برای پول خود را صدا نیست ، بنابراین ما کنجکاو برای دیدن اگر NVIDIA را قادر به پیدا کردن هر موفقیت با آن هستیم - شاید پارسه به عنوان تگرا بهینه سازی گله خواهد شد، اما وجود دارد در حال حاضر برخی از رقابت شدید در بازار قرص .

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 7 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

 

هر دو مایکروسافت قرص سطحی جدید را از طریق همین مشکل رنج می برند. برخی از واحدهای سطحی مایکروسافت 2 و سطحی مایکروسافت طرفدار 2 در حال اجرا هستند به مسائل با نتایج overheating.This در روی صفحه نمایش بر روی لوح تحت تاثیر نور به نقطه ای که از دستگاه استفاده نمی شود. ظاهرا، قرص سطحی جدید خیلی گرم زمانی که کاربر در حال پخش بازی ها و یا در حالی که چند وظیفه ای. 

 

یک سخنگوی مایکروسافت می گوید که این شرکت از این مشکل آگاه است و در حال کار بر روی به روز رسانی است که کاهنده از وقوع جلوگیری می کند. تا قبل از به روز رسانی خبر از، شما می توانید اجازه دهید یک دستگاه بیش از حد گرم سرد برای یک یا دو دقیقه و با توجه به سخنگوی، روی صفحه نمایش به سطح روشنایی قبلی بازگشت. 

 

مایکروسافت شده است بازاریابی سطح 2 به عنوان یک ابزار برای چند وظیفه ای، پس به چند وظیفه تنظیم کردن این رفتار نشانه خوبی نیست، به خصوص پس از شرکت نوشت 900 میلیون دلار در سطح مایکروسافت موجودی RT برای سه ماهه چهارم سال مالی آن است.

 

آموزش کارت شارژ همراه اول



مهدی بازدید : 8 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

 

hitachi-eco-lcd-ceatec-09.jpg

CEATEC یک زمین پرورش برای نوآوری های جدید است، و هیتاچی ساخته شده مطمئن شوید که نام خود را در A-لیست با تلویزیون چهره به رسمیت شناختن ساده است که به دنبال صرفه جویی در قدرت هر زمان که شما نگاه دور. اساسا، پلاسما نمونه بر روی صفحه نمایش بسته دوربین داخلی است که متوجه که چهره خود را با نگاه کردن به آن، و هر زمان که شما نگاه دور، یک حالت قدرت صرفه جویی می رود به عمل است. متاسفانه، که بدان معنی است که پانل می رود سیاه و سفید، و در حالی که ما در اینجا نکته این درک، ما می تواند مانند یکی از ویژگی های پیش بینی باعث تمام انواع خشم در اطراف خانه، به خصوص اگر شما تعداد انگشت شماری از بینندگان تلاش برای نگه داشتن ساعت از چند رو فوت دورتر از خودتان. آمار لینک های خوانده شده را به یک نگاه در چه کارهایی در عمل کار می کنند - در اینجا امیدوار است شما می توانید برای صدا به ماندن در طول قطع برق، حداقل انتخاب کردن.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

hitachi-narenji_ir.jpg

هیتاچی با مسئولیت محدود نمایش داده TV LCD 37 اینچ که باریکترین قسمت 15mm به عنوان یک نمایشگاه مرجع در CEATEC ژاپن 2008 است. 

تعداد پیکسل پانل 1920 × 1080 (HD کامل) است. آن گفت، این شرکت با هدف تولید انبوه تلویزیون در سال 2009 و یا بعد. 

هیتاچی به نمایش گذاشته TV LCD 32 اینچ که باریکترین بخش است 19mm در سال گذشته در CEATEC ژاپن 2007 (مشاهده مقاله مرتبط). در این زمان، این شرکت به ضخامت 15mm با کاهش ضخامت تمام اجزاء از جمله یک واحد نور پس زمینه و مدار منبع تغذیه به دست آورد. 

محدوده بازتولید رنگ از تلویزیون LCD جدید را به عنوان بالا به عنوان 150٪ از مشخصات HDTV است. این با اتخاذ سه رنگ (RGB) از LED برای منبع نور پس زمینه متوجه شد. این شرکت از اظهار نظر در تعداد LED ها یا روش این بازی برای آنها کاهش یافته است.

