loading...
تکنولوژی موبایل
مهدی بازدید : 9 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

IOS ( قبلا آیفون OS) یک سیستم عامل تلفن همراه توسعه یافته و توزیع شده توسط شرکت اپل در سال 2007 برای آی فون پرده برداری کرد ، آن را به حمایت از دیگر دستگاه های اپل مانند آی پاد لمسی (سپتامبر 2007) ، اپل (ژانویه 2010 تمدید شده است ) ، اپل کوتاه ( نوامبر 2012) و نسل دوم تلویزیون اپل (سپتامبر 2010) . بر خلاف مایکروسافت ویندوز تلفن و آندروید گوگل ، اپل مجوز IOS برای نصب بر روی سخت افزار غیر اپل نیست . همانطور که از آگوست 2013 ، فروشگاه برنامه اپل شامل بیش از 900،000 برنامه های کاربردی در iOS ، برای iPad 375،000 از آنها بهینه سازی شد .  این برنامه را دانلود بیش از 50 میلیارد برابر شده است .  این حال21 درصد سهم از گوشی های هوشمند واحد سیستم عامل های تلفن همراه حمل می شود در نیمه چهارم سال 2012 ، پشت فقط گوگل آندروید . در ژوئن 2012 ، از آن برای 65 ٪ از تلفن همراه مصرف داده های وب ( از جمله استفاده در هر دوآی پاد لمسی و اپل ) به خود اختصاص داده است. در نیمه سال 2012 ، 410 میلیون دستگاه فعال وجود دارد.با توجه به این رویداد رسانه خاص برگزار شده توسط اپل در تاریخ 12 سپتامبر 2012 ، 400 میلیون دستگاه ژوئن 2012 فروخته شده بود . 

رابط کاربر IOS بر اساس مفهوم دستکاری مستقیم ، با استفاده از حرکات چند لمسی . عناصر رابط کنترل از لغزنده ها ، سوئیچ ها، و دکمه تشکیل شده است. تعامل با سیستم عامل شامل حرکات مانند ضربه تند وشدید زدن ، شیر ، خرج کردن و خرج کردن به عقب ، که تمامی آنها تعاریف خاص در زمینه سیستم عامل iOS و رابط کاربری چند لمسی آن است . شتاب سنج داخلی توسط برخی از برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار گیرد برای پاسخ به تکان دادن دستگاه ( یک نتیجه مشترک دستور خنثیسازی ) و یا چرخش آن را در سه بعد ( یک نتیجه مشترک تغییر از حالت عمودی به حالت افقی ) .

IOS است از OS X ، که با آن سهام بنیاد داروین و چارچوب های برنامه های مختلف مشتق شده است. IOS نسخه تلفن همراه اپل OS X سیستم عامل مورد استفاده در کامپیوترهای اپل است.

نسخه های اصلی از IOS سالانه منتشر شد. در نسخه فعلی ، IOS 7، در تاریخ 18 سپتامبر 2013 منتشر شد. در IOS، چهار لایه انتزاع وجود دارد : لایه هسته سیستم عامل ، خدمات لایه هسته ،لایه رسانه ها ، و لایه لمسی کاکائو . نسخه فعلی سیستم عامل ( IOS 7.0.2 ) ، اختصاص 1-1.5 گیگابایت حافظه فلش دستگاه را برای پارتیشن سیستم ، با استفاده از حدود 800 مگابایت که پارتیشن ( متفاوت با توجه به مدل ) برای IOS خود .

در iOS در حال حاضر در آی فون، اپل، مینی اپل ، آی پاد لمسی و اپل تلویزیون اجرا می شود .

 

آموزش اینترنت همراه اول

مهدی بازدید : 5 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

آندروید یک سیستم عامل بر اساس هسته لینوکس است ،  و در درجه اول برای دستگاه های صفحه نمایش لمسی تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و رایانه های قرص طراحی شده است. در ابتدا توسط آندروید ، شرکت، که گوگل حمایت مالی و بعد از آن خریداری شده در سال 2005 ،  آندروید در سال 2007 همراه با تاسیس اتحاد گوشی باز پرده برداری شد : یک کنسرسیوم متشکل از سخت افزار ، نرم افزار، و مخابرات شرکت اختصاص داده شده به پیشبرد باز استاندارد برای دستگاه های تلفن همراه است . اولین گوشی Android شده در اکتبر 2008 به فروخته شد. 

