loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 7 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

SanDisk Sansa Fuze+

اپل غیر قابل انکار بیش از 100 دلار در بازار + پخش رسانه ای قابل حمل برای سال لذت می برد در حال حاضر، آن را تا حد زیادی آی پاد و همچنین-RANS بوده است. قلمرو بودجه، با این حال، کت و شلوار قوی اپل نبوده است، و SanDisk و تولید کنندگان دیگر را بازیکنان که بهتر آی پاد نانو و آی پاد زدن.Sansa فتیله مواد منفجره +، به روز رسانی به 2008 Sansa فتیله مواد منفجره ($ 130،)، می آید در 4GB ($ 79)، 8GB ($ 89)، و 16GB ($ 119) طعم. یکی از ویژگی های کلیدی ترکیب کردن یا شدن + ها: پخش ویدئو. اپل حذف ویدیو از آخرین آی پاد نانو خود را، و آن را به طوری که شرکت SanDisk ساخته شده است که محصول شگفت انگیز است در اینجا نیست، آن است که اپل حذف شده است یکی. و ترکیب کردن یا شدن +، برای پول نقد نسبتا کمی، می توانید در قدم و پر کردن آن از درجه اعتبار ساقط. چرا خرید یک زدن آی پاد ($ 49؛ 2GB،) و یا یک نانو ($ 149؛ 8GB،) هنگامی که ترکیب کردن یا شدن + می تواند کارهای بیشتری هم انجام داد.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 7 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Panasonic Lumix DMC-GF6

 

GF6 از پاناسونیک کوچک، سریع و عالی، عکس طول می کشد. اگر چه هدف برای نمایش کوچکتر با GF6، پاناسونیک هنوز موفق به در کوچک است، اما گرفتن و قابل استفاده، که TrustedReviews می گوید: "آسان به برگزاری" حتی اگر آن را توسط "به هیچ وجه بزرگ است." اما گنجاندن چشمگیر ترین در این بدن کوچک حسگر تصویر بزرگ، که در نتیجه در عکس هایی که عکاسی وبلاگ می گوید: "کیفیت عالی" هستند در حالی که دیجیتال در مقابل می گوید که این فیلم با کیفیت نیز "خوب" و "جنبش هموار تکثیر شده است." و شما یک لحظه را از دست ندهید، به عنوان GF6 نیز ارائه می دهد که چه جیبی پرز خواستار "عملکرد سریع." حتی با وجود چنین کیفیت تصویر ستاره ای و سرعت GF6 قیمت است درست و مناسب، و آن را انتخاب خوبی برای تازه واردان به بازار فشرده می باشد.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 11 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

 

شما که فکر نمی کنم یک غول مانند خیر را در فقط سه (یا چهار) متوقف قرص اندیشه، نظر شما؟ در واقع، مرغک کمی به ما اطلاع داد که گفت: شرکت چینی خواهد قرص 10.1 اینچ جدید تا پایان سال انتشار، و جای تعجب نیست، ساندویچ بستنی همراه با تگرا 3 T33 NVIDIA در این منو می باشد. ویژگی های دیگر عبارتند حافظه 2GB از نوع سریع 1600 مگاهرتز DDR3 RAM، سوکت میزبان USB استاندارد (تحت پوشش فلپ پاپ از نه چندان ظریف)، دوربین عقب رو به قطعنامه ناشناخته، "ویژه بدن فیوژن-پوست" و، بیشتر جالب توجه است، یک اسکنر اثر انگشت است که ظاهرا به عنوان جوی استیک نوری در پشت ظاهر تخت دو برابر - تنها زمان خواهد گفت که آیا این طرح را حس می کند. منبع ما تا به هر گونه اطلاعات در ابعاد و وزن ریخته است، اما قضاوت توسط عکس در گالری ما، این 1.6GHz تخته سنگ چهار هسته ای باید به طور قابل توجهی نازک تر از این لپ K1 یا LePad نشسته زیر باشد. مثل همیشه، شما از ما در اسرع وقت ما بیشتر می شنوید.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 22 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Roku Streaming Stick 2nd-gen

 