علاوه بر تلویزیون ال سی دی، هیتاچی به نمایش گذاشت تلویزیون 50 اینچ PDP که نازکترین قسمت 1.5 اینچ (در مورد لنز 35mm) است. نمونه اولیه از همان نوع در 2008 بین المللی CES که در لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا صورت گرفت نشان داده شد، در ژانویه سال 2008 (نگاه کنید به مقاله مربوط 2). این شرکت آن را برای اولین بار در ژاپن نمایش داده می شود.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

winscapemain-narenji-ir.jpg

ما در تصویر بالا به هیچ وجه تغییر نمی کند - افتخار پیشآهنگی است. که یک نوزاد واقعی است ، پوشیدن گردنبند IR واقعی است که با Wiimote دارند واقعی تعامل است. چه واقعی نیست ، البته ، از نظر پل گلدن گیت در سان فرانسیسکو است . است که توسط پنجره رایان هوگلند در DIY مجازی ، یک تقلید ادبی یا صنعتی از اثار استادان فن درخشان طراحی داخلی ، RED ONE فیلم و جانی چانگ لی به سبک headtracking ، همه بامک نرم افزار تغذیه یک جفت از صفحه نمایش پلاسما به چشم شما هدایت تولید می شود. به عنوان بیننده در اطراف حرکت می کند، تصاویر دو 1080P حرکت در جهت مخالف ، ارائه توهم قانع کننده ای به دنبال کردن یک پنجره واقعی از شیشه ای در مناظر فوق العاده دقیق فراتر از آن. هیجان انگیز ؟ سپس شما می شود مانند جونیور شده giggling زمانی که شما از شنیدن آن برای فروش. پس از گذراندن یک سال بدانند چگونه می توان به سوار شدن ، رانندگی و سرد تمام ابتکار ، هوگلند می خواهم شما را به یکی بیش از حد . او قصد دارد به کیت پایه های ژوئیه آماده برای زیر $ 3000. سازمان دیده بان پلاسما نوزاد شده در حرکت پس از آن ، و همچنین به عنوان یک ویدیو زمان گذشت شیرین از ایجاد روند.


مهدی بازدید : 5 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

صفحه نمایش AMOLED bendy در این دستگاه پخش رسانه ای نمونه است آن است که تا کنون خارج از لانه خرگوش و غیره توسعه مخفی سامسونگ ساخته شده است، اما این یک نگاه اجمالی از آنچه که آینده تلفن همراه ما می خواهد است. 
صفحه نمایش 4.5 اینچ AMOLED پشت که نمونه بالا از یک زیر لایه پلاستیکی است که به یک فویل فولاد ذوب شده ساخته شده است. این وضوح WVGA محترم (840 * 480)، آن را به خوبی و روشن، بازی می کند ویدیو حرکت کامل، و آن خم می شود. بسیاری. شما ظاهرا می توانید آن را جمع کردن به یک سیگار برگ کمی با شعاع یک سانتی متر تک، اگر چه من می تواند آن مرد سامسونگ متقاعد به انجام آن برای من.
اکنون انعطاف پذیری می آید از این واقعیت است که صفحه نمایش بسیار، بسیار، بسیار نازک است. در حدود 0.3mm در مقطع، آن را بسیار باریک است که آن را در واقع زمانی که آن را لبه در شما از بین می رود: 

سامسونگ می گوید که نمونه اولیه در نهایت نشان خواهد داد تا در تلفن و قرص PC نمایش هوشمند، و آنها در حال حاضر در تولید انبوه کار. آنها این کار یک دستگاه پخش رسانه ای کار (بررسی از این گالری برای چند عکس فوق العاده) که روکشی از صفحه نمایش در پلاستیکی محافظ، اما من مشتاقانه منتظر است تا در روز وقتی که من فقط می تواند به جمع کردن کل گوشی من و چوب آن را پشت گوش من وقتی که من استفاده از آن نیست.
مهدی بازدید : 5 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

اجازه دهید به هر نتیجه پرش نیست ، اما فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه اعتماد شواهدی وجود دارد که نشان می دهد برخی از افراد در Cupertino یک یا دو چیز از ایکس باکس زنده یاد گرفته اند آشکار کرده است . کد های جدید در IOS 4.3 بتا 3 سیستم عامل اشاره کردند که تلویزیون اپل به زودی ممکن است حمایت از بازی های آنلاین . چند منبع پیدا شده است مربوط به " ATVGames " و " ATVThunder " است که نقطه را به یک کنترل از نوعی ، مدیران ( فکر می کنم مرکز بازی ) ، راه را برای برنامه ریزی بازی ها ( چند نفره ) ، و جلوی فروشگاه ( فکر می کنم برنامه فروشگاه ، فروشگاه ) . ما به ویژه از دو رشته شیفته - " com.apple.appletv.play.live.thunder " و " play.archive.thunder . " - اما آنچه که در واقع در این طرح بزرگ از چیز باشد که در نهایت مبهم است. حداقل ظرفیت ذخیره سازی اپل TV را ( در مورد 8GB ) نشان می دهد که این شرکت ممکن است به جریان به طور کامل بر خلاف نحوه کار های OnLive نه نگاه؛ به عنوان فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه ما حدس ،اپنجیال بالغ است و کاملا به اندازه کافی است که جریان داده های پهنای باند کم و محاسبات محلی می تواند رخ دهد اجرا شود، اما این فقط نظری را با هیچ چیز در کد به آن را به بالا .