رابط کاربری آندروید خاموش دستکاری مستقیم ، با استفاده از ورودی لمسی است که آزادانه به اقدامات در دنیای واقعی مطابقت دارد ، مانند کشیدن ، بهره برداری، جوانه و جوانه معکوس به دستکاری اشیاء بر روی صفحه نمایش . سخت افزار داخلی مانند شتاب سنج ، ژیروسکوپ و سنسورهای مجاورت توسط برخی از برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار گیرد برای پاسخ به اعمال کاربر اضافی ، به عنوان مثال تنظیم صفحه نمایش از حالت عمودی به چشم انداز بسته چگونه دستگاه گرا است . آندروید اجازه می دهد تا به کاربران برای سفارشی کردن صفحه اصلی خود را با کلید های میانبر برای برنامه ها و ویدجت ، که به کاربران اجازه می دهد به نمایش محتوای زندگی می کنند ، مانند ایمیل ها و اطلاعات آب و هوا ، به طور مستقیم بر روی صفحه اصلی است . برنامه های کاربردی بیشتر می تواند اعلان ارسال را به کاربر به منظور اطلاع رسانی از اطلاعات مربوطه، مانند ایمیل های جدید و پیام های متنی .

آندروید منبع باز است و گوگل کد تحت مجوز آپاچی آزاد است .  این کد منبع باز و صدور مجوز مجاز اجازه می دهد تا نرم افزار به طور آزادانه ویرایش و توزیع شده توسط تولید کنندگان دستگاه ها ، حامل های بی سیم و توسعه دهندگان علاقه مندان . با این حال ، اندیشه ترین کشتی دستگاه با نرم افزار اضافی گوگل است که اختصاصی است .  علاوه بر این ، اندیشه دارای یک جامعه بزرگ از توسعه دهندگان نوشتن برنامه های کاربردی ( " نرم افزار " ) که گسترش عملکرد دستگاه، در درجه اول در یک نسخه سفارشی شده از برنامه نویسی جاوا نوشته شده است ، زبان  در اکتبر 2012 ، حدود 700،000 برنامه برای آندروید در دسترس وجود دارد وتعداد برآورد شده از برنامه های کاربردی از گوگل بازی ، فروشگاه اولیه برنامه آندروید ، دانلود ، 25 میلیارد بود . بررسی توسعه انجام شده در ماه آوریل ماه مه 2013 متوجه شد که آندروید ، محبوب ترین پلت فرم برای توسعه دهندگان، استفاده شده توسط 71 ٪ از جمعیت توسعه همراه است . 

این عوامل دارند به سمت ساخت آندروید به طور گسترده استفاده می شود پلت فرم گوشی های هوشمند در جهان کمک کرده اند ،  سبقت سیمبین در نیمه چهارم سال 2010 ،  و نرم افزار برای شرکت های فن آوری که نیاز کم هزینه ، قابل تنظیم ، سیستم عامل بسیار سبک وزن و انتخابی برای دستگاه های با تکنولوژی بالا بدون در حال توسعه یکی از ابتدا .  به عنوان یک نتیجه ، با وجود اینکه در درجه اول برای تلفن و قرص طراحی شده ، دیده می شود برنامه های اضافی بر روی تلویزیون، کنسول های بازی ، دوربین های دیجیتال و دیگر لوازم الکترونیکی . طبیعت باز آندروید است بیشترجامعه بزرگ از توسعه دهندگان و علاقه مندان به استفاده از کد منبع باز به عنوان یک پایه و اساس برای پروژه محور جامعه ، که اضافه کردن ویژگی های جدید برای کاربران حرفه ای  و یا به ارمغان بیاورد آندروید به دستگاه های که رسما آزاد شد دیگر در حال اجرا تشویق سیستم عامل.