جدیدترین استیک ROKU در خندق نیاز MHL اصلی ، ساخت سوئیچ به HDMI در حالی که همچنین کاهش قیمت . اگر چه دستگاه های ROKU تمایل به کوچک، چوب را مدیریت می شود حتی کوچکتر با آنچه TechHive"مناسب" دانگل عامل شکل می نامد . با این حال، کاربران هنوز هم با همان رابط کاربری آشنا، که CNET می گوید: " بهترین در کلاس" و Gizmodo خواستار استقبال می شود " ساده است. " یک خط تا Chromecast نمی تواند به رخ کشیدن است و هنوز هم کار به گرفتن تا - با استفاده از این رابط شما هنوز هم دسترسی به کتابخانه عظیم ROKU از کانال داشته باشد. کیفیت پخش هم خوب است ، و سیمی می گوید که " هرگز مسائل عمده ارائه شده است، " و دو باند فای چوب بود " به طور کامل کافی است. " یک حرکت نزولی از جدیدترین استیک است که ممکن است یک زندان کوچک در مقایسه با مدل های فعلی ROKU ، با CNET تجربه " زمان بوت آهسته " در چند کانال . Chromecast هنوز هم برنده تاج برای ارزان ترین جریان رسانه ای ، اما برای $ 15 اضافی شما می توانید خودتان را به ROKU جریان استیک گیر و دریافت ارائه های تصویری بهتر است همراه با از راه دور است.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 5 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

 

گوگل به تازگی اعلام کرد آندروید 3.1 ، و آن را نورد از به مشتریان ورایزون XOOM 3G است. این را با آن به ارمغان می آورد طیف وسیعی از بهبود و اصلاح از جمله ویدجت resizeable ، و حالت میزبان جدید که به شما اجازه وارد کردن عکس به قرص خود را به طور مستقیم از دوربین های دیجیتال خود را ، و به استفاده از یک "مسخره" تعدادی از دستگاه های USB ، حتی از جمله ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 کنترل . این همچنین شامل فیلم های جدید برنامه گوگل که به شما اجازه هزاران نفر از فیلم اجاره از بازار آندروید ، نرم افزار کتاب های جدید، نرم افزار ویرایش ویدیو جدید دوبله فیلم استودیو ، و نسخه های به روز شده را از بسیاری از برنامه های اصلی گوگل ، از جمله وب "سریع تر " مرورگر با یک منوی کنترل سریع جدید - و به بالا همه چیز خاموش، سیستم عامل خواهد شد ضربه TV گوگل گاهی اوقات " این تابستان " نیز هست. متاسفانه، هنوز هم وجود دارد هیچ کلمه ای شرکت در هنگامی که آن را به قرص XOOM 3G ضربه ، اگر چه گوگل اشاره کردی که سامسونگ نوار کهکشان 10.1 است که آن را به دور به همه در IO خواهد شد گرفتن به روز رسانی در " چند هفته آینده . "

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 4 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

OK ، قبل از متنفر خانواده دولت آشکار در نظرات زیر است، در واقع چیزی قابل توجه در مورد این تخته سنگ چینی آشنا ، به دنبال وجود دارد. SmartQ ده ( یا T10 ، همانطور که در بالا اشاره شده ) ، یک قرص Froyo آینده خواهیم کرد که دارای یک تراشه آبدار قشر -A9 به همراه 400 GPU مالی ، و همچنین به عنوان RAM 512MB و 9.7 اینچ 768 × 1024 چه ما را در اینجا است صفحه نمایش IPS . این خواهد بود که برای اولین بار از دستگاه آندروید برای دریافت خوبی IPS ، هر چند، به عنوان سلف خود R10 نمی - راه اندازی با آندروید 2.1 و پردازشگر 720MHz در ماه دسامبر - همچنین دارای پانل LCD مشابه در فاکتور فرم به ظاهر یکسان . در واقع، ما بر R10 تصادفا امروز قبل از آن، و زیباییهای صفحه نمایش تعجب ما.

 

اما آنچه واقعا به فروش می رساند ده صفحه نمایش لمسی پیزوالکتریک آن ، است که پشتیبانی از ورودی چند لمسی حتی با اشیاء غیر هادی مانند styli مدرسه قدیمی است . این به این معنی گفت قرص می تواند عبور نور شبیه به همتای صفحه نمایش لمسی خازنی خود را دارد اما با استفاده از قطعات ارزان تر ، و همچنین داشتن دقت نقطه ورودی شبیه به کسانی که با صفحه لمسی مقاومتی ، اما با وضوح صفحه نمایش بهتر دست یابد. افسوس، هیچ تاریخ و یا قیمت شده است برای ده اعلام کرد فقط رتبهدهی نشده است ، و نه ما می دانیم که اگر آن را به لانه زنبوری در آینده دریافت کنید ، اما قیمت آن را به سمت راست و هنوز هم ممکن است برخی از عشق دریافت کنید.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 10 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

galaxy-7-inch-rm-eng.jpg

 