 

علاوه بر این ، دو اسامی و تعداد انگشت شماری از رشته های دیگر که ظهور تا مربوط به تلویزیون اپل وجود دارد : Sedona و چوب پرچم . بر اساس منابع به مدیر ، قسمت، فصل، و مانند آن ، ما روی چیزی حساب کردن Sedona همه چیز در مورد تجارت و جریان ویدئو ، چیزی شدیدا به تجربه سنتی آیتونز یکپارچه شده است. همانطور که برای چوب پرچم ، جدا از سر اشاره به حساب انواع و بازرگانان (یعنی آیتونز تجارت ) ، واقعا چیز دیگری برای گفتن وجود دارد. فکر می کنم از آن به عنوان یک رمز و راز پیچیده شده در یک معما در ، میگم ، کارکنان پرچم را قطع کرد. فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه ما در بر داشت بسیاری از دیگر ویژگی های کمی است، اما تنها یکی دیگر واقعا ارزش پرورش feature_remote_screensavers است ، که نشان می دهد که شما می توانید محافظ صفحه نمایش از دیگر دستگاه استفاده - مانند ، مثلا، مک کنید.

 

در نهایت، در نقاط دیگر جهان ، الکس Hisrbrunner استفادهاز راه دور هماهنگی برای پیدا کردن مخفی دستورات تلویزیون اپل که شبیه به iOS توابع به طور معمول ممکن است با از راه دور ATV استاندارد - یعنی، wiggling آیکون است که می تواند به من متوسل شده و با استفاده از پد جهت . تصویری که پس از استراحت است .

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 9 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شنید از سطح مایکروسافت؟ مطمئنا شما داشته باشد. این فناوری پیشرفته است که طول می کشد لمسی خازنی و نمونه آن را در سراسر طراحی مانند جدول است. در حالی که این دستگاه، تولید شده توسط امثال سامسونگ، خزش آرام خود را به بازار را آغاز کرده اند، شرکت های رقیب در محل کار در چند کاربره، راه حل های پهن لمسی خود را سخت می باشد. که دقیقا چه سیستم لمسی 3M است که نشان می کردن امروز در CES پرده برداری کرد. در 46 اینچ، نمونه اولیه آن بینی یو پی اس تکنولوژی خازنی حول و حوش در ورودی کاربر، اجازه می دهد حداکثر نظری 60 امتیاز لمسی و تا چهار صفحه تقسیم می شود. ما این شانس را به جدول برای اجرای آزمون، به طوری که گذشته از استراحت با کلیک بر روی برای دیدن چگونه آن را شانس بود.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

در حال حاضر، ورودی انگشت بر روی صفحه نمایش لمسی است به کار گرفته بسیار ساده - در اصل به X / Y هماهنگ کردن آب پز . با این حال، انگشتان دست انسان هستند قابل ملاحظه ای پیچیده ، هر دو در آناتومی و قابلیت های موتور . TapSense افزایش به تعامل است که اجازه می دهد تا صفحه نمایش معمولی به شناسایی انگشت چگونه است که برای ورودی استفاده می شود لمس است . این است که توسط بخش بندی و دسته بندی صداها ناشی از اثر انگشت را به دست آورد. از جمله نوک ، پد ، ناخن و بند انگشت - - بدون داشتن کاربر برای پوشیدن هر گونه لوازم الکترونیکی سیستم ما می تواند مکان انگشت مختلف را تشخیص دهند . این باز می شود چند فرصت تعامل جدید و قدرتمند برای ورودی لمسی ، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه ، که در آن پهنای باند ورودی محدود است به علت صفحه نمایش کوچک و انگشتان چاق . به عنوان مثال، یک شیر آب بند انگشت می تواند به عنوان یک " راست کلیک " برای تعامل لمسی دستگاه تلفن همراه خدمت می کنند، به طور موثر دو برابر شدن پهنای باند ورودی . سیستم ما همچنین می تواند مورد استفاده برای شناسایی مجموعه های مختلف از ابزارهای غیر فعال است. ما با یک بررسی جامع از دقت طبقه بندی و مفاهیم آموزش نتیجه گیری . نتایج نشان می دهد سیستم اثبات مفهوم ما می تواند مجموعه را با چهار نوع ورودی در دقت حدود 95٪ حمایت می کنند. مجموعه ورودی کوچک ، اما مفید دو (به عنوان مثال ، قلم و تبعیض انگشت ) می تواند در بیش از دقت 99٪ به کار گیرند.

 

آموزش اینترنت همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 2,203