سهم آندروید از بازار جهانی گوشی های هوشمند ، به رهبری محصولات سامسونگ ، 64 درصد در ماه مارس 2013 بود .  موفقیت سیستم عامل آن را بههدف دادخواهی حق ثبت اختراع به عنوان بخشی ازبه اصطلاح " جنگ گوشی های هوشمند " بین شرکت های فن آوری ساخته شده است .  همانطور که از ماه مه 2013 ، 48 میلیارد برنامه از فروشگاه Google Play ،  نصب شده است  و از 3 سپتامبر ، 2013 ، 1 میلیارد دستگاه های آندروید فعال شده است . 

شارژ مستقیم همراه اول

 

 

 

 

مهدی بازدید : 6 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

از سیستم های عامل تلفن همراه انواع بسیاری از (سیستم عامل) برای گوشی های هوشمند در دسترس هستند، از جمله: اندیشه، شاه توت سیستم عامل، قلمروی، IOS، سیمبین، ویندوز موبایل حرفه ای (صفحه نمایش لمسی)، ویندوز موبایل استاندارد (غیر لمسی روی صفحه نمایش)، و Bada است. از جمله محبوب ترین آی فون اپل، و جدیدترین - آندروید. آندروید یک سیستم عامل تلفن همراه (سیستم عامل) توسعه یافته توسط گوگل است. آندروید برای اولین بار کاملا منبع باز سیستم عامل تلفن همراه است، به این معنی است که آن را به هر سلول حامل تلفن رایگان است. آی فون اپل، که دارای چندین OSS مانند 3G و 3G S، محبوب ترین تلفن های هوشمند در این زمان است، چرا که از سیستم عامل قابل تنظیم است که شما می توانید استفاده کنید برای دانلود برنامه های کاربردی ("واژهنامه") ساخته شده توسط شرکت اپل مانند بازی ها، GPS، نرم افزار، و ابزار دیگر. هر کاربر همچنین می توانید نرم افزار خود را ایجاد و انتشار آنها را به فروشگاه برنامه اپل است. پالم پری با استفاده از قلمروی عملکرد بر روی اینترنت و می توانید زبان های برنامه نویسی مبتنی بر اینترنت مانند شیوه نامه آبشاری (CSS)، HTML، و جاوا اسکریپت پشتیبانی کند. پژوهش در حرکت (RIM) توت گوشی های هوشمند با یک دستگاه پخش چند رسانه ای و نصب و راه اندازی نرم افزار شخص ثالث است. ویندوز موبایل گوشی های حرفه ای (کامپیوتر جیبی یا PDA ویندوز موبایل) مانند یک دستیار دیجیتال شخصی (PDA) است و توانایی های صفحه نمایش لمسی است. ویندوز موبایل استاندارد به یک صفحه نمایش لمسی ندارد اما با استفاده از یک گوی، صفحه لمسی، راک، و غیره

 

سیستم عامل اصلی گوشی های هوشمند سیمبین است، با تاریخ غنی و بزرگترین marketshare تا سال 2011 است. اگر چه هیچ دستگاه واحد، سیمبین به عنوان واحدهای بسیاری به عنوان آی فون، نوکیا و دیگر تولید کنندگان (که در حال حاضر از جمله سونی اریکسون و سامسونگ، و قبلا موتورولا) به فروش می رسد انتشار یک طیف گسترده ای از مدل های موبایل هر سال که به سیمبیان بزرگترین marketshare.

مهدی بازدید : 5 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

فن آوری تلفن همراه فن آوری مورد استفاده برای ارتباطات سلولی است.فن آوری  موبایل دسترسی چندگانه تقسیم کد (CDMA) به سرعت در حال طی چند سال گذشته تبدیل شده است. از آنجا که آغاز این هزاره، یک دستگاه تلفن همراه استاندارد از بیش از دو طرفه پیجر ساده به تلفن همراه، دستگاه ناوبری GPS، مرورگر وب جاسازی شده و از مشتری پیام های فوری، و یک کنسول بازی دستی رفته است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در آینده از فن آوری رایانه استوار در محاسبات همراه با شبکه های بی سیم است. محاسبات موبایل از طریق کامپیوتر قرص در حال تبدیل شدن به محبوب تر است. قرص های موجود در شبکه های 3G و 4G هستند.

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 2,205