، در حال حاضر ما در حال صحبت کردن. این کوتاه، شیرین و دراماتیک، با این حال رسمی سامسونگ نوار کهکشان تیزر ویدیو هنوز به فاش تعدادی از ویژگی های قبلا فقط شایعه. ما باید آندروید 2.2 بر روی یک صفحه نمایش 7 اینچی، مکالمه تصویری، Swype، پخش فیلم HD، "پشتیبانی از فلش،" ناوبری GPS، خواننده، و مقدار زیادی بیشتر. در حال حاضر آماده است تا به بیرحمانه شده توسط این ویدئو پس از آن تعبیه شده طعنه دریافت کنید - آن را به عنوان نزدیک که شما دریافت می کنید قبل از رسمی در سپتامبر 2 نشان می دهد در برلین (در IFA). بله، ما آنجا خواهد بود.

 

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 6 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

t91netbook-w500.jpg

این شده است برای ماه ها انتظار می رود، در حال حاضر اسوس اعلام کرده است تبدیل به tablet Eee کامپیوتر T91 آن رسیده برای تازه ویندوز 7 حول. 2 پوند (سمت راست، دو!)، قرص 1 اینچ ضخامت ویژگی های 8.9 اینچی LED صفحه لمسی دارای نور پس زمینه سواری در بالای پردازنده اینتل اتم Z520. همچنین ویژگی های تلویزیون تیونر و ساخته شده است در GPS. جزئیات دیگر رتبهدهی نشده است اما آن را نمی خواهد بلند.

آموزش کارت شارژ همراه اول


مهدی بازدید : 8 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

ما دیده ایم تصاویر بیرون درز ادعا از مینی آی پد 2 که در صورت واقعی، تایید کرد که نسل بعدی مینی تبلت اپل است که شامل یک اسکنر اثر انگشت ، اما ما هنوز دیده می شود هر طور کامل مونتاژ آی پد 5 واحد است که می تواند تایید نشده همان . به نظر می رسد به احتمال بسیار زیاد است که در اندازه کامل اپل را از بازی اسکنر اثر انگشت نمی شود سمت چپ و شواهد جدید است که این ایده پشتیبانی می کنند .

 

با توجه به مدت زمانی که اپل 5 پوشش داده شده است در اطراف شناور ، ما کمی تعجب است که هیچ کس فکر این را امتحان کنید قبل از ، اما لوئیس Hilsenteger Unbox درمان تصمیم به خرد 5S آی فون خود را به منظور دیدن اگر اسکنر اثر انگشت را از که دستگاه را به فضای کلید خانه از پانل جلو از اپل 5 که او جا داد. جای تعجب نیست ، اسکنر اثر انگشت را متناسب با " کاملا " .

 

اسکنر اثر انگشت از ویژگی های خیمه از 5S آی فون است چرا که بر خلاف عملکرد ، باتری، و پیشرفت های دوربین، اسکنر اثر انگشت، بهترین ویژگی برای نسخه ی نمایشی و قلاب مشتریان در یک فروشگاه است . مردم در مورد امنیت نگران است ، و از لحاظ نظری این می تواند در این جبهه کمک کند ( اگر چه برخی از شک و تردید وجود دارد ) . این امر می تواند احمقانه است اگر اپل به ترک از اسکنر اثر انگشت را از آن بالا ازخط اپل . ما انتظار داریم که اسکنر اثر انگشت را به یک جزء اصلی از تمام دستگاه های IOS آینده است.

آموزش اینترنت همراه اول


مهدی بازدید : 2 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

در سال 2010 استیو جابز پرده برداری اپل اصلی، با، صفحه نمایش 1024X768 9.7 اینچی روشن و بزرگ، و معجزه از تکنولوژی آن زمان مدرن، تنها 0.5 اینچ فکر می کنم و £ 1.5 سنگین. امروز صبح فیل شیلر نشان داد نه تنها جدید 2048x1536 9.7 اینچ اپل هوا در 0.29 اینچ 1 £، اما جدید 7.9 اینچ اندازه عکس 2048x1536 کوتاه شبکیه چشم اپل در 0.29 اینچ و 0.73 £. معجزات از فناوری در حال حاضر مدرن هر دو. 

 

بین آنها از iPad 2، هنوز در دسترس هر چند به احتمال زیاد هنوز هم تنها به آموزش و پرورش و شرکت انبوه خریداران و diehards 30 پین، اپل گرافیکی به چالش کشیده 3، و قدرتمند اپل 4 جذاب ثابت مارس نسبت به آینده محاسبات جریان اصلی بود. لوازم خانگی. دیگر فقط فن آوری، اما به سادگی بخش هایی از زندگی ما است.

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول


تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 2